Lošinjska Jadranka slavi 70 godina rada, najavljuje nove investicije

Jadranka

Lošinjska Grupa Jadranka ove godine obilježava 70 godina rada, pri čemu očekuje nastavak pozitivnih trendova u poslovanju i najavljuje nove investicije u idućih nekoliko godina do 250 milijuna eura.

Napominjući kako se uspješnost u poslovanju očituje i u tome da su danas po kapacitetima i rezultatima peta turističko-trgovačka kompanija u Hrvatskoj, iz Jadranke najavljuju da će 70 godina rada svečano obilježiti u prvom vikendu svibnja na Lošinju zajedno sa građanima, sadašnjim i bivšim zaposlenicima te brojnim partnerima koji su ih pratili tijekom tog dugog razdoblja, uz istodobno obilježavanje i 130 godina utemeljenja turizma na Lošinju.

Za ovu, slavljeničku godinu kažu da su zadovoljni trenutnim stanjem rezervacija, koje su u porastu u svim njihovim objektima (hotelima, vilama i kampovima) u odnosu na isto vrijeme prošle godine, a najviše gostiju dolazi im iz Austrije, Slovenije, Njemačke, Italije, ali i Skandinavije te Poljske i Nizozemske, uz porast udjela i domaćih gostiju.

“Raznolikom ponudom koju obogaćujemo svake godine možemo udovoljiti različitim željama i mogućnosti gostiju, a ove godine smo zadovoljni i zimskom popunjenošću kampa Čikat u kojemu je od listopada 2016. do travnja 2017. ostvareno više od 10 tisuća noćenja, većinom gostiju s njemačkog govornog područja”, poručuju iz Jadranke.

Dodaju da su za ovu godinu cijene smještaja u hotelima s pet zvjezdica iste kao lani, dok su onima s četiri zvjezdice minimalno korigirane u glavnoj ljetnoj sezoni uz zadržavanje, kako kažu, najboljeg omjera cijene i kvalitete.

U idućih nekoliko godina investicije do 250 milijuna eura

Ciljana publika su im gosti iz cijeloga svijeta, Europe, susjedstva i Hrvatske koji žele luksuzni odmor i vrhunsku uslugu, a za tim su išle i investicije u zadnjih desetak godina, kao što će u tom smjeru ići i u idućim godinama.

“Nakon ulaganja više od 170 milijuna eura u posljednjih deset godina, Jadranka će idućih nekoliko godina uložiti još između 200 i 250 milijuna eura, s naglaskom na reinvestiranje i ulaganja u unapređenje ponude s krajnjim ciljem produljenja turističke sezone na otoku na cijelu godinu”, naglašavaju iz te kompanije.

Podsjećaju da su s kompleksnim investicijskim ciklusom obnavljanja hotelskih kapaciteta i repozicioniranja na turističkom tržištu s ciljem podizanja kategorija objekata na četiri i pet zvjezdica krenuli 2007.

U sklopu toga dosad su potpuno obnovili hotele Aurora, Vespera, Punta te Bellevue, koji je i prvi lošinjski hotel s pet zvjezdica te ujedno i pokretač razvoja na višu, luksuznu razinu cijele uvale Čikat, u kojoj su još i vila Hortensia, boutique hotel Alhambra s vilom Augustom, članicom grupacije Small Luxury Hotels of the World.

U kratkoročnom razdoblju tvrtka planira uređenje i izgradnju dodatnih sadržaja u Zoni Punta i Sunčanoj uvali kako bi se kvalitetno dopunila i unaprijedila postojeća ponuda na razini četiri zvjezdice, a pogotovo za veći broj gostiju koje očekuje rekonstrukcijom i otvaranjem zračne luke, koja je također u planu.

“U budućem dugoročnom razdoblju planiramo realizaciju nekoliko ključnih projekata – izgradnju Resorta Helios hotela i vila, rekonstrukciju Vile Bianche i hotela Čikat, izgradnju Eco golf resorta Matalda te nove marine, što će sve dodatno pozicionirati Lošinj na svjetskoj karti top destinacija i omogućiti cjelogodišnji turizam”, otkrivaju iz Jadranke.

Osim u objekte, proces ulaganja nastavljaju i u nove proizvode i unapređenje kvalitete usluga u skladu s aktualnim trendovima, pri čemu se ističu programi zdravstvenog turizma, usmjereni plućnoj rehabilitaciji i medicinskom wellnessu, kao i spajanje prirodnih ljekovitih činitelja Lošinja i vrhunske hotelske usluge, sa ciljem pozicioniranja objekata i cijelog otoka kao centra vitalnosti, zdravog života i prirodnog oporavka.

“Tu je i nezaobilazan eno i gourmet segment u kojem se Grupa dosta trudi u povezivanju plave i zelene Hrvatske kao jedna od najvećih otkupitelja domaćih OPG proizvoda, pa su sezonske namirnice OPG-ova s otoka Cresa i Lošinja, ali i Istre, Kvarnera te Slavonije i Baranje, osim u našim hotelima i vilama dostupne i u 18 maloprodajnih objekata Jadranka trgovina, čime su i stanovnicima Lošinja i Cresa osigurane svježe i domaće namirnice s eko certifikatima”, ističu iz Jadranke.

Povijesne i poslovne crtice

Jadranka je osnovana 1947. od kada djeluje prije svega kao hotelijerska tvrtka, uz snažan razvoj i u drugim područjima, pogotovo trgovini na veliko i malo.

U rujnu 1992. Grupa Jadranka je postala dioničko društvo te su njeni zaposlenici i lokalno stanovništvo postali većinski vlasnici, da bi u 2004. s ciljem povećanja učinkovitosti poslovanja postala holding kompanija sa 100 postotnim udjelom u tvrtkama-kćerima Jadranka hoteli, Jadranka kampovi i Kamp Slatina na otoku Cresu te Jadranka trgovine i Jadranka Yachting.

Nakon toga su ušli u proces privatizacije te je u 2008. suvlasnikom postala Europska banka za obnovu i razvitak (EBRD), da bi u 2014. promijenila vlasnika što je postala hrvatska tvrtka Beta ulaganja.

Hotelsko-turistički segment poslovanja imaju pod brendom Lošinj Hotels & Villas, koji je ove godine i vizualno redizajniran i u sklopu čega djeluje šest hotela i restorana te vile i apartmani smješteni na najatraktivnijim pozicijama otoka, ukupnog smještajnog kapaciteta za oko 3.500 gostiju.

Segment kampinga obuhvaća četiri kampa u cresko-lošinjskom arhipelagu, koji su poput hotela visoko kategorizirani i imaju mjesta za 9.300 osoba, a imaju i jedini aquapark na otocima u Hrvatskoj, Čikat, koji se, kako kažu, pokazao odličnim dodatnim sadržajem i za goste i za stanovnike.

Grupa zapošljava oko 700 stalnih djelatnika, čiji se broj u sezoni penje na oko 1.300, raspoređenih u sve tvrtke-kćeri, a prošlu je godinu završila s porastom prihoda od 11 posto te 3 posto boljim konačnim rezultatom nego u 2015.

“Lanjski rezultati bili su u skladu s očekivanjima i planiranim rastom, čime je potvrđen i dobar smjer cjelokupnog poslovanja, a slično očekujemo i ove slavljeničke godine”, zaključuju iz Jadranke. (H)

Pročitajte još vijesti!

podravka

Akcija “Kupujmo hrvatsko” slavi 20 rođendan

Na zagrebačkom Trgu bana Josipa Jelačića i Europskom trgu u četvrtak i petak se održava akcija Hrvatske gospodarske komore

Read More...
ppk

Ministar Tolušić obišao novi pogon PPK karlovačke mesne industrije

Ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić sa svojim suradnicima te župan Karlovačke županije Damir Jelić i gradonačelnik Karlovca Damir Mandić danas

Read More...
expo

Na Jadranskom sajmu u Budvi dodijeljene nagrade EXPO TROPHY

AD Jadranski sajam u cilju poticanja tržišnog komuniciranja, edukacije potrošača, marketinškog i propagandnog prezentiranja proizvoda, dodjeljuje najuspješnijim izlagačima priznanje

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!