Macho, sladoled sa stavom, stigao u novim okusima i s novom porukom

In Promocije / novi proizvodi
Macho proizvodi

Hrabre kombinacije pozivaju na odvažno uživanje u okusima čokolade i naranče te slane karamele i kikirikija

Macho, miljenik mlađih generacija, stigao je s novim okusima koji dodatno ističu ono što ovaj sladoled čini tako posebnim – fantastičnu hrskavo-meku kombinaciju. Novi Macho na štapiću spaja okuse tamne čokolade i naranče, dok se u Macho sendviču isprepliću slana karamela i kikiriki.

„U skladu s dugogodišnjom tradicijom inovacije i prepoznavanja želja mladih generacija, Ledo plus s ponosom predstavlja i najnovije dodatke svom Macho asortimanu sladoleda na štapiću i sendviča. Inovacija u Macho asortimanu nova je prilika za hrabro uživanje i avanturu vrhunskih okusa. Kontinuirano se trudimo unaprijediti iskustvo uživanja u sladoledu te potrošačima predstaviti nove kombinacije okusa i ispuniti njihova očekivanja“, poručio je Krunoslav Stančić, Marketing Manager Adriatics clustera iz tvrtke Ledo plus.

Tamna čokolada i naranča ili slana karamela i kikiriki? Uzmi oboje!
Ljubitelji bogatih i punih okusa ove sladoledne sezone sada mogu uživati i u spektakularnom spoju tamne čokolade i naranče Macho sladoleda na štapiću. Poznata raskošna tamna čokolada Macha u novoj varijanti idealno se nadopunjuje svježinom naranče, dok čvrsti čokoladni preljev s komadićima narančine kore dodaje novu okusnu senzaciju.

Vanjski preljev Macho sendvič sladoleda čine karamela i čokolada, posip od slane karamela te bogati biskvit. Unutrašnjost sladoleda od kikirikija obogaćena je preljevom od slane karamele, a da bi se dodatno istaknuo okus, dodani su i komadići karameliziranog kikirikija. Ova neodoljiva kombinacija sladoleda u mekanom biskvitu donosi uzbudljivu kombinaciju okusa, tekstura te slanih i slatkih sastojaka, spojenih u jedinstven užitak.
Najpopularniji sladoled „sa stavom” otkriva svoju nježnu stranu

Nove okuse prati kampanja “Tvrd izvana, mekan iznutra” koja naglašava najvažnije karakteristike Macho sladoleda – čvrstu čokoladu izvana te raskošno, mekano punjenje. Ova kampanja ima za cilj promicati prihvaćanje nježnije strane svakog pojedinca, potičući osnaživanje i slavljenje svih trenutaka nježnosti na koje smo ponosni. Sve detalje o ovim novitetima, kao i drugim proizvodima iz Ledo asortimana, možete pronaći ovdje.

You may also read!

Hrvatski turizam ima potencijal za širenje sezone kroz kulturni, aktivni i gastro turizam

Hrvatski turizam ima potencijal za širenje sezone kroz kulturni, aktivni i gastro turizam

Drugi dan internacionalne konferencije 365 dinamičnim i intenzivnim programom potvrdio je sve najave o iskoraku u organizaciji i novoj

Read More...
ribarstvo

Hrvatske tvrtke na vodećem sajmu ribarstva Conxemar 2023

Pet hrvatskih tvrtki iz sektora ribarstva predstavlja svoje proizvode na međunarodnom sajmu smrznutih morskih plodova Conxemar 2023, koji se

Read More...
tomislav-rados

Obilježen Svjetski tjedan ulagatelja: Jačati ulogu fondova rizičnog kapitala u financiranju hrvatskog gospodarstva

Povodom Svjetskog tjedna ulagatelja u Hrvatskoj gospodarskoj komori je održan okrugli stol pod nazivom Nove mogućnosti financiranja gospodarstva –

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design