Maloprodajni lanci Carrefour i Tesco najavljuju stratešku suradnju

In Vijesti iz svijeta
carrefour

Francuski maloprodajni lanac Carrefour i britanski Tesco najavili su u ponedjeljak planove stvaranju dugoročne suradnje u području nabave robe kako bi smanjili troškove poslovanja.

Njihov sporazum posljednji je u nizu u europskoj maloprodajnoj industriji, u koju je zadnjih mjeseci ušao američki internetski div Amazon. Amazon svoju šansu traži prvenstveno u maloprodaji, dakle izravno kod kupaca, kojima je digitalni šoping sve privlačniji jer ne moraju otići do trgovine, trošiti na prijevoz, niti gubiti vrijeme na gužve ispred blagajni.

“Savez će obuhvaćati strateške odnose s globalnim dobavljačima, zajedničku nabavu vlastitih robnih marki i roba koje nisu za ponovnu prodaju, izjavio je Carrefour.

Ta suradnja, koja će službeno biti dogovorena u sljedeća dva mjeseca, a nisu navedeni financijski uvjeti pod kojima će se odvijati, isključuje svježu hranu. Svaka će kompanija nastaviti raditi s partnerskim dobavljačima na lokalnoj i nacionalnoj razini.

Tesco ostvaruje godišnji promet od 51 milijardu funti ili 67,2 milijarde dolara, uz ostalo posluje u istočnoj Europi, Maleziji i na Tajlandu, a poboljšanjem svojih odnosa s dobavljačima pritišće svoje domaće rivale da spuštaju cijene.

Carrefour, najveći europski maloprodajni lanac, najveći udio svog prihoda od prodaje od 88 milijardi eura ostvaruje na europskom tržištu. Strateška suradnja s Tescom isključuje Kinu i Poljsku. Carrefour je u siječnju objavio planove o smanjenju troškova i broja radnih mjesta, jačanju ulaganja u internetsku trgovinu a traži i partnerstvo u Kini, u nastojanju da poveća profit i prihode te pobijedi domaće suparnike u utrci razvoja trgovinske proizvodima putem digitalnih platformi. (H)

You may also read!

Iva Bahunek

Iva Bahunek dobitnica nagrade „The Great Sea Award“

U posljednjih 6 godina, na svjetskoj karti glavnih događanja u turističkom svijetu, nametnuo se kongres pod nazivom Mediterranean Tourism

Read More...
Forum Berlin

Burilović: Pristup njemačkom tržištu nije lagan, ali naše tvrtke su konkurentne

Održan Njemačko-hrvatski gospodarski forum „Njemačka je naš najvažniji vanjskotrgovinski partner i četvrti najveći izravni strani investitor u našu zemlju. Iako

Read More...
cappelli

Gastronomija sve važnija i daje dodatnu kvalitetu turizmu

Ministar turizma Gari Cappelli i i njegov pomoćnik Tonči Glavina u utorak su na Otvorenom danu Visoke škole Aspira

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.