Mega izdanje premium trajnih salama Croatica u inicijativi «Kupujmo hrvatsko»

In Regionalni razvoj
gavrilović

Svjesni koliko je važno poduprijeti domaće gospodarstvo, Mesna industrija Gavrilović i ove godine je dio najpoznatije nacionalne akcije “Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam” koju je prije tri godine pokrenula Hrvatska gospodarska komora (HGK). Gavrilović je tom prilikom predstavio San Giorgio mortadelu i premium trajne salame Croatica u mega izdanju.

U sklopu najpoznatije nacionalne akcije HGK „Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam“, Mesna industrija Gavrilović je i ove godine u Zagrebu od 22. do 23. studenoga predstavila svoje domaće specijalitete.

U društvu vodećih domaćih proizvođača, Gavrilović je mnogobrojnim gurmanima predstavio i priredio degustaciju San Giorgio mortadele i premium trajnih salama Croatica.

Pod kuharskom palicom chefa Marka Jovanovića, mirisni cvjetovi Fiore salamino, Primorska rožica, Kulenov cvijet i Cvit Dalmata te San Giorgo mortadela pružili su pravi gastro užitak u kombinaciji sa svježim sezonskim namirnicama. A da u rekordnom roku Gavrilovićeve delicije pronađu put do brojnih nepca, Gavrilovićev tim je postavio vrhunsku mesoreznicu Berkel koja je radila ‘punom parom’ te u velikom broju okupila posjetitelje oko štanda vodeće hrvatske mesne industrije.

Akcija „Kupujmo hrvatsko – Hrvatski proizvod za hrvatski turizam“ organizira se kako bi na jednoj platformi okupili najbolje od hrvatskih proizvoda i na taj način podržali hrvatski turizam i gospodarstvo. Umrežavanjem proizvođača i krajnjih kupaca te educiranjem najmlađih naraštaja i šire javnosti o postojanju kvalitetnih hrvatskih proizvoda, ova inicijativa podsjetila je na beskompromisnu kvalitetu izvorno hrvatskih delicija. Na tom tragu je i Mesna industrija Gavrilović koja je svojim proizvodima uvjerila sve prisutne u istinost slogana “Odlično je, od Gavrilovića je!”

You may also read!

plava-laguna

Plava Laguna snažno investira i u 2019.

Plava Laguna ove je godine ostvarila najveći kapitalni budžet u svojoj povijesti od pola milijarde kuna, a i u

Read More...
Nestle

Nestle ukida 380 radnih mjesta u Njemačkoj

Švicarski prehrambeni div hrane Nestle najavio je u ponedjeljak da će ukinuti oko 380 radnih mjesta u Njemačkoj zbog

Read More...
Lidi-Srbija

Lidl u Srbiji za dva mjeseca osvojio oko četiri posto tržišta

Njemački trgovinski lanac Lidl je, dva mjeseca nakon ulaska u Srbiju, uzdrmao tržište maloprodaje, preuzevši od konkurencije tri do

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.