METRO AG bilježi kontinuirani rast prodaje putem dostave

In Tvrtke i tržišta
METRO

U drugom kvartalu poslovne godine 2018./2019. prodaja METRO AG porasla je za 1,6 posto i iznosi 6,8 milijardi eura, dok je like-for-like prodaja rasla za 1,2 posto u usporedbi s istim periodom prethodne poslovne godine. Prodaja putem dostave u drugom kvartalu PG 2018./2019. rasla je za 9 posto na 1,4 milijardi eura te sada čini 20 posto ukupnog prometa METRO AG-a.

Pojačani fokus na ključne skupine kupaca osigurao je rast like-for-like prodaje od 3,2 posto u HoReCa sektoru, dok je like-for-like prodaja prema trgovcima rasla za 4,6 posto. Vidljiv je i rezultat ulaganja u digitalizaciju poslovanja. Online narudžbe dostupne su profesionalnim kupcima u 17 zemalja i čine 40 posto od svih narudžbi, a u prosjeku ih je 125.000 tjedno.

S 31. ožujkom 2019. mreža prodajnih centara METRO AG broji 771 prodajni centar, dva više u odnosu na 30. rujna 2018. U drugom kvartalu PG 2018./2019 EBITDA bez zarade od nekretnina dosegnula je 83 milijuna eura, a u prvoj polovici tekuće poslovne godine ona iznosi 553 milijuna eura.

You may also read!

horvat

Horvat: EU fondovi su akcelerator rasta

Ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat u utorak je u Krapinsko-zagorskoj županiji posjetio četiri tvrtke čiji proizvodi završavaju

Read More...
Cappelli

Cappelli: Godina bi mogla biti do tri posto bolja od lanjske

Špica turističke sezone mogla bi biti na razini prošlogodišnje, dok bi se do kraja godine turistički promet mogao povećati

Read More...
Putovanja

Hrvatska u društvu Pariza, Rio de Janeira i New Yorka

Hrvatska je jedna od omiljenijih turističkih destinacija što je potvrdilo 19,4 milijuna turista koji su je posjetili u 2018.,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.