METRO AG bilježi kontinuirani rast prodaje putem dostave

In Tvrtke i tržišta
METRO

U drugom kvartalu poslovne godine 2018./2019. prodaja METRO AG porasla je za 1,6 posto i iznosi 6,8 milijardi eura, dok je like-for-like prodaja rasla za 1,2 posto u usporedbi s istim periodom prethodne poslovne godine. Prodaja putem dostave u drugom kvartalu PG 2018./2019. rasla je za 9 posto na 1,4 milijardi eura te sada čini 20 posto ukupnog prometa METRO AG-a.

Pojačani fokus na ključne skupine kupaca osigurao je rast like-for-like prodaje od 3,2 posto u HoReCa sektoru, dok je like-for-like prodaja prema trgovcima rasla za 4,6 posto. Vidljiv je i rezultat ulaganja u digitalizaciju poslovanja. Online narudžbe dostupne su profesionalnim kupcima u 17 zemalja i čine 40 posto od svih narudžbi, a u prosjeku ih je 125.000 tjedno.

S 31. ožujkom 2019. mreža prodajnih centara METRO AG broji 771 prodajni centar, dva više u odnosu na 30. rujna 2018. U drugom kvartalu PG 2018./2019 EBITDA bez zarade od nekretnina dosegnula je 83 milijuna eura, a u prvoj polovici tekuće poslovne godine ona iznosi 553 milijuna eura.

You may also read!

Wall

Nada u oporavak gospodarstva potiče Wall Street

Na Wall Streetu su burzovni indeksi porasli i u srijedu, treći dan zaredom, jer su ulagači optimistični zbog popuštanja

Read More...
pravilna_prehrana_vjezbanje

Nova pravila o informiranju potrošača o nezapakiranoj hrani

Ministarstvo poljoprivrede je u srijedu na svojim internetskim stranicama objavilo da je s ciljem bolje zaštite i informiranosti potrošača

Read More...
olival

Tko bolje zna kako njegovati kožu i postići zdravu preplanulost od žena s Mediterana?

Tradicionalna njega kojoj mediteranske žene duguju svilenkastu preplanulu put, sad je ulovljena u bočici Olival SUPER Maslina ulja za

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.