METRO AG nastavio sa stabilnim razvojem u drugom kvartalu

In Tvrtke i tržišta
METRO

METRO AG je u drugom kvartalu poslovne godine 2017./2018. nastavio sa stabilnim razvojem prodaje te je ostvario rast like-for-like prodaje od 2 posto u usporedbi s istim kvartalom prethodne godine. Negativni utjecaj valute utjecao je na prodaju koja je dosegnula 8,4 milijarde eura (-0,8 % u usporedbi s Q2 2016./2017.).

EBITDA bez zarade od nekretnina iznosila je 153 milijuna eura u usporedbi sa 177 milijuna eura koliko je iznosila u drugom kvartalu poslovne godine 2016./2017., uvelike pod utjecajem situacije na ruskom tržištu. Prijavljena EBITDA u drugom kvartalu 2017./2018. iznosila je 161 milijun eura, dok je u istom periodu prošle godine dosegnula 251 milijun eura.

U prvoj polovici poslovne godine 2017./2018., like-for-like prodaja rasla je za 1,3 posto u usporedbi s istim razdobljem prethodne poslovne godine, čemu su doprinijeli METRO Wholesale i Real. Pod negativnim utjecajem valutnog tečaja prodaja je zabilježila manji pad u iznosu od 0,3 posto.

EBITDA bez zarade od nekretnina u prvoj polovici poslovne godine 2017./2018. porasla je na 761 milijun u usporedbi sa 742 milijuna eura u prethodnoj godini. Prijavljena EBITDA dosegnula je 769 milijuna eura, u usporedbi s 859 milijuna ostvarenih u istom periodu prethodne godine.

Nastavljen je dinamični rast dostave u veleprodajnom segmentu METRO Wholesale. U prvoj polovici 2017./2018. prodaja METRO Wholesalea ostvarena putem dostave porasla je za više od 20 posto u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini te je ostvarila udio od 17 posto u ukupnoj prodaji.

You may also read!

ICEL8

Održana 8. Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo – ICEL8

U petak, 16. studenog u Zagrebu održana je 8. Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo – ICEL8 u organizaciji

Read More...
1-Predstavljanje - Varaždin

Predstavljen studij Poduzetništvo i EU fondovi

U organizaciji Sveučilišta Sjever i Hrvatske gospodarske komore danas je u Varaždinu održano predstavljanje specijalističkoga poslijediplomskog studija „Poduzetništvo i

Read More...
plastika

Industrija plastike nije neprijatelj okoliša

Održana konferencija Europska strategija za plastiku – kako vratiti otpad natrag u proizvodnju? „Ovih dana uglavnom slušamo o negativnim posljedicama

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.