METRO Cash & Carry ostvario rast prodaje

In Tvrtke i tržišta
METRO

Novi METRO AG uspješno je zaključio prvu financijsku godinu nakon razdvajanja METRO Grupe te je postigao održivi rast prodaje i stabilan razvoj EBIT-a. U financijskoj godini 2016./2017. (1.10.2016. – 30.9.2017.), METRO AG ostvario je rast like-for-like prodaje od 0,5 posto dok je ukupna prodaja rasla 1,6 posto, dosegnuvši 37,1 milijardi eura. EBIT prije posebnih stavki iznosi 1,106 milijardi eura, što je na razini prethodne financijske godine (2015./2016.: 1,106 milijardi eura).

“Poslovna godina 2016./2017. bila je prijelazna godina i jedna od najsadržajnijih i strateški najvažnijih godina u povijesti METRO-a. Uvrštavanjem dionica novog METRO-a na burzu stvorili smo temelj za još snažniji fokus, inovacije i rast. U konačnici, to je poboljšalo i našu mogućnost zarade u operativnom smislu”, izjavio je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO-a AG.

Ukupna prodaja veleprodajnog segmenta, koji objedinjuje METRO Cash & Carry i dostavu, u financijskoj godini 2016./2017. porasla je za 3 posto te je dosegnula 29,9 milijardi eura. Prodaja putem dostave rasla je za više od 25 posto, na 4,6 milijardi eura, čime je ukupni udio dostave u prodaji dosegnuo 15,6 posto. EBIT prije posebnih stavki dosegnuo je 1,114 milijarde eura, što je rast od 66 milijuna eura u odnosu na financijsku godinu 2015./2016.

Tijekom prošle financijske godine, METRO Cash & Carry ojačao je svoj fokus na potrebe i uspjeh profesionalnih kupaca te je rastom like-for-like prodaje od 0,9 posto održao uzastopni kvartalni rast like-for-like prodaje tijekom protekle četiri godine.

U financijskoj godini 2017./2018. METRO AG očekuje rast prodaje od barem 1,1 posto te rast like-for-like prodaje nešto viši od 0,5 posto, pri čemu se očekuje da će veleprodajni segment biti glavni pokretač razvoja prodaje.

You may also read!

Iva Bahunek

Iva Bahunek dobitnica nagrade „The Great Sea Award“

U posljednjih 6 godina, na svjetskoj karti glavnih događanja u turističkom svijetu, nametnuo se kongres pod nazivom Mediterranean Tourism

Read More...
Forum Berlin

Burilović: Pristup njemačkom tržištu nije lagan, ali naše tvrtke su konkurentne

Održan Njemačko-hrvatski gospodarski forum „Njemačka je naš najvažniji vanjskotrgovinski partner i četvrti najveći izravni strani investitor u našu zemlju. Iako

Read More...
cappelli

Gastronomija sve važnija i daje dodatnu kvalitetu turizmu

Ministar turizma Gari Cappelli i i njegov pomoćnik Tonči Glavina u utorak su na Otvorenom danu Visoke škole Aspira

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.