METRO Cash & Carry ostvario rast prodaje

METRO

Novi METRO AG uspješno je zaključio prvu financijsku godinu nakon razdvajanja METRO Grupe te je postigao održivi rast prodaje i stabilan razvoj EBIT-a. U financijskoj godini 2016./2017. (1.10.2016. – 30.9.2017.), METRO AG ostvario je rast like-for-like prodaje od 0,5 posto dok je ukupna prodaja rasla 1,6 posto, dosegnuvši 37,1 milijardi eura. EBIT prije posebnih stavki iznosi 1,106 milijardi eura, što je na razini prethodne financijske godine (2015./2016.: 1,106 milijardi eura).

“Poslovna godina 2016./2017. bila je prijelazna godina i jedna od najsadržajnijih i strateški najvažnijih godina u povijesti METRO-a. Uvrštavanjem dionica novog METRO-a na burzu stvorili smo temelj za još snažniji fokus, inovacije i rast. U konačnici, to je poboljšalo i našu mogućnost zarade u operativnom smislu”, izjavio je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO-a AG.

Ukupna prodaja veleprodajnog segmenta, koji objedinjuje METRO Cash & Carry i dostavu, u financijskoj godini 2016./2017. porasla je za 3 posto te je dosegnula 29,9 milijardi eura. Prodaja putem dostave rasla je za više od 25 posto, na 4,6 milijardi eura, čime je ukupni udio dostave u prodaji dosegnuo 15,6 posto. EBIT prije posebnih stavki dosegnuo je 1,114 milijarde eura, što je rast od 66 milijuna eura u odnosu na financijsku godinu 2015./2016.

Tijekom prošle financijske godine, METRO Cash & Carry ojačao je svoj fokus na potrebe i uspjeh profesionalnih kupaca te je rastom like-for-like prodaje od 0,9 posto održao uzastopni kvartalni rast like-for-like prodaje tijekom protekle četiri godine.

U financijskoj godini 2017./2018. METRO AG očekuje rast prodaje od barem 1,1 posto te rast like-for-like prodaje nešto viši od 0,5 posto, pri čemu se očekuje da će veleprodajni segment biti glavni pokretač razvoja prodaje.

Pročitajte još vijesti!

Grüne Woche 2018

HGK: Hrvatski proizvođači na sajmu Grüne Woche 2018 u Berlinu

Na 82. berlinskom sajmu Međunarodni zeleni tjedan-Grüne Woche 2018., koji je otvoren u petak, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore

Read More...
krapina

Krapinsko-zagorska županija među liderima u kontinentalnom turizmu

Krapinsko-zagorska županija među liderima je u kontinentalnom turizmu, ostvarivši iza grada Zagreba i Karlovačke županije najveći broj dolazaka turista

Read More...
kina

U Veneciji započela “Turistička godina EU-Kina 2018”

Početak projekta “Turistička godina EU-Kina 2018“ za jačanje suradnje Kine i zemalja EU-a u području turizma svečano je obilježen

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!