METRO će u sklopu „Dana mojeg poslovanja“ promovirati tisuće neovisnih poduzetnika

In Konferencije / savjetovanja
METRO će u sklopu „Dana mojeg poslovanja“ promovirati tisuće neovisnih poduzetnika

METRO je u utorak, 18. lipnja, u zagrebačkoj Fabrici okupio partnere kako bi im predstavio četvrto izdanje „Dana mojeg poslovanja“ – inicijative putem koje METRO podržava male i srednje poduzetnike u promociji njihovih poslovanja.

„Dan mojeg poslovanja“, internacionalni dan malih i srednjih poduzetnika, tradicionalno se održava drugog utorka u mjesecu listopadu, a ove godine će se obilježiti 8. listopada. Mali i srednji poduzetnici će u sklopu inicijative ponovo putem internetske platforme dan-mojeg-poslovanja.hr moći besplatno promovirati posebne ponude kako bi privukli što više novih gostiju i kupaca.

„Kao partner malih i srednjih poduzetnika, METRO želi doprinijeti razvoju njihovog poslovanja i podići svijest o njihovoj gospodarskoj važnosti. U sklopu „Dana mojeg poslovanja“, METRO će i ove godine besplatno promovirati posebne ponude malih i srednjih trgovaca, ugostitelja, frizera i svih poduzetnika koji žele zadržati stare, a privući nove goste i kupce velikim porcijama, popustima ili posebnim uslugama“ – izjavio je Tomislav Kostanjevac, voditelj za HoReCa digitalne platforme tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska.

METRO je na predstavljanju inicijative okupljene uzvanike upoznao i s rezultatima međunarodnog istraživanja provedenog povodom obilježavanja „Dana mojeg poslovanja“, koji su pokazali kako građani prepoznaju trud i doprinos poduzetnika, no smatraju kako njihovo poslovanje nije dovoljno vidljivo. Čak 75 posto ispitanika smatra kako su oglasi neovisnih poduzetnika slabo primjetni, dok 2/3 njih smatra da neovisni poduzetnici nemaju online vidljivost.

U posljednjem izdanju „Dana mojeg poslovanja“, METRO je uspješno promovirao posebne ponude više od 3.000 malih i srednjih poduzetnika u Hrvatskoj te 350.000 poduzetnika globalno.

You may also read!

1-Inicijativa-30-za-2019-godinu

Raste broj članica HUP-ove inicijative 30%

U petak je u HUP-u još šesnaest vodećih tvrtki i medijskih kuća pristupilo HUP-ovoj Inicijativi 30%, a posebna gošća

Read More...
1-Pink ribbon

dm obilježava mjesec borbe protiv raka dojke

Tijekom listopada kupci u dm prodavaonicama mogu podržati donaciju Udruzi P.I.N.K. life U četvrtak, 12. rujna dm i partneri najavili

Read More...
Zavod za zapošljavanje

Revidirani podaci o broju zaposlenih

Podaci o broju zaposlenih iz administrativnih izvora u Hrvatskoj dosad su imali dosta manjkavosti, što je smanjivalo njihovu relevantnost

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.