METRO Grupa ulazi na tržište Mjanmara

METRO Grupa

U petak 24. veljače METRO Grupa najavila je ulazak na tržište Mjanmara na kojem će s tvrtkom Yoma Strategic Holdings Ltd. otvoriti platformu za dostavu hrane. Izgradnja platforme započet će u ožujku 2017. godine, a otvorenje je planirano za početak 2018.

“Zadovoljan sam što METRO stiže u Mjanmar i tako ulazi na obećavajuće tržište koje nudi mnoštvo mogućnosti za našu B2B veleprodaju. Formiranje zajedničkog pothvata s tvrtkom Yoma Strategic Holdings važan je korak u ovoj značajnoj ekspanziji. Uvjereni smo kako će METRO-ova dokazana stručnost u područjima kao što su sigurnost hrane i upravljanje lancem opskrbe uvelike doprinijeti razvoju i unapređivanju lokalne infrastrukture nabave i distribucije,” rekao je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe.

Prema ugovoru, METRO će imati udio od 85 % u novoosnovanom zajedničkom pothvatu (joint venture) METRO veleprodaja Mjanmar, a vlasnik preostalih 15 % bit će tvrtka Yoma Strategic Holdings.

METRO-ova veleprodajna platforma za dostavu ponudit će rješenje za fragmentirano tržište u kojem trgovci često moraju nabavljati proizvode iz nekoliko izvora – lokalnih maloprodajnih i veleprodajnih distributera te izvoznika. Zahvaljujući ovoj platformi, profesionalni kupci, uključujući hotele, restorane, male trgovce i urede, na raspolaganju će imati više od 3.300 prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.

Isključivim fokusom na dostavu umjesto izgradnjom klasičnih veleprodajnih centara, METRO Grupa dodatno naglašava stratešku važnost dostave u poslovanju s hranom i prehrambenim proizvodima.

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!