METRO Grupa ulazi na tržište Mjanmara

METRO Grupa

U petak 24. veljače METRO Grupa najavila je ulazak na tržište Mjanmara na kojem će s tvrtkom Yoma Strategic Holdings Ltd. otvoriti platformu za dostavu hrane. Izgradnja platforme započet će u ožujku 2017. godine, a otvorenje je planirano za početak 2018.

“Zadovoljan sam što METRO stiže u Mjanmar i tako ulazi na obećavajuće tržište koje nudi mnoštvo mogućnosti za našu B2B veleprodaju. Formiranje zajedničkog pothvata s tvrtkom Yoma Strategic Holdings važan je korak u ovoj značajnoj ekspanziji. Uvjereni smo kako će METRO-ova dokazana stručnost u područjima kao što su sigurnost hrane i upravljanje lancem opskrbe uvelike doprinijeti razvoju i unapređivanju lokalne infrastrukture nabave i distribucije,” rekao je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe.

Prema ugovoru, METRO će imati udio od 85 % u novoosnovanom zajedničkom pothvatu (joint venture) METRO veleprodaja Mjanmar, a vlasnik preostalih 15 % bit će tvrtka Yoma Strategic Holdings.

METRO-ova veleprodajna platforma za dostavu ponudit će rješenje za fragmentirano tržište u kojem trgovci često moraju nabavljati proizvode iz nekoliko izvora – lokalnih maloprodajnih i veleprodajnih distributera te izvoznika. Zahvaljujući ovoj platformi, profesionalni kupci, uključujući hotele, restorane, male trgovce i urede, na raspolaganju će imati više od 3.300 prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.

Isključivim fokusom na dostavu umjesto izgradnjom klasičnih veleprodajnih centara, METRO Grupa dodatno naglašava stratešku važnost dostave u poslovanju s hranom i prehrambenim proizvodima.

Pročitajte još vijesti!

1-dm millennium jump 2016

Što nas očekuje na 11. dm millennium jumpu?

Tri skoka za Dječji vrtić Latica i socijalnu samoposlugu u Zadru Jedanaesti dm millennium jump održat će se u

Read More...
hup drilo balen

Digitalnom transformacijom ICT industrija može multiplicirati ukupni gospodarski rast

Hrvatska udruga poslodavaca, HUP- Udruga informatičke i komunikacijske djelatnosti predstavila je danas u prostorijama HUB385 rezultate analize hrvatskog ICT

Read More...
mediteran

HGK: Hrvatski turizam raste, ali je najnekonkurentniji na Mediteranu

Hrvatski turizam i ove godine ostvaruje izvrsne rezultate sa svih tržišta i povećanje gotovo svih segmenta poslovanja, no i

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!