METRO Hrvatska drugi put među najboljim poslodavcima u Europi

Top Employer 2017_METRO

U utorak 28. veljače u Amsterdamu institut Top Employers tvrtki METRO Cash & Carry Hrvatska uručio je certifikate Top Employer za najboljeg poslodavca u Europi i Hrvatskoj.

Drugu godinu za redom METRO je zaslužio certifikate jer je ostvario najviše standarde izvrsnosti u uvjetima koje pruža zaposlenicima – u usporedbi sa 791 tvrtkom iz cijelog svijeta, rezultati METRO-a nadmašili su 56 % certificiranih kandidata.

“U METRO-u smo ponosni što je naša tvrtka drugu godinu zaslužila certifikate Top Employer Hrvatska i Top Employer Europe. Rezultati istraživanja pokazuju kako programi koje smo razvili u METRO-u omogućuju razvoj i ostvarivanje potencijala naših kolega, a uvjeti koje METRO osigurava zaposlenicima dobili su nezavisnu potvrdu izvrsnosti koja će nam biti poticaj da nastavimo s programima koji su omogućili METRO-u da bude u probranom društvu najboljih poslodavaca“, izjavila je Nela Bučević, direktorica odjela ljudskih resursa i korporativnih komunikacija METRO Cash & Carry Hrvatska.

Certifikati Top Employer temelje se na neovisnom, revizijskom i činjeničnom procesu. Istraživanje detaljno analizira devet tematskih cjelina: strategiju razvoja talenata, upravljanje ljudskim resursima, proces zapošljavanja i uvođenja u posao, učenje i razvijanje, razvoj rukovodstva, upravljanje karijerom, povlastice i kompenzaciju te korporativnu kulturu.

Institut Top Employers sa sjedištem u Nizozemskoj od 1991. godine izdaje certifikate tvrtkama koje ostvaruju najviše standarde u uvjetima za svoje zaposlenike.

Certifikati se temelje na detaljnoj i neovisnoj analizi objektivnih i mjerljivih parametara koji ukazuju na uvjete koje poslodavac nudi zaposlenicima te na to kako poslodavac osigurava kvalitetne inicijative za profesionalni i osobni razvoj zaposlenika. Regionalni i globalni certifikati dodjeljuju se tvrtkama koje dobiju certifikat u svakoj od zemalja u kojima sudjeluju u istraživanju.

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!