METRO Hrvatska drugi put među najboljim poslodavcima u Europi

In DOP
Top Employer 2017_METRO

U utorak 28. veljače u Amsterdamu institut Top Employers tvrtki METRO Cash & Carry Hrvatska uručio je certifikate Top Employer za najboljeg poslodavca u Europi i Hrvatskoj.

Drugu godinu za redom METRO je zaslužio certifikate jer je ostvario najviše standarde izvrsnosti u uvjetima koje pruža zaposlenicima – u usporedbi sa 791 tvrtkom iz cijelog svijeta, rezultati METRO-a nadmašili su 56 % certificiranih kandidata.

“U METRO-u smo ponosni što je naša tvrtka drugu godinu zaslužila certifikate Top Employer Hrvatska i Top Employer Europe. Rezultati istraživanja pokazuju kako programi koje smo razvili u METRO-u omogućuju razvoj i ostvarivanje potencijala naših kolega, a uvjeti koje METRO osigurava zaposlenicima dobili su nezavisnu potvrdu izvrsnosti koja će nam biti poticaj da nastavimo s programima koji su omogućili METRO-u da bude u probranom društvu najboljih poslodavaca“, izjavila je Nela Bučević, direktorica odjela ljudskih resursa i korporativnih komunikacija METRO Cash & Carry Hrvatska.

Certifikati Top Employer temelje se na neovisnom, revizijskom i činjeničnom procesu. Istraživanje detaljno analizira devet tematskih cjelina: strategiju razvoja talenata, upravljanje ljudskim resursima, proces zapošljavanja i uvođenja u posao, učenje i razvijanje, razvoj rukovodstva, upravljanje karijerom, povlastice i kompenzaciju te korporativnu kulturu.

Institut Top Employers sa sjedištem u Nizozemskoj od 1991. godine izdaje certifikate tvrtkama koje ostvaruju najviše standarde u uvjetima za svoje zaposlenike.

Certifikati se temelje na detaljnoj i neovisnoj analizi objektivnih i mjerljivih parametara koji ukazuju na uvjete koje poslodavac nudi zaposlenicima te na to kako poslodavac osigurava kvalitetne inicijative za profesionalni i osobni razvoj zaposlenika. Regionalni i globalni certifikati dodjeljuju se tvrtkama koje dobiju certifikat u svakoj od zemalja u kojima sudjeluju u istraživanju.

You may also read!

HTZ promovira nautički turizam na devet europskih tržišta

HTZ promovira nautički turizam na devet europskih tržišta

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je kampanju za nautički turizam koju će provoditi do kraja godine na devet europskih

Read More...
JYSK

JYSK u Hrvatskoj ostvario 535,4 milijuna kuna prometa

Maloprodajni lanac JYSK u Hrvatskoj je u svojoj fiskalnoj godini, koja traje od 1. rujna 2018. do 31. kolovoza

Read More...
Spoj hrvatske kulture i turizma sve atraktivniji svjetskom tržištu

Spoj hrvatske kulture i turizma sve atraktivniji svjetskom tržištu

„Međuresorno povezivanje i komunikacija preduvjet su za uspješan spoj kulture i turizma. Napori oko Akcijskog plana za razvoj kulturnog

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.