METRO Hrvatska predstavio Beyond Sausage na ZeGeVege festivalu

In Sajmovi i izložbe
ZeGeVege

METRO Cash & Carry Hrvatska je na 12. ZeGeVege festivalu predstavio novost u svojoj ponudi – Beyond Sausage, vegansku kobasicu na bazi biljnih proteina koju kupci mogu potražiti ekskluzivno u METRO centrima. METRO je jedini hrvatski trgovački lanac koji u svojoj ponudi ima proizvode tvrtke Beyond Meat koja je specijalizirana za proizvodnju namirnica na biljnoj bazi.

Uz svjetski poznati Beyond Burger, profesionalni kupci odsada u svim METRO veleprodajnim centrima u Hrvatskoj mogu potražiti i Beyond Sausage kobasicu kako bi svojim gostima ponudili održiviji, veganski meni. Posjetitelji METRO-ovog štanda na 12. ZeGeVege festivalu imali su priliku isprobati veganske Beyond Meat specijalitete u pecivima pekarnice Kroštula, koje je pripremao zagrebački restoran Good Food.

METRO je veganske proizvode tvrtke Beyond Meat u svoju ponudu uvrstio kako bi dodatno proširio ponudu ekološki-osviještenih i održivih namirnica te na taj način zadovoljio raznolike potrebe ugostitelja. Beyond Meat burgeri i kobasice prvi su proizvodi od biljnih proteina na svijetu koji su proizvedeni posebnom tehnologijom tako da izgledaju i zadovoljavaju apetit poput mesnih proizvoda, ali ne sadrže sastojke životinjskog porijekla i za njihovu proizvodnju koristi se znatno manje prirodnih resursa.

„METRO Hrvatska sa zadovoljstvom predstavlja Beyond Sausage ugostiteljima i chefovima. Ovo je još jedan korak ka proširenju naše ponude inovativnim i održivim proizvodima koji će obogatiti menije naših profesionalnih kupaca. METRO posjeduje snažnu viziju i čvrsto uvjerenje u dobrobiti održive i raznolike ponude, pa je stoga naša misija ispuniti visoka očekivanja naših kupaca i partnera.“ – izjavio je Vlatko Zovko, direktor nabave i ponude za svježu prehranu tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska.

METRO AG proglašen je vodećom svjetskom kompanijom prema Dow Jones indeksu održivosti četiri godine za redom, u kategoriji Prodaje prehrambenih namirnica (Food & Staples Retailing). Proširenjem ponude proizvodima tvrtke Beyond Meat, METRO nastavlja svoja ulaganja u održiviji asortiman i cjelokupno poslovanje. U sklopu inicijative METRO Plastics, METRO će implementirati mjere kojima će umanjiti količinu konvencionalne jednokratne plastike koju kompanija svakodnevno koristi u 36 zemalja u kojima posluje. METRO će i svojim kupcima omogućiti da u vlastitom poslovanju jednokratnu plastiku zamijene održivijim rješenjima, razvojem ambalaže koja se može reciklirati, koristiti za kompost ili koristiti višekratno.

You may also read!

vlada

Rast BDP-a za 0,4 posto ohrabrujući signal

Rast bruto domaćeg proizvoda (BDP) za 0,4 posto u prvom tromjesečju ohrabrujući je signal za nastavak poduzimanja reformi i

Read More...
trgovina

U travnju zabilježen veliki pad maloprodajnoga prometa

U travnju 2020. godine realan je promet u trgovini na malo bio, prema kalendarski prilagođenim podacima, 25,5 posto manji

Read More...
Održan prvi online tečaj „Digitalna pristupačnost“

Održan prvi online tečaj „Digitalna pristupačnost“

U svibnju je održan pilot online tečaj o digitalnoj pristupačnosti za predstavnike tijela javnog sektora. Tečaj „Digitalna pristupačnost“ zajednički su

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.