METRO i Target traže buduće pokretače inovacija u maloprodaji

In Strateški savezi
METRO

METRO i američki maloprodajni lanac Target udružili su se i zajedno pokrenuli METRO Target Retail Accelerator certified by Techstars, u sklopu kojega pozivaju start-upove koji nude inovativna digitalna rješenja za maloprodaju da se do 24. veljače 2019. prijave u program putem web stranice www.metro-target-accelerator.com.

U program METRO Target Retail Accelerator prijaviti se mogu start-upovi iz cijeloga svijeta koji se bave razvijanjem aplikacija za poslovne potrebe sektora maloprodaje, dok će deset najboljih dobiti priliku nastaviti razvijati svoje projekte na tromjesečnom programu u Berlinu i Minneapolisu.

metroTijekom tog dijela programa, koji počinje u svibnju 2019., finalisti će surađivati s više od 100 stručnih međunarodnih mentora, a budući pokretači inovacija u maloprodaji primit će investicijsku ponudu u iznosu do 120.000 eura te podršku METRO-a i Targeta u području vođenja projekata, umrežavanja i ekspertize u industriji. U kolovozu, start-upovi će na Demo danu u Minneapolisu prezentirati svoje projekte pred profesionalnim investitorima.

METRO i Techstars pokrenuli su 2015. METRO Accelerator u sklopu kojeg međunarodnim start-up timovima pomažu u razvoju digitalnih rješenja. METRO Accelerator sastoji se od dva programa: METRO Accelerator for Hospitality, koji je usmjeren na rješenja za hotele, restorane i cateringe te METRO Accelerator for Retail, koji se fokusira na maloprodajnu industriju.

METRO Accelerator for Retail pokrenut je zbog toga što su, uz ugostitelje, nezavisni trgovci druga skupina ključnih kupaca METRO-a. Sudjelovanjem u programu dobivaju jedinstvenu priliku povezivanja s globalnom mrežom stručnjaka, investitora i klijenata uz čiju pomoć mogu dodatno razviti i optimizirati svoje poslovne modele, testirati svoja rješenja i pronaći način da ojačaju cjelokupni maloprodajni ekosustav.

You may also read!

Fitch-Ratings

REJTING Fitch zadržao hrvatski kreditni rejting na BB+ i pozitivne izglede

Agencija Fitch u petak je zadržala hrvatski kreditni rejting na 'BB+', a izglede pozitivnima, istaknuvši da to odražava ravnotežu

Read More...
kupac

50 mjeseci kontinuiranoga rasta maloprodajnoga prometa

Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, realan je promet u trgovini na malo u listopadu ove godine bio, prema

Read More...
turisti

U listopadu u Hrvatskoj 12,4 posto više noćenja turista

U listopadu je u hrvatske komercijalne smještajne objekte došlo 963 tisuće turista, što je 13,3 posto više nego godinu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.