METRO poduzetnicima pomaže ostvariti poslovne ciljeve

In HoReCa
gastro

Goran Vručinić i zagrebački restoran Fidel Gastro u globalnoj kampanji METRO-a
U četvrtak, 28. lipnja, METRO je u 22 zemlje u kojima posluje pokrenuo kampanju “Mi ne radimo za METRO. Mi radimo za milijune neovisnih poduzetnika diljem svijeta.” kojom podržava male i srednje poduzetnike u ostvarenju njihovih poslovnih ciljeva te rješavanju njihovih svakodnevnih izazova.

Goran Vručinić, vlasnik zagrebačkog restorana Fidel Gastro, dio je METRO-ove nove globalne kampanje. Njegov cilj je goste Fidel Gastra upoznavati s novim okusima, a METRO će ga podržati u ostvarenju tog cilja nabavom mesa, ribe te voća i povrća koji će Fidel Gastro izdvojiti iz konkurencije.

“Prvenstvena ideja je bila napraviti nešto jedinstveno i interesantno, drugačije od ostalih restorana u Zagrebu jer je moj cilj dovesti nove okuse u Zagreb i Hrvatsku. Postoji toliko puno okusa! Mislim da je važno ljude upoznati s njima, pokazati im nove okuse i prehrambene navike kako možemo uživati u multikulturnom svijetu. Uz to, zanima me zdrava, organska hrana i zato mi je drago da METRO sve više pažnje posvećuje tom segmentu“, izjavio je Goran Vručinić.

S ciljem da poduzetnicima diljem svijeta pokaže kako je njihov uspjeh METRO-ov posao, uz Gorana Vručinića METRO će pomoći poduzetnicima iz više od 20 zemalja da ostvare ciljeve kao što su otvaranje novih restorana, uspostavljanje novih kulinarskih koncepata i ponuda kvalitetnih proizvoda njihovoj lokalnoj zajednici.

”U skladu sa svrhom METRO-a da bude partner neovisnih poduzetnika, uvijek se nastojimo prilagoditi potrebama naših kupaca i ponuditi im održiva rješenja. Stavljanjem neovisnih poduzetnika i njihovih ciljeva u fokus naših aktivnosti na globalnoj razini želimo pokazati da nam je uspjeh svakog našeg kupca bitan i da je naš temeljni posao njihov poslovni uspjeh”, izjavio je Vladimir Gnjidić, član Uprave i izvršni komercijalni direktor tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska.

METRO u Hrvatskoj surađuje s više od 160.000 profesionalnih kupaca – vlasnika restorana, hotela, malih trgovina i ureda. Razvoj njihovog poslovanja METRO podržava inovativnim proizvodima, kao što su mise en place proizvodi, te razvojem novih usluga poput eatbu.hr, besplatnog i jednostavnog alata za izradu i hosting web stranica namijenjen ugostiteljima te besplatni alat za zaprimanje i vođenje online rezervacija, koji je moguće integrirati i u postojeće web stranice.

You may also read!

Osječajnik

Osječajnik u Supercaffeu nezaobilazno mjesto zagrebačkog Adventa

Franck je na terasi zagrebačkog kafića Story Supercaffé uz božićnu čajanku predstavio još jednu atraktivnu lokaciju ovogodišnjeg zagrebačkog Adventa

Read More...
dm

Tisuće građana podržalo dm-ovu donaciju namijenjenu za istraživanje raka prostate

U utorak, 11. prosinca dm je predao donaciju od 64.700 kuna Institutu Ruđer Bošković za istraživanje raka prostate. Donaciju

Read More...
agrokor

Agrokor – Realizirano gotovo 20 milijardi kuna prihoda i 1,7 milijardi kuna EBITDA

Objavljeno je 20. mjesečno izvješće o poslovanju 16 kompanija iz tri poslovna segmenta Agrokora - Maloprodaje i veleprodaje, Prehrane

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.