METRO službeno uručio MICHELINOVU zvjezdicu restoranu Monte

In HoReCa

Roberto Mancuso, predsjednik uprave METRO-a, globalnog partnera MICHELINOVOG vodiča, u četvrtak 3. kolovoza uručio je MICHELINOVU zvjezdicu Danijelu Đekiću, vlasniku i chefu restorana Monte – prvog hrvatskog restorana koji je zaslužio jedno od najprestižnijih priznanja u svijetu kulinarstva.

Uz Monte, dvanaest restorana iz Istarske županije – Meneghetti, Batelina, San Rocco, Konoba Morgan, Zigante, Marina, Damir & Ornella, Konoba Čok, Sv. Nikola, Wine Vault, Alla Beccaccia i Pergola – ušlo je u selekciju MICHELINOVOG gastro vodiča za 2017. godinu te im je u METRO u kolovozu uručio plakete, takozvane MICHELINOVE tanjure.

Snagu i potencijal istarske gastronomije METRO je prepoznao 2014. godine kada smo otvorili prvi veleprodajni centar u Istri prilagođen hotelima, restoranima i ugostiteljima. Suradnju s MICHELINOVIM vodičem METRO je ostvario i u Hrvatskoj kako bismo hrvatskim restoranima i ugostiteljima pomogli da zauzmu svoje mjesto na gastronomskoj karti svijeta“, izjavio je Roberto Mancuso, predsjednik Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska.

 

Više od trećine kupaca METRO-a u Hrvatskoj dolazi iz HoReCa sektora, među kojima su i 32 restorana s MICHELINOVOM preporukom. Upravo zato iskustva i znanja stečena u suradnji s MICHELINOVIM vodičem i kulinarskim natjecanjem Bocuse d’Or METRO koristi kako bi globalnim partnerstvima doprinio prepoznatljivosti hrvatske turističke i ugostiteljske ponude.

S više od 100 godina iskustva u selekciji restorana, MICHELINOV vodič danas preporučuje više od 20.000 restorana u 30 svjetskih zemalja. Bilo da se radi o Europi, Aziji ili Americi, MICHELINOVI inspektori primjenjuju iste kriterije u ocjenjivanju kvalitete svakog restorana kojeg posjete anonimno. Koristeći jedinstven proces usavršavan tijekom desetljeća, MICHELINOV vodič postao je međunarodna referenca za fine-dining, a plaketa MICHELINOVOG vodiča službeno je priznanje da je restoran dio selekcije za 2017. godinu.

O MICHELINOVOM vodiču:

MICHELINOV vodič predstavlja odabir najboljih restorana i hotela u 28 država koje obuhvaća. U svom prikazu birane gastronomske ponude diljem svijeta naglašava kulinarski dinamizam svake pojedine države, kao i nove trendove te perspektivne mlade chefove. Kroz posebna priznanja koja im dodjeljuje svake godine, MICHELINOV vodič stvara dodatnu vrijednost za restorane te time pridonosi prestižu lokalne gastronomije, pritom čineći gradove i države atraktivnijima za turiste. Uz pomoć rigorozne metode selekcije i znanja o ugostiteljskoj industriji prikupljenog tijekom niza godina, MICHELINOV vodič klijentima pruža jedinstvenu stručnost koja mu omogućuje da im ponudi istinski kvalitetne usluge.

O tvrtki METRO Cash & Carry Hrvatska:

METRO Cash & Carry vodeća je tvrtka u području samoposlužne veleprodaje u Hrvatskoj. METRO Cash & Carry u Hrvatskoj je počeo poslovati 2001., a trenutno ima devet veleprodajnih centara u Zagrebu (Jankomir i Sesvete), Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Poreču i Varaždinu te drive-in centar u Dubrovniku. METRO Cash & Carry zadovoljava profesionalne potrebe vlasnika tvrtki, pri čemu je fokusiran primarno na HoReCa sektor i male trgovce. METRO u Hrvatskoj trenutno ima više od 160.000 profesionalnih kupaca.

You may also read!

IMR

Hrvatska je pristupanjem EU profitirala, ali nedovoljno

„Hrvatska je danas, šest godina nakon pristupanja EU, gospodarski znatno snažnija zemlja. O tome svjedoče svi pokazatelji, od povećane

Read More...
Zaher: Cijene nekretnina neprimjereno visoke

Zaher: Cijene nekretnina neprimjereno visoke

„Tržište nekretnina u Hrvatskoj raste, ali je visoko segmentirano, ponajprije prema lokaciji, a potom i prema vrstama i kvaliteti

Read More...
kupujmo hrv

Akcija Kupujmo hrvatsko u Splitu

Hrvatska gospodarska komora obilježit će 22. rođendan akcije Kupujmo hrvatsko, u Splitu gdje će 21. i 22. svibnja domaći

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.