MHP potvrdio namjeru kupovine Perutnine Ptuj

In Strateški savezi
perutnina

MHP SE (LSE: MHPC), jedna od vodećih međunarodnih poljoprivredno-industrijskih grupacija, nakon odobrenja iz Bundeswettbewerbsbehörde (Federalne agencije za zaštitu tržišnog natjecanja Austrije, https://www.bwb.gv.at/en/) potvrdila je svoju namjeru za kupovinom Perutnine Ptuj, dobro poznate i vertikalno integrirane tvrtke u jugoistočnoj Europi.

MHP je vertikalno integrirana kompanija i vodeći ukrajinski proizvođač peradi s prerađivačkim pogonima u EU (Nizozemska i Slovačka) te prodajnim i distributivnim centrima na Bliskom istoku (UAE). MHP prodaje oko 60% peradi na domaćem tržištu, dok 40% izvozi u više od 60 zemalja širom svijeta. Visoka efikasnost proizvodnje omogućila je MHP-u da kontrolira rizike i kvalitetu peradi u svim fazama proizvodnog procesa. Time se osigurava pridržavanje svih važećih standarda i zakona kako u Ukrajini, tako i u EU. Ključni dio uspjeha firme MHP je intenzivni CAPEX program (oko USD 1,75 milijardi je uloženo u zadnjih 10 godina u ekološke projekte), snažan i iskusan rukovodeći tim i integrirani poslovni model.

MHP ovim širenjem pravi strateški iskorak koji će povećati vrijednost kompaniji i ojačati njezinu poziciju na globalnom tržištu, dok Perutnina Ptuj dobiva strateškog, dugoročnog investitora. Perutnina Ptuj ima snažan brend i značajan udio na tržištu peradi, koji je MHP spreman značajno podržati u nadolazećim godinama kroz investicije i daljnji razvoj.

Zajedno s iskusnim rukovodećim timom, MHP se obvezuje poboljšati kvalitetu proizvoda Perutnine Ptuj s ciljem ispunjavanja najviših EU standarda. Suradnja će donijeti direktnu korist lokalnim farmerima i zaposlenicima te biti pozitivan utjecaj na peradarsku industriju Balkana u cjelini.

You may also read!

Horvat_Altmaier

Ministar Horvat primio njemačkog ministra gospodarstva: „Vrijeme je da vratimo povjerenje njemačkih investitora“

U službenom posjetu Republici Hrvatskoj boravi savezni ministar gospodarstva i energetike Savezne Republike Njemačke Peter Altmaier, u pratnji širokog

Read More...
bura

Zdravstveni turizam će u nacionalnoj turističkoj strategiji biti visoko pozicioniran

Zdravstveni turizam će u novoj nacionalnoj turističkoj strategiji biti visoko pozicioniran, među prva tri razvojna proizvoda, jer osim zdravstvu

Read More...
Burilović, Altmaier i Horvat

Burilović: Njemačka je motor Europe i ključni gospodarski partner Hrvatskoj

„Njemačka je četvrto najveće gospodarstvo u svijetu i naš ključni vanjskotrgovinski partner. Stoga ne iznenađuje da pomno pratimo svaki

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.