MHP potvrdio namjeru kupovine Perutnine Ptuj

In Strateški savezi
perutnina

MHP SE (LSE: MHPC), jedna od vodećih međunarodnih poljoprivredno-industrijskih grupacija, nakon odobrenja iz Bundeswettbewerbsbehörde (Federalne agencije za zaštitu tržišnog natjecanja Austrije, https://www.bwb.gv.at/en/) potvrdila je svoju namjeru za kupovinom Perutnine Ptuj, dobro poznate i vertikalno integrirane tvrtke u jugoistočnoj Europi.

MHP je vertikalno integrirana kompanija i vodeći ukrajinski proizvođač peradi s prerađivačkim pogonima u EU (Nizozemska i Slovačka) te prodajnim i distributivnim centrima na Bliskom istoku (UAE). MHP prodaje oko 60% peradi na domaćem tržištu, dok 40% izvozi u više od 60 zemalja širom svijeta. Visoka efikasnost proizvodnje omogućila je MHP-u da kontrolira rizike i kvalitetu peradi u svim fazama proizvodnog procesa. Time se osigurava pridržavanje svih važećih standarda i zakona kako u Ukrajini, tako i u EU. Ključni dio uspjeha firme MHP je intenzivni CAPEX program (oko USD 1,75 milijardi je uloženo u zadnjih 10 godina u ekološke projekte), snažan i iskusan rukovodeći tim i integrirani poslovni model.

MHP ovim širenjem pravi strateški iskorak koji će povećati vrijednost kompaniji i ojačati njezinu poziciju na globalnom tržištu, dok Perutnina Ptuj dobiva strateškog, dugoročnog investitora. Perutnina Ptuj ima snažan brend i značajan udio na tržištu peradi, koji je MHP spreman značajno podržati u nadolazećim godinama kroz investicije i daljnji razvoj.

Zajedno s iskusnim rukovodećim timom, MHP se obvezuje poboljšati kvalitetu proizvoda Perutnine Ptuj s ciljem ispunjavanja najviših EU standarda. Suradnja će donijeti direktnu korist lokalnim farmerima i zaposlenicima te biti pozitivan utjecaj na peradarsku industriju Balkana u cjelini.

You may also read!

turizam-zdravstveni

Hrvatska zemlja-partner vodećeg europskog skupa zdravstvenog turizma EHTI u Bruxellesu

Hrvatska je putem Hrvatske turističke zajednice glavni partner 9. European Health Tourism Industry Summita (EHTI) koji se 20. i

Read More...
Konzum i Mastercard donirali 340.000 kuna za djecu iz socijalno ugroženih obitelji u Hrvatskoj i Ruandi

Konzum i Mastercard donirali 340.000 kuna za djecu iz socijalno ugroženih obitelji u Hrvatskoj i Ruandi

Konzum i Mastercard su donirali ukupno 340.000 kuna, od čega je 170.000 kuna uručeno Udruženju Djeca prva za pružanje

Read More...
1-EGF_gruppe

Biodroga ponovno u Hrvatskoj

BIODROGA je svjetski renomirani brend zastupljen u vrhunskim kozmetičkim salonima i SPA & Wellness centrima diljem svijeta, sa naglaskom

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.