Ministar Tolušić na obilježavanju 18. Svjetskog dana školskog mlijeka

In Sajmovi i izložbe
tolusic

Ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić prisustvovao je obilježavanju 18. Svjetskog dana školskog mlijeka u Parku Bundek u Zagrebu gdje se prigodno obratio predškolskoj i školskoj djeci kojoj je ova manifestacija prvenstveno i namijenjena.

„Mi smo odgovorni za budućnost ove djece i za kvalitetu njihove ishrane. Briga o ishrani, ravnomjernom unosu potrebnih hranjivih tvari i svijest o nedostatku hrane u svijetu uči se od najranije dobi. Naučimo li djecu pravilnom odnosu prema hrani, već smo puno učinili za budućnost. Besplatni mliječni obrok u školama korak je prema zdravijoj prehrani naše djece.“ – izjavio je ministar Tomislav Tolušić na Svjetskom danu mlijeka na Bundeku.

Obilježavanje ovog dana započelo je 2000. godine na inicijativu FAO-a (Organizacije za hranu i poljoprivredu Ujedinjenih naroda), a danas se obilježava u više od 80 zemalja svijeta sa svrhom i ciljem upoznavanja djece predškolske i školske dobi o vrijednostima i kvaliteti mlijeka i mliječnih proizvoda te upozorava na potrebu uvođenja obveznih mliječnih obroka u školama.

Ministarstvo poljoprivrede od ove godine provodi Školsku shemu kojoj se priključilo čak 1.106 škola i 89 dobavljača. Školska shema osigurava 100-150 g voća i povrća po djetetu tjedno i 0,15-0,25 l mlijeka i mliječnih proizvoda po djetetu tjedno. Školska shema jedna je od mjera Europske unije sufinancirana sredstvima Europskog fonda za garancije u poljoprivredi. Za ovu školsku godinu Hrvatskoj je dodijeljeno 2,5 milijuna eura za provedbu Školske sheme.

You may also read!

plava-laguna

Plava Laguna snažno investira i u 2019.

Plava Laguna ove je godine ostvarila najveći kapitalni budžet u svojoj povijesti od pola milijarde kuna, a i u

Read More...
Nestle

Nestle ukida 380 radnih mjesta u Njemačkoj

Švicarski prehrambeni div hrane Nestle najavio je u ponedjeljak da će ukinuti oko 380 radnih mjesta u Njemačkoj zbog

Read More...
Lidi-Srbija

Lidl u Srbiji za dva mjeseca osvojio oko četiri posto tržišta

Njemački trgovinski lanac Lidl je, dva mjeseca nakon ulaska u Srbiju, uzdrmao tržište maloprodaje, preuzevši od konkurencije tri do

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.