Ministarstvo turizma sufinancira projekte strukovnih udruga

In Iz zemlje
Gari Capelli

Ministarstvo turizma i ove će godine sufinancirati projekte strukovnih udruga u turizmu i ugostiteljstvu, s ukupno 1,7 milijuna kuna, a na objavljeni javni poziv zainteresirani se mogu javiti do 19. ožujka, izvijestili su u petak iz Ministarstva.

Riječ je sufinanciranju strukovnih udruga dodjelom bespovratnih potpora za njihove projekte kojima se povećava kvaliteta ljudskih potencijala u turizmu i ugostiteljstvu, za stručno osposobljavanje i usavršavanje udruga u turizmu i/ili ugostiteljstvu, a koji daju dodanu vrijednost djelatnicama/icima i članicama/članovima udruga te time utječu i na jačanje konkurentnosti ljudskih potencijala i konkurentnosti turističkog proizvoda Hrvatske.

“Ljudski potencijali temelj su dugoročnog razvoja turizma u Hrvatskoj i zato je iznimno važno kontinuirano ih razvijati, pri čemu strukovne udruge u turizmu i ugostiteljstvu imaju važnu ulogu. Vjerujem da će i ove godine pristići velik broj prijava za sufinanciranje projekata strukovnih udruga, a pri odabiru ćemo posebno vrednovati projekte koji počivaju na izvrsnosti i održivosti te koji doprinose kvalitetnom upravljanju destinacijama”, poručio je ministar turizma Gari Cappelli.

Projekte mogu prijaviti strukovne udruge koje statutom imaju utvrđeno djelovanje u području turizma i/ili ugostiteljstva, kao i u partnerstvu s udrugama čije je područje djelovanja tematski vezano za projekt.

Iznos traženih sredstava može biti od 50 tisuća kuna do 150 tisuća kuna po pojedinom projektu a prijavitelj može tražiti najviše do 70 posto vrijednosti projekta. (H)

You may also read!

plava-laguna

Plava Laguna snažno investira i u 2019.

Plava Laguna ove je godine ostvarila najveći kapitalni budžet u svojoj povijesti od pola milijarde kuna, a i u

Read More...
Nestle

Nestle ukida 380 radnih mjesta u Njemačkoj

Švicarski prehrambeni div hrane Nestle najavio je u ponedjeljak da će ukinuti oko 380 radnih mjesta u Njemačkoj zbog

Read More...
Lidi-Srbija

Lidl u Srbiji za dva mjeseca osvojio oko četiri posto tržišta

Njemački trgovinski lanac Lidl je, dva mjeseca nakon ulaska u Srbiju, uzdrmao tržište maloprodaje, preuzevši od konkurencije tri do

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.