Na Jadranskom sajmu dodijeljene nagrade EXPO TROPHY

In Sajmovi i izložbe
EXPO TROPHY

AD Jadranski sajam u cilju podsticanja tržišnog komuniciranja, edukacije potrošača, marketinškog i propagandnog prezentiranja proizvoda, dodjeljuje najuspješnijim izlagačima priznanje – EXPO TROPHY, a prema ocjeni stručnog žirija.

Žiri je radio u sastavu:

  1. MOMČILO STOJANOVIĆ, predsjednik
  2. SLOBODAN BOBO MITROVIĆ, član
  3. RANKO PAVIĆEVIĆ, član

Na svojoj prvoj sjednici žiri je, pored ostalog, utvrdio osnovna polazišta koja su poslužila kao kriteriji za njegov rad:

  • novi proizvod-način prezentacije na štandu,
  • arhitektonsko i dizajnersko rješenje štanda,
  • kvalitet i obim propagadnog materijala na štandu,
  • prateće komunikacijske aktivnosti (elektronski mediji, štampa, publikacije, bilbordi, pisane pozivnice i telemarketing itd.),
  • manifestacije koje učesnik organizuje: press konferencije, promocije, kokteli i sl.
  • obučenost i ponašanje osoblja na štandu, animacija posjetilaca na štandu.

Odlika ovih sajmova su učešća od malih individualnih proizvođača do velikih i moćnih energetskih, vodoprivrednih i građevinskih sistema.

Nakon detaljnog uvida u izlagačku ekspoziciju ove godine na 40. Sajmu građevinarstva, 13. Sajmu vode-vodovodi – sanitarne tehnologije i  6. Sajmu energetike  žiri je na sjednici održanoj 19.09.2018. godine donio sljedeću:

 O  D  L  U  K  U

 

Posebna priznanja se dodjeljuju sljedećim izlagačima:

 -BETON LUČKO, Lučko, Hrvatska

 Beton Lučko je u dugom periodu u kontinuirano prisutna na Sajmu građevinarstva u Budvi. U tom periodu je u više navrata osvajao nagrade žirija Sajma, a prošle godine i najvišu nagradu Expo Trophy.

Njihov sajamski nastup i ove godine odlikuje visok kvalitet ukupne ponude, besprijekorno osmišljena i realizovana prezentacija, bogat i kvalitetan promotivni materijal i vrhunski obučen personal.

Riječ je o firmi velikog ugleda u internacionalnim okvirima, sa višedecenijskom tradicijom uspješnog poslovanja na najzahtjevnijim tržištima. Žiri cijeni da je njihova strategija kontinuiranog prisustva i učešća u svim događanjima koje pružaju mogućnost poslovnih kontakata, saradnje i sticanja novih iskustava – kao što je i Sajam u Budvi – značajan činilac njihove visoke tržišne konkurentnosti. A to je jedan od najpouzdanijih pokazatelja dubokog razumijevanja suštine i karaktera savremenog marketing koncepta i njegove kvalitetne praktične primjene.

-TERRA MONTENEGRO, Podgorica, Crna Gora

 Terra Group, koju na ovogodišnjem Sajmu zastupa izlagač Terra Montenegro,  jedan je svjetskih brendova u oblasti prodaje, rentiranja i servisiranja najkvalitetnijih građevinskih, transportnih i drugih takozvanih industrijskih mašina.

Štand je prilagođen prostornim mogućnostima Sajma. Prezentacija mašina je maksimalno reducirana, ali, zajedno sa kvalitetnim informativno-promotivnim materijalom i stručnim osobljem, sasvim dovoljna da zainteresiranim posjetiocima pruži realnu sliku o kakvim je proizvodima i uslugama riječ i da se osvjedoče u istinitost izreke da se istinski kvalitet brzo i lako vidi i golim okom.

Veliki trud, izvanredna prilagodljivost i visok profesionalizam u svakom pogledu opredijelili su žiri da ovom izlagaču oda i formalno priznanje za kvalitet nastupa.

TREĆA NAGRADA – BRONZANA PLAKETA  dodjeljuje se izlagaču:

SAMMELROCK  – Ogulin, Hrvatska

Riječ je o internacionalnom privrednom subjektu koji se više od šest decenija bavi popločavanjem, odnosno dizajniranjem i uljepšavanjem otvorenog životnog prostora.

Semmelrock International, sa sjedištem u  Beču, je centrala svih Semmelrockovih podružnica u srednjoj i istočnoj Europi,  gdje u sedam zemalja, među kojima je i Hrvatska, postoji moderna proizvodna i distributivna mreža.

Strast za oplemenjivanjem prostora je njihovo korporativno geslo (Passion for Paving), koja se temelji na kreaciji u vidu dizajna, osobene estetike i inovativnosti u svim segmentima.

Njihova prezentacija na ovogodišnjem Sajmu u Budvi je moćna potvrda da je riječ o kompaniji najviših dometa u ukupnom kvalitetu te vrste ponude. Štand je prefektno dizajniran, sa savršeno ukomponovanim elementima u svakom detalju, koji različitim sredstvima komunikacije pružaju sve informacije zainteresovanima.

DRUGA NAGRADA – SREBRNA PLAKETA  dodjeljuje se izlagaču:

LUMA NORM – Beograd, Srbija

Luma Norm je predstavio dio proizvodnog asortimana Internorma, austrijskog proizvođača vrata i prozora internacionalnog renomea. Riječ je o širokoj lepezi proizvoda, različitih osobina, modaliteta i namjena, koji predstavljaju rezultat najsavremenijih kvalitativnih dometa u ovoj oblasti. Sve je dizajnirano sa vrhunskom mjerom i ukusom, sa snažnim individualnim pečatom, od korporativnih identitetskih simbola, oblika, boja – pa do najsitnijih detalja na štandu.

Štand je organiziran iz dva dijela, jedan naspram drugog, i predstavlja obrazac odlične organizacije prostora, lake dostupnosti i preglednosti svakog izloženog proizvoda. U sajamskim prezentacijama na ovom nivou gotovo da je izlišno napominjati da izlagač posjeduje vrhunski informativni i promotivni materijal i osoblje na štandu.

PRVA NAGRADA – ZLATNA PLAKETA – EXPO TROPHY  dodjeljuje izlagaču:

CHINA ROAD AND BRIDGE CORPORATION – Podgorica, Crna Gora 

Kao kompanija koja gradi dionicu autoputa Bar – Boljare, od Smokovca do Mateševa, CRBC je dobro poznata ovdašnjoj javnosti. Da podsjetimo, riječ je o jednoj od četiri najveće državne građevinske kompanije u Kini, koje je prva krenula na međunarodna tržišta, sa fokusom na izgradnju infrastrukture, kao što su autoputevi i mostovi, luke, željezničke pruge, aerodromske piste i sl. Za potrebe poslovanja u Crnoj Gori, prije četiri godine formiran je i registriran Ogranak za Crnu Goru, tzv. Montenegro Branch.

Štand ovog izlagača na 40. Sajmu građevinarstva u Budvi je jedna od rijetko uspješnih demonstracija dubokog razumijevanja i savršene praktične materijalizacije marketing koncepta kao temeljne poslovne strategije jedne globalne svjetske firme.

Sve je u znaku autoputa, ali se sa pravom mjerom i profinjenim ukusom jasno prezentiraju i sve ostale mogućnosti i dosadašnja poslovna ostvarenja ove kompanije. No, ako bi se neupućeni promatrač u trenutku i mogao upitati o svrsishodnosti prezentiranja projekta koji se realizira već skoro četiri godine, i sa čim je crnogorska javnost dobro upoznata, brzo postaje jasno da izlagač ne želi da priča već ispričanu priču, već da je riječ o nečemu sasvim drugom. Naime, u sajamskoj prezentaciji CRBC, dionica autoputa čija je izgradnja u toku nije cilj nego sredstvo, nije suština već forma, i nije glavna poruka nego je ilustracija te poruke. Drugim riječima, CRBC ne promovira ono što uveliko radi, već ono što može i što će moći da uradi.

Savršeno ukomponiranom upotrebom različitih komunikacijskih sredstava – prospekti, velike fotografije, reljefni prikaz trase, audio-vizualni materijali i brojno ali neupadljivo i nenametljivo osoblje – sve su to elementi jedne istinite i korisne priče. Priče o tome da kompanija stremi najvišim kvalitativnim dometima u radu, nadograđivanju i oplemenjivanju prirode, a ne njenoj destrukciji i devastaciji – i o tome da je ona u stanju da to i ostvari. Brojne upečatljive ilustracije onog što je bilo i onoga što će biti, onoga čemu je CRBC stremio i šta je ostvario, predstavljaju uvjerljiva svjedočanstva da vizije i priče o velikim poduhvatima, bar kad je ova korporacija u pitanju, nisu bajke i lijepa obećanja. Za sve što nude – oni nepobitno dokazuju da to i mogu.

Konačno, žiri smatra da nije suvišno napomenuti da je Narodna Republika Kina zemlja partner ovog Sajma, te da su i njena vlada i privredni subjekti dali veliki doprinos njegovom kvalitetu i uspješnosti, istovremeno snažno manifestirajući činjenicu da kvalitetna primjena marketing koncepta u svim oblastima i na svim nivoima, kao filozofija poslovanja koja se temelji na interesima i potrebama potrošača, nema valjanu alternativu u suvremenim uslovima hiperglobaliziranog i hiperkonkurentskog tržišta.

You may also read!

plava-laguna

Plava Laguna snažno investira i u 2019.

Plava Laguna ove je godine ostvarila najveći kapitalni budžet u svojoj povijesti od pola milijarde kuna, a i u

Read More...
Nestle

Nestle ukida 380 radnih mjesta u Njemačkoj

Švicarski prehrambeni div hrane Nestle najavio je u ponedjeljak da će ukinuti oko 380 radnih mjesta u Njemačkoj zbog

Read More...
Lidi-Srbija

Lidl u Srbiji za dva mjeseca osvojio oko četiri posto tržišta

Njemački trgovinski lanac Lidl je, dva mjeseca nakon ulaska u Srbiju, uzdrmao tržište maloprodaje, preuzevši od konkurencije tri do

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.