Na što je potrebno obratiti pozornost ako želite povećati promet restorana

In HoReCa
restorani tork

Torkovo najnovije istraživanje u Europi provedeno je kako bi utvrdili na koji način restorani mogu povećati svoj promet pomoću inovativnih digitalnih rješenja: online platforme privlače goste, ali lokalni marketinški alati mogu na mnogo načina povećati promet restorana.

Vlasnici srednjih i malih lanaca uvijek su imali važnu ulogu u svakodnevnom poslovanju: bilo da su preuzeli ulogu kuhara, bilo da su voditelji operativnog poslovanja. Torkova nova istraživanja također naglašavaju da moraju biti stručnjaci i u svijetu digitalnog marketinga. Rezultati nisu donijeli iznenađenje: oni koji zaostanu u razvoju digitalnog marketinga mogu očekivati manje gostiju. Naime, ako vlasnik restorana nije u stanju održati korak s konkurencijom imat će manji prihod, te obratno.

Potrebna je online prisutnost, ali su potrebni i prostori za oglašavanje u restoranu

Vodeća globalna tvrtka za distribuciju higijenskih proizvoda provela je anketu gostiju restorana u osam europskih zemalja (Velika Britanija, Nizozemska, Španjolska, Njemačka, Francuska, Danska, Litva, Finska), ali istovjetni trendovi mogu se uočiti i u domaćem ugostiteljstvu. U anketi je zatraženo mišljenje više od 8200 gostiju restorana kako bi ustanovili saznaju što potiče rast broja gostiju restorana, povratak gostiju i povećanje prihoda. Istraživanje je pokazalo da online prisutnost privlači goste, ali oglasi postavljeni u restoranu imaju najveći utjecaj na povećanje količine narudžbe, čime se povećava “iznos računa”.

Prema podacima iz istraživanja, kombinacija odgovarajuće online prisutnosti s digitalnim lokalnim marketingom može se iskazati u kunskoj vrijednosti:

Porast prometa – aktivna prisutnost društvenih medija privlači nove goste: 57% upitanih cijeni kada restoran objavljuje trenutačne promocije i ponude na društvenim medijima; 49% upitanih rado traži nove restorane upravo putem društvenih medija; Na društvenim medijima 78% gostiju restorana prati objave i sadržaje na web stranicama vezane uz restorane, šefove kuhinje ili lokalne restorane.

57% posjetitelja restorana cijeni činjenicu da restoran trenutačnu ponudu objavljuje u društvenim medijima. Uz pomoć društvenih medija srednji i mali lanci restorana imaju veću priliku doprijeti do većih masa, ali marketinški alati u restoranu također su vrlo važni, a njima se često pridodaje manje pozornosti. Vlasnici restorana često su preopterećeni i znamo da u mnogim slučajevima nemaju dovoljno vremena za razvoj marketinga, čak i ako to može dovesti do povećanja prihoda.”- naglasila je Torkova marketing menadžerica Virág Badar-Szabó.

Rast prihoda – najvrijedniji oglasni prostor je vlastiti restoran. 40% upitanih reklo je da promocije objavljene u restoranu povećavaju vjerojatnost trošenja više novca; 21% upitanih slaže se da će dobro pogođen stolni marketing (kao što su slike novih predjela, pića ili deserta) povećati mogućnost trošenja više novca

Zadržavanje gostiju restorana – jedinstven i osobni pristup gostima potiče postojeće goste da i dalje ostanu gosti restorana. 62% upitanih slaže se da iskustvo osobnog pristupa povećava šanse za povratak u restoran; 69% upitanih izjavilo je da jedinstveni koncept restorana igra značajnu ulogu u donošenju odluke hoće li se vratiti u restoran; 60% gostiju kaže da je važno da restoran funkcionira u ozračju osobnog pristupa gostima

SAVJET: Ako izađete van utabanih staza, to može biti i profitabilno:
Posjetiteljima restorana u omjeru od 52% dopada se ako njihov omiljeni restoran nastupi s neočekivanim marketinškim strategijama; 66% voli ako kuhar ili vlasnik posjeduje karizmatičnu osobnost; 63% upitanih odgovorilo je da jedinstven koncept restorana ima presudnu ulogu hoće li će ponovno posjetiti restoran.

S nekoliko klikova na internetskoj stranici u nastavku vlasnici restorana mogu na jednostavan način preinačiti predložak kako bi odgovarao već izgrađenom stilu restorana ili jednostavno odabrati jedan od prethodno izrađenih: https://adaglance.torkusa.com/

O Tork Xpressnap®-u
Tork Xpressnap® je jedini sustav za doziranje salveta s oglasnom površinom, omogućuje prilagodbu dizajna u skladu s potrebama restorana. Oglasi se mogu isprintati i prikazati u restoranu ili se mogu objaviti online. Za više informacija o Tork Xpressnap® posjetite: https://www.tork.hr/flippablepdffolder/#70.

O anketi
Tork je od neovisne tvrtke United Minds naručio anketu, koristeći web panel kojim upravlja CINT. Obuhvaća ukupno 5.174 osoba u dobi od 18 do 60 godina, koji su bar jedanput u posljednjih mjesec dana konzumirali hranu ili piće u restoranu. Anketa je provedena u restoranima pet europskih zemalja: Velike Britanije, Nizozemske, Španjolske, Njemačke i Francuske. U svim zemljama upitnik je ispunilo najmanje 1.000 ispitanika. Ova kvota određena je da bi anketa bila reprezentativna u odnosu na spol, dob i zemljopisnu pripadnost. Anketa je provedena u periodu između 10. i 28. studenog 2017. godine.

Tork®
Tork nudi profesionalne higijenske proizvode svojim partnerima, počevši od restorana, zdravstvenih ustanova, ureda, škola pa do industrijskih postrojenja. Asortiman proizvoda uključuje dozatore, papirnate ubruse, toaletne papire, sapune, salvete, industrijske i kuhinjske ubruse. Tork je zahvaljujući higijeni, funkcionalnom dizajnu i stručnosti na polju održivosti postao vodeći brend na tržištu. Essity portfelj poznati je brend u cijelom svijetu, koji je trenutačno predan partner potrošačima u 80 zemalja. Najnovije vijesti i informacije o inovacijama možete pronaći na slijedećoj web stranici: www.tork.hr.

Essity je proizvođač Tork-a
Essity je jedna od vodećih svjetskih tvrtki na polju razvoja, proizvodnje i distribucije higijenskih proizvoda. Essity razvija i proizvodi brojne proizvode za osobnu higijenu izrađene od papira. Tvrtka vrši distribuciju svojih poznatih brendova u 150 zemalja, uključujući i međunarodno poznata imena kao što su TENA i Tork, te marke kao što su Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda i Zewa. Promet Essitya, koji zapošljava oko 48.000 ljudi, 2017. godine dostigao je 109 milijardi švedskih kruna (11,3 milijardi eura). Dodatne informacije potražite na sljedećoj web stranici: www.essity.com

You may also read!

Međimrski gospodarski forum

Međimurski Gospodarski Forum pokazao smjer daljnjeg razvoja Hrvatske

U prostorijama zgrade VMD Grupe u Zagrebu danas je održan prvi Međimurski Gospodarski Forum u organizaciji Zavičajnog društva Međimurje,

Read More...
Lidl Hrvatska_Global Gap

Svi Lidlovi dobavljači do kraja 2018. imat će certifikat Global G.A.P.

Samo najbolje voće i povrće certificiranih dobavljača Svi dobavljači voća i povrća trgovačkog lanca Lidl Hrvatska će do kraja 2018.

Read More...
katavicivica

Ivica Katavić novi predsjednik Udruženja trgovine HGK

Na sjednici predstavljena analiza trgovine na malo od 2007. do 2018. Udruženje trgovine Hrvatske gospodarske komore održalo je plenarnu sjednicu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.