Na što je potrebno obratiti pozornost ako želite povećati promet restorana

restorani tork

Torkovo najnovije istraživanje u Europi provedeno je kako bi utvrdili na koji način restorani mogu povećati svoj promet pomoću inovativnih digitalnih rješenja: online platforme privlače goste, ali lokalni marketinški alati mogu na mnogo načina povećati promet restorana.

Vlasnici srednjih i malih lanaca uvijek su imali važnu ulogu u svakodnevnom poslovanju: bilo da su preuzeli ulogu kuhara, bilo da su voditelji operativnog poslovanja. Torkova nova istraživanja također naglašavaju da moraju biti stručnjaci i u svijetu digitalnog marketinga. Rezultati nisu donijeli iznenađenje: oni koji zaostanu u razvoju digitalnog marketinga mogu očekivati manje gostiju. Naime, ako vlasnik restorana nije u stanju održati korak s konkurencijom imat će manji prihod, te obratno.

Potrebna je online prisutnost, ali su potrebni i prostori za oglašavanje u restoranu
Vodeća globalna tvrtka za distribuciju higijenskih proizvoda provela je anketu gostiju restorana u osam europskih zemalja (Velika Britanija, Nizozemska, Španjolska, Njemačka, Francuska, Danska, Litva, Finska), ali istovjetni trendovi mogu se uočiti i u domaćem ugostiteljstvu. U anketi je zatraženo mišljenje više od 8200 gostiju restorana kako bi ustanovili saznaju što potiče rast broja gostiju restorana, povratak gostiju i povećanje prihoda. Istraživanje je pokazalo da online prisutnost privlači goste, ali oglasi postavljeni u restoranu imaju najveći utjecaj na povećanje količine narudžbe, čime se povećava “iznos računa”.

Prema podacima iz istraživanja, kombinacija odgovarajuće online prisutnosti s digitalnim lokalnim marketingom može se iskazati u kunskoj vrijednosti:

Porast prometa – aktivna prisutnost društvenih medija privlači nove goste: 57% upitanih cijeni kada restoran objavljuje trenutačne promocije i ponude na društvenim medijima; 49% upitanih rado traži nove restorane upravo putem društvenih medija; Na društvenim medijima 78% gostiju restorana prati objave i sadržaje na web stranicama vezane uz restorane, šefove kuhinje ili lokalne restorane.

57% posjetitelja restorana cijeni činjenicu da restoran trenutačnu ponudu objavljuje u društvenim medijima. Uz pomoć društvenih medija srednji i mali lanci restorana imaju veću priliku doprijeti do većih masa, ali marketinški alati u restoranu također su vrlo važni, a njima se često pridodaje manje pozornosti. Vlasnici restorana često su preopterećeni i znamo da u mnogim slučajevima nemaju dovoljno vremena za razvoj marketinga, čak i ako to može dovesti do povećanja prihoda.”- naglasila je Torkova marketing menadžerica Virág Badar-Szabó.

Rast prihoda – najvrijedniji oglasni prostor je vlastiti restoran. 40% upitanih reklo je da promocije objavljene u restoranu povećavaju vjerojatnost trošenja više novca; 21% upitanih slaže se da će dobro pogođen stolni marketing (kao što su slike novih predjela, pića ili deserta) povećati mogućnost trošenja više novca

Zadržavanje gostiju restorana – jedinstven i osobni pristup gostima potiče postojeće goste da i dalje ostanu gosti restorana. 62% upitanih slaže se da iskustvo osobnog pristupa povećava šanse za povratak u restoran; 69% upitanih izjavilo je da jedinstveni koncept restorana igra značajnu ulogu u donošenju odluke hoće li se vratiti u restoran; 60% gostiju kaže da je važno da restoran funkcionira u ozračju osobnog pristupa gostima

SAVJET: Ako izađete van utabanih staza, to može biti i profitabilno:
Posjetiteljima restorana u omjeru od 52% dopada se ako njihov omiljeni restoran nastupi s neočekivanim marketinškim strategijama; 66% voli ako kuhar ili vlasnik posjeduje karizmatičnu osobnost; 63% upitanih odgovorilo je da jedinstven koncept restorana ima presudnu ulogu hoće li će ponovno posjetiti restoran.

S nekoliko klikova na internetskoj stranici u nastavku vlasnici restorana mogu na jednostavan način preinačiti predložak kako bi odgovarao već izgrađenom stilu restorana ili jednostavno odabrati jedan od prethodno izrađenih: https://adaglance.torkusa.com/

O Tork Xpressnap®-u
Tork Xpressnap® je jedini sustav za doziranje salveta s oglasnom površinom, omogućuje prilagodbu dizajna u skladu s potrebama restorana. Oglasi se mogu isprintati i prikazati u restoranu ili se mogu objaviti online. Za više informacija o Tork Xpressnap® posjetite: https://www.tork.hr/flippablepdffolder/#70.

O anketi
Tork je od neovisne tvrtke United Minds naručio anketu, koristeći web panel kojim upravlja CINT. Obuhvaća ukupno 5.174 osoba u dobi od 18 do 60 godina, koji su bar jedanput u posljednjih mjesec dana konzumirali hranu ili piće u restoranu. Anketa je provedena u restoranima pet europskih zemalja: Velike Britanije, Nizozemske, Španjolske, Njemačke i Francuske. U svim zemljama upitnik je ispunilo najmanje 1.000 ispitanika. Ova kvota određena je da bi anketa bila reprezentativna u odnosu na spol, dob i zemljopisnu pripadnost. Anketa je provedena u periodu između 10. i 28. studenog 2017. godine.

Tork®
Tork nudi profesionalne higijenske proizvode svojim partnerima, počevši od restorana, zdravstvenih ustanova, ureda, škola pa do industrijskih postrojenja. Asortiman proizvoda uključuje dozatore, papirnate ubruse, toaletne papire, sapune, salvete, industrijske i kuhinjske ubruse. Tork je zahvaljujući higijeni, funkcionalnom dizajnu i stručnosti na polju održivosti postao vodeći brend na tržištu. Essity portfelj poznati je brend u cijelom svijetu, koji je trenutačno predan partner potrošačima u 80 zemalja. Najnovije vijesti i informacije o inovacijama možete pronaći na slijedećoj web stranici: www.tork.hr.

Essity je proizvođač Tork-a
Essity je jedna od vodećih svjetskih tvrtki na polju razvoja, proizvodnje i distribucije higijenskih proizvoda. Essity razvija i proizvodi brojne proizvode za osobnu higijenu izrađene od papira. Tvrtka vrši distribuciju svojih poznatih brendova u 150 zemalja, uključujući i međunarodno poznata imena kao što su TENA i Tork, te marke kao što su Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda i Zewa. Promet Essitya, koji zapošljava oko 48.000 ljudi, 2017. godine dostigao je 109 milijardi švedskih kruna (11,3 milijardi eura). Dodatne informacije potražite na sljedećoj web stranici: www.essity.com

Pročitajte još vijesti!

eu

Ravnomjeran rast gospodarstva EU i eurozone u drugom tromjesečju

Gospodarske aktivnosti u Europskoj uniji i eurozoni porasle su u drugom tromjesečju istim tempom kao i u prethodna tri

Read More...
eaap

Hrvatska po prvi put domaćin najvećeg kongresa o stočarstvu

Godišnja konferencija Europske federacije za animalne znanosti (The European Federation for Animal Science – EAAP) održat će se u

Read More...
njemac

Njemački BDP u drugom tromjesečju porastao 2 posto

Njemački bruto domaći proizvod (BDP) u drugom ovogodišnjem tromjesečju porastao je za 2 posto u odnosu na isto razdoblje

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.

Skoči do alatne trake