Najava konferencije MAGROS 2017

Magros-2017

Pozivamo Vas na 29. tradicionalnu, najveću konferenciju za proizvođače i trgovce MAGROS 2017.

Ovogodišnja tema je: DIGITALIZACIJA U TRGOVINI, a konferencija se održava pod visokim pokroviteljstvom predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar-Kitarović.

Konferenciju organiziraju poslovni časopis – Suvremena trgovina i Hrvatska gospodarska komora, 10. listopada 2017. u dvorani tvrtke Tekstilpromet u Zagrebu s početkom u 9,00 sati.

Naznake ovogodišnjeg skupa i teme za raspravu: Industrijska revolucija X.O u uvjetima digitalizacije s posebnim osvrtom na trgovinu

Značenje digitalizacije za sektor trgovine i turizma

Svakako, najveći je izazov kod digitalizacije procesa u trgovini uvođenje i primjena multi-kanalne strategije. Potrošač (s pravom) očekuje točnu i besprijekornu uslugu na svim kanalima prodaje, a da mu nije uskraćen i užitak kupovine. Istraživanja su pokazala da su najčešće promjene na četiri područja: odnosi s potrošačima, produktivnost, poslovni modeli i IT-informacijska sigurnost te zaštita podataka. Pomoću digitalizacije može se doživljaj kupovine znatno povećati. Naime, digitalizacija omogućava znatno poboljšanje menadžmenta odnosa s potrošačima. Dalje, ona omogućava neposredan osobni odnos prema potrošaču na svim kanalima i, pomoću analize Big-Data, stavlja potrebe potrošača u središte interesa. Sektor turizma na mnoge načine koristi digitalne kanale za unapređivanje poslovanja – predstavljanja destinacija, bukiranja, prijave itd, a poznato je da su upravo turisti jedni od nositelja potrošnje posebice u tijeku ljetne turističke sezone.

Uspjeh online platformi poput Zalando ili Amazon, ali i neuspješni primjeri Karstadta, Quelle ili Schleckera signali su da je došlo vrijeme ozbiljnih promjena koji prisiljavaju stacionarnu trgovinu na dodatne poteze kako bi se osposobile za rentabilno suvremeno poslovanje u budućnosti. To je uvjetovalo digitalizaciju pojedinih procesa u nastojanju da pruže bolji servis kupcima na svim mogućim prodajnim platformama, a ujedno budu produktivniji i konkurentniji. Također, novi poslovni modeli trebali bi omogućiti proširenje na nova tržišta i privlačenje novih kupaca.

Nakon uvodnih izlaganja, organiziramo i tri zanimljiva panela:

  • Industrijska i retail revolucija X.0 u uvjetima digitalizacije
  • Digitalizacija u trgovini
  • Očuvanje radne sposobnosti zaposlenih u trgovini u eri digitalizacije i zaštita na radu

Partneri
Organizacija skupa zamišljena je uz prisustvovanje i aktivno sudjelovanje najvažnijih institucija odgovornih za ova područja: Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Ministarstva turizma, Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo rada i mirovinskog sustava, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Hrvatske udruge poslodavaca, Turističke zajednice grada Zagreba, Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore, Zaklade Konrad Adenauer, Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, te Smart partnera IBM-a i HAMAG Bicro-a.

Sudionici Konferencije biti će tvrtke i obrti, predstavnici gospodarskih udruženja (komora i poslodavaca) i nadležnih državnih institucija (ministarstava i agencija) iz Hrvatske i susjednih zemalja.

Ciljevi MAGROS-a
Stručni skup MAGROS ima osnovnu zadaću da otvara i potiče aktualna pitanja kretanja u trgovini i gospodarstvu te implementaciju najnovijih svjetskih dostignuća na tom području, kako bi se usmjeravalo trasiranje budućeg razvoja djelatnosti trgovine i njene zadaće u cjelokupnom ekonomskom i društvenom razvoju.

Zaključci i dometi MAGROS-a izazivali su ozbiljne promjena u gospodarstvu, gospodarskom zakonodavstvu, koje se odnosilo na robni promet. Prvi stručni skup MAGROS organiziran je 1977., a MAGROS 2017. je 29. takav skup.

 

______________________

 

PROGRAM – MAGROS 2017.

 

09,00 – 09,30 – Registracija sudionika

 

09,30 – 10,00 – Pozdravne riječi:

  • Srećko Sertić, direktor i glavni urednik, Suvremena trgovina
  • Josip Zaher, potpredsjednik HGK za turizam, trgovinu i financije
  • Hrvoje Šimić, predsjednik Uprave, Tekstilpromet
  • prof.dr. Slavica Ćosović Bajić, dekanica Tehničkog veleučilišta u Zagrebu
  • Juro Avgustinović, Zaklada Konrad Adenauer
  • Marija Kulaš, načelnica Sektora za  trgovinu i tržište u Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta
  • Dragutin Ranogajec, predsjednik HOK-a, izaslanik predsjednice Republike Hrvatske

 

10,00 – 11,10 – IZLAGAČI I TEME:

  • dr.sc. Mladen Mauher, prof., Tehničko veleučilište u Zagrebu: Disruptivne tehnologije i transformacijski procesi distributivno-prodajnih sustava (RETAIL)
  • prof.dr. Velimir Srića, Ekonomski fakultet Zagreb: Izazovi digitalne transformacije u trgovini
  • prof.dr. Nikola Knego, Ekonomski fakultet Zagreb: Aditivne tehnologije mijenjaju odnose u opskrbnom lancu
  • mr.sc. Darije Ramljak, Associate Partner, IBM iX & Digital Experience Leader, CEE: Digitalna re-invencija korisničkog iskustva i poslovnog modela u trgovini
  • Siniša Begović, MBA, MA, SME e-business education consultant, Empiria Magna: Digitalni marketing kroz prizmu MSP

 

11,10 – 11,30 Stanka za kavu

 

11,30 – 12,30 – 1. Panel: Industrijska i retail revolucija X.0 u uvjetima digitalizacije

Panelisti:

  • dr.sc. Mladen Mauher, prof., Tehničko veleučilište u Zagrebu – moderator
  • akademik Leo Budin, Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu – tema: Obrazovanje za razdoblje digitaliziranog gospodarstva – rješavanje problema računalnim načinom razmišljanja
  • Suzana Kolesar, Sud časti i Centar za mirenje pri HOK-u
  • Predstavnik, Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta
  • Emil Perić, Sektor za industriju i IT Odjel za tehnološki razvoj i IT, HGK
  • Draženko Kopljar, član Uprave, Privredna banka Zagreb

 

12,30 – 13,50 – 2. Panel: Digitalizacija u trgovini

Panelisti:

  • Ante Gavranović, novinar i publicist – moderator
  • Ema Culi, direktorica Sektora za trgovinu u HGK
  • Bernard Gršić, državni tajnik, Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva
  • Hrvoje Šimić, predsjednik Uprave, Tekstilpromet
  • Hrvoje Prpić, jedan je od osnivača CRANE-a – hrvatske mreže poslovnih anđela, osnivač HGspota, partner u offSpaceu, partner u Trilleniumu
  • mr.sc. Darije Ramljak, Associate Partner, IBM iX & Digital Experience Leader, CEE
  • Goran Akmadžić, operativno poslovanje, M SAN Grupa, e-kupi
  • Tomislav Jukić, član Uprave, mStart

 

13,50 – 14,00 Stanka za kavu

 

14,00– 15,00 – 3. Panel: Očuvanje radne sposobnosti zaposlenih u trgovini u eri digitalizacije i zaštita na radu

Panelisti:

  • Vitomir Begović, ravnatelj Zavoda za unapređivanje zaštite na radu – moderator
  • Martina Elez, dr.med., ravnateljica, Ustanova Nemetova-Prima
  • Josipa Klišanin, načelnica Sektora za rad i zaštitu na radu Ministarstva rada i mirovinskog sustava
  • Jure Radoš, član Uprave, Pevec
  • Zlatica Štulić, predsjednica Sindikata trgovine
  • Sven Bukovski, voditelj Službe za zaštitu na radu, dm

 

15,00– 16,00 – Domjenak & B2B razgovori

 

__________________________________

 

Zbog ograničenog broja mjesta, rezervirajte na vrijeme svoje mjesto u dvorani na info@suvremena.hr

Za sve sudionike konferencije osiguran je parking. Osim parkirnih mjesta ispred zgrade Tekstilprometa, koristit će se i garaža u suterenu u koju se ulazi iz ulice Marijana Čavića.

ULAZ JE SLOBODAN – DOBRODOŠLI

sponzori magros 2017

 

Pročitajte još vijesti!

SUDIONICI HRUSKO FORUM

5. HrUSKo Forum okupio korisnike SAP-a u Hrvatskoj

Nedavno je u hotelu Antunović održan peti po redu HrUSKo Forum okupivši više od 160 korisnika i partnera SAP-a

Read More...
1-Premium trajne salam

Premium trajne salame Croatica ujedinjuju najbolje okuse Hrvatske

Sve miriše na blagdane, obiteljska druženja i tradicionalne specijalitete. Blagdanska trpeza već dobiva svoje obrise i samo se čeka

Read More...
naff

Predstavljen brand kućanskih uređaja Neff

Gdje su nestala vrata? U showroom-u BSH kućanski uređaji d.o.o., predstavljen je nedavno brand kućanskih uređaja Neff pod spretnom

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!