Naš najbolji triatlonac Andrej Vištica novi je ambasador Jamnice ProSport

In Odnosi s javnošću
Viτtica

“Željezni čovjek”, kako ga mnogi nazivaju, naš je najbolji triatlonac i vrhunski sportaš u svjetskim okvirima te IT stručnjak koji je ostavio karijeru zbog – triatlona.

Potaknuti izvrsnim uspjehom i sve boljim rezultatima koje iz godine u godinu ostvaruje na globalnoj razini, Jamnica ProSport je za svog novog brend ambasadora odabrala Andreja Višticu. On je osmerostruki prvak Hrvatske u triatlonu te je osvajao postolja na nekoliko Ironman utrka koje se sastoje od 3.8 kilometara plivanja, 180 kilometara vožnje biciklom i 42 kilometra trčanja.

„Pripremajući se za velike i zahtjevne utrke, od kojih mi svaka predstavlja novi izazov, provedem i više od 35 sati tjedno u napornim i iscrpljujućim treninzima“, kaže Vištica.

Ono što povezuje Andreja i Jamnicu ProSport upravo su svakodnevni naporni treninzi. Kod bavljenja tjelesnom aktivnošću, potrebe organizma za tekućinom mogu biti višestruko povećane, pa Andrej sa sobom uvijek ima Jamnicu ProSport. „Pobijedi sebe, ne druge“ moto je koji je pokretao Andreja Višticu za vrijeme utrka, ali i samih priprema.

„Iznimno nam je drago što možemo podržati Andreja u njegovim uspjesima. Naporni treninzi, vjera u sebe i neodustajanje odlike su koje ga krase, te je njegov karakter preslika vrijednosti koje promovira Jamnica ProSport. Veselimo se budućim izazovima i Andrejevim uspjesima kojih zasigurno neće manjkati. “, poručuju iz Jamnice.

Tijekom dugotrajnog tjelesnog napora tijelo gubi tekućinu, a posljedice nepravilne hidracije mogu biti opasne, a kako bi se nadoknadila izgubljena tekućina, potrebno je tijelu vratiti elektrolite izgubljene znojenjem. Jamnica ProSport je izotoničan napitak koji, osim vode, sadrži vitamine i elektrolite neophodne za pravilnu rehidraciju, te “pametne” ugljikohidrate – šećer palatinozu koji tijelu daje energiju na duže vrijeme.

You may also read!

1-Inicijativa-30-za-2019-godinu

Raste broj članica HUP-ove inicijative 30%

U petak je u HUP-u još šesnaest vodećih tvrtki i medijskih kuća pristupilo HUP-ovoj Inicijativi 30%, a posebna gošća

Read More...
1-Pink ribbon

dm obilježava mjesec borbe protiv raka dojke

Tijekom listopada kupci u dm prodavaonicama mogu podržati donaciju Udruzi P.I.N.K. life U četvrtak, 12. rujna dm i partneri najavili

Read More...
Zavod za zapošljavanje

Revidirani podaci o broju zaposlenih

Podaci o broju zaposlenih iz administrativnih izvora u Hrvatskoj dosad su imali dosta manjkavosti, što je smanjivalo njihovu relevantnost

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.