Nestlé lansirao novi brend u Hrvatskoj – GARDEN GOURMET na biljnoj bazi

In Brandovi
Nestlé lansirao novi brend u Hrvatskoj - GARDEN GOURMET

Nestlé je proširio svoj asortiman GARDEN GOURMET linijom proizvoda baziranih na namirnicama od 100% biljnog porijekla. Na hrvatskom tržištu od sada su dostupni GARDEN GOURMET medaljoni, veganske okruglice, fileti i burger za maloprodaju i ugostiteljske objekte.

„Bez obzira na to biraju li naši kupci biljnu prehranu iz zdravstvenih razloga, etičkih i vjerskih uvjerenja, osobnih preferencija ili brige o okolišu, Nestlé je tu da ih podrži u njihovom izboru. GARDEN GOURMET proizvodi su na bazi soje koja nije genetski modificirana te sadrže širok izbor povrća i žitarica. Izvrstan okus je i dalje ključan, on izaziva sreću i zadovoljstvo te nam nikada nije bio kompromis“, izjavila je Renata Matusinović, izvršna direktorica kategorije hrane Nestlé za tržište Jugoistočne Europe.

Nestlé, osim beskompromisne kvalitete i okusa svojih proizvoda, ubrzava svoje putovanje prema održivoj proizvodnji kako bi postao vlasnik certifikata ugljične neutralnosti do kraja 2022. godine. Zato se u pripremi GARDEN GOURMET proizvoda koristi protein soje, koji ima ugljični otisak do 80 puta manji od proteina životinjskog podrijetla. Također, GARDEN GOURMET pakiranja se u potpunosti mogu reciklirati, što Nestlé približava cilju da do 2025. godine 100 % ambalaže Nestlé proizvoda bude moguće reciklirati i ponovno upotrijebiti, s posebnim naglaskom na izbjegavanje plastičnog otpada.

nestle

„Naše su inovacije proizvoda usredotočene na superioran okus, nutritivna svojstva i dobrobit prema planeti. Neprestano istražujemo i težimo pomicanju granica mogućeg, kad je u pitanju prehrana. Hrvatski potrošači vrlo dobro poznaju Nestlé proizvode i njihovu kvalitetu te prepoznaju kontinuiran rad na poboljšanju hranjivih vrijednosti proizvoda kao i predanost koju imamo kad je riječ o pozitivnom utjecaju na okoliš. Novosti koje smo uveli u 2021. godini vrlo su dobro prihvaćene te vjerujemo da ćemo i s asortimanom GARDEN GOURMET opravdati očekivanja potrošača“, kazao je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Nestlé je u protekle tri godine reformulirao recepture cjelokupnog asortimana hrane, poštujući želje potrošača da proizvodi na koje su navikli i dalje ostanu jednako ukusni, ali i zdraviji, s manje soli i šećera, bez umjetnih boja, te da su iz održivih izvora. GARDEN GOURMET asortimanom proizvoda, približio se i potrošačima koji u svakodnevnom životu odabiru proizvode sačinjene isključivo od biljnih namirnica.

Više informacija pronađite na gardengourmet.com.

You may also read!

wallstreet

Svjetske burze pale drugi tjedan zaredom,

Na većini svjetskih burzi cijene su dionica pale i prošloga tjedna, drugoga zaredom, jer ulagače zabrinjava širenje omikron varijante

Read More...
industrija

Zalihe industrijskih proizvoda pale na godišnjoj razini

Ukupne zalihe gotovih industrijskih proizvoda na kraju listopada ove godine bile su za 1,6 posto veće u odnosu na

Read More...
Cromaris

Cromaris donirao vrijednu školsku opremu OŠ Petra Lorine u Salima

Cromaris, koji posluje u sastavu Adris grupe, lider je hrvatske marikulture i jedna je od šest najvećih kompanija u

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.