Nestlé objavio rezultate za 2019. godinu

In Tvrtke i tržišta
Nestle

Najveća prehrambena kompanija na svijetu u svom sjedištu u švicarskom Veveyu jutros je predstavila poslovne rezultate za proteklu godinu: Organski rast od 3,5%, sa stvarnim internim rastom (RIG) od 2,9% i cijenama od 0,6%. Rast je podržan snažnim zamahom u SAD-u te rezultatima Purina PetCare na globalnoj razini. 

Ukupna objavljenja prodaja povećala se za 1,2% na 92,6 milijardi švicarskih franaka (2018.: 91,4 mlrd. CHF). Neto akvizicije imale su negativna učinak od 0,8% dok je devizno poslovanje smanjilo prodaju za 1,5%. Kompanija je postigla cilj profitabilnosti za 2020. godinu jednu godinu prije svog srednjoročnog plana. Interno usklađena profitna marža (UTOP) povećala se za 60 baznih bodova na 17,6%.

Profitna marža (TOP) smanjila se za 30 baznih bodova na 14,8%, zbog povećanog restrukturiranja i povezanih troškova. Usklađena zarada po dionici povećala se za 11,1% u stalnoj valuti te za 9,8% u odnosu na CHF 4.41. Zarada po dionici povećala se za 28,0% na CHF 4.30 na izvještajnoj osnovi. Slobodan novčani tok povećao se za 10,9% na 11,9 milijardi CHF. Uprava predlaže povećanje dividende od 25 centima na 2,70 CHF po dionici, označavajući tako 25 uzastopnih godina rasta dividende.

U 2019. godini dioničarima je ukupno vraćeno 16,9 milijardi CHF kroz kombinaciju dividendi i otkupa dionica. Na kraju 2019., Nestlé je dovršio program otkupa dionica vrijedan 20 milijardi CHF koji je započet u srpnju 2017. U siječnju 2020. započeo je novi program otkupa dionica do 20 milijardi CHF.

Nestlé je u 2019. prodao Nestlé Skin Health i najavio prodaju divizije sladoleda u SAD-u za 4 milijarde američkih dolara Froneriju (transakcija dovršena 31. siječnja 2020.). Nestlé je također pristao prodati 60% udjela u Herta charcuterie (hladni naresci i mesne prerađevine) kompaniji Casa Tarradellas. Rotacija portfelja u protekle tri godine čini 12% ukupnih prodaja u 2017.

Izgledi za 2020.: nastavak povećanja organskog rasta prodaje, očekuje se daljnje ubrzanje u 2021./2022. prema održivom srednjem jednoznamenkastom rastu. Interno usklađena profitna marža s nastavkom poboljšanja. Očekuje se rast usklađene zarade po dionici u stalnoj valuti i učinkovitost kapitala. U ovome trenutku još je prerano kvantificirati financijski učinak izbijanja koronavirusa.

Mark Schneider, glavni izvršni direktor kompanije Nestlé, izjavio je: “U 2019. godini zabilježili smo snažan napredak, uz značajno poboljšanje ključne operativne i financijske metrike drugu godinu za redom. Profitabilnost se ponovno poboljšala i postigli smo cilj godinu dana prije plana. Također, napravili smo značajan napredak u transformaciji našeg portfelja te ostajemo usredotočeni na brze inovacije – sve brže se pojavljujemo na tržištu s proizvodima koji su must-have. Ponosni smo i što smo potvrdili naše vodstvo u održivosti u trenucima kada društvo sve više očekuje da kompanije pruže rješenja za najveće okolišne probleme s kojima smo suočeni. U 2020. očekujemo nastavak organskog rasta prodaje i poduzimanje dodatnih aktivnosti kako bismo odlučno rješavali dio poslovanja s nedostatnim rezultatima”.

You may also read!

PepsiCo kupuje kineski brend grickalica Be & Cheery

PepsiCo kupuje kineski brend grickalica Be & Cheery

Američki prehrambeni div PepsiCo kupit će kineski brend grickalica Be & Cheery od lokalnog proizvođača žižule (jujube) Haoxiangni Health

Read More...
SPAR

Velika nagradna igra povodom 15 godina SPAR-a u Hrvatskoj

SPAR Hrvatska, treći najveći trgovački lanac u Hrvatskoj, obilježava jubilarnu 15. godišnjicu od dolaska na hrvatsko tržište. Danas ima

Read More...
drvo

Održana 10. Međunarodna energetska konferencija o biomasi i OIE

U hotelu Westin održana je jubilarna 10. Međunarodna energetska konferencija o biomasi i OIE. U organizaciji Hrvatskog drvnog klastera

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.