Nestlé se obvezao ukloniti najmanje 18.000 tona šećera iz proizvoda u Europi do 2020. godine

nestle

Nestlé se obvezao ukloniti najmanje 18.000 tona šećera iz proizvoda koji će se naći na europskom tržištu do 2020. godine. Zahvaljujući tome, Nestléov asortiman u Europi imat će u prosjeku 5% manje šećera od onog koji se trenutno nalazi na policama trgovina. Ovim potezom Nestlé želi podržati Europsku komisiju i države članice koje bi do kraja godine trebale razviti akcijske planove za unapređenje prehrambenih proizvoda. Ova obveza smanjenja šećera dio je novih globalnih obveza tvrtke do 2020., a koje će biti objavljene 7. ožujka.

Tvrtka Nestlé obvezu je najavila na događanju EU-a o pretilosti djece održanom 22. veljače na Malti. U video poruci Marco Settembri, izvršni potpredsjednik tvrtke Nestlé i direktor za Europu, Bliski istok i Sjevernu Afriku, istaknuo je važnost pravilne prehrane: „Kada jedno od troje djece ima prekomjernu tjelesnu težinu ili je pretilo, jasno je da moramo učiniti više kako bismo im ponudili zdraviji izbor hrane i potaknuli ih na aktivniji način života.”

1-Nestlé preuzeo obveze za smanjenje šećera do 2020Nestlé već dugi niz godina ulaže u stvaranje zdravijih i ukusnijih proizvoda tako što uklanja šećer, soli i masti te dodaje hranjive tvari poput cjelovitih žitarica. Tako je, na primjer, Nestlé u posljednje tri godine uklonio 11.300 tona šećera iz proizvoda u Europi koji nisu odgovarali visokim nutritivnim kriterijima kompanije. Osim toga, nedavno je najavljena velika renovacija instant kakao napitka NESQUIK, koji će sadržavati manje šećera po porciji. Tvrtka Nestlé je, također, nedavno objavila da je pronašla nov način strukturiranja šećera koji će omogućiti značajno smanjenje njegovog udjela u konditorskim proizvodima, istovremeno uz zadržavanje prirodnog okusa.

Glavni je izazov, kako tvrdi Settembri, promijeniti prehrambene navike ljudi: „Nestlé proizvodi predstavljaju vrlo mali postotak od ukupnog broja prehrambenih proizvoda koje možemo naći na policama diljem svijeta. Ukoliko želimo utjecati na preferencije potrošača trebamo podršku cjelokupne industrije, uključujući i proizvođače privatnih robnih marki.“

Europska komisija i države članice EU-a suglasne su da je potrebno razviti nacionalne akcijske planove kako bi se utjecalo na smanjivanje udjela dodanog šećera u prehrambenim proizvodima do kraja 2017. Nekoliko država članica već je započelo lokalne inicijative, a Nestlé poziva na snažniju koordinaciju na razini EU-a i usmjeravanje napora u definiranje zajedničke prehrambene regulative. To će “stimulirati inovacije i dovesti do zdravije budućnosti za Europu“, navodi Marco Settembri.

Pročitajte još vijesti!

metro

METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina

Mario Mihelj i Duje Kanajet kuhali za kolege i vlasnike zagrebačkih restorana U utorak 19. lipnja, METRO Cash &

Read More...
podravka

Održan Dan polja pšenice

Podravka planira otkupiti 40.000 tona pšenice Podravka je i ove godine obilježila početak žetve pšenice organizacijom stručnog skupa „Dan

Read More...
podravka

Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018. godine

Na svečanoj ceremoniji dodjele Regionalne nagrade Biznis partner 2018, koja je održana u Hotelu Crowne Plaza u Beogradu u

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake