Nestleova dobit smanjena u 2017.

In Tvrtke i tržišta
nestle

Švicarski prehrambeni div Nestle izvijestio je u četvrtak o manjoj dobiti u 2017. godini zbog otpisa u poslovanju s njegom kože i slabog organskog rasta.

Nestle je zaključio 2017. godini s 15,8 posto nižom neto dobiti, od 7,2 milijarde švicarskih franaka (6,2 milijarde eura).

“Glavni je razlog otpis nematerijalne imovine povezan s Nestle Skin Healthom, koji je proveden kako bi odražavao aktualne izglede za taj dio poslovanja”, navodi se u priopćenju.

Prihodi su stagnirali i iznosili su 89,8 milijardi franaka. Prilagođeni za kretanja deviznih tečajeva i akvizicije odnosno prodaju imovine, uvećani su 2,4 posto.

“Organski rast … bio je u donjem dijelu očekivanog raspona”, zaključio je izvršni direktor Ulf Mark Schneider, koji je preuzeo tu dužnost u siječnju 2017. godine.

U ovoj godini u Nestleu očekuju organski rast između dva i četiri posto.

Uprava je pod pritiskom dioničara, američkog hedge fonda Third Pointa, da prodaju 23-postotni udio u L’Orealu. Odustali su od produljenja dioničarskog sporazuma s obitelji Bettencourt, dioničarima L’Oreala, prema kojemu nijedna strana ne smije povećavati svoje udjele, signalizirajući istodobno da ne namjeravaju povećavati svoj udio.

“Kako bismo zadržali sve raspoložive opcije u korist Nestleovih dioničara, odbor direktora odlučio je ne obnoviti taj sporazum. Ne namjeravamo povećati svoj udio u L’Orealu i želimo sačuvati naš konstruktivni odnos s obitelji Bettencourt”, navodi se u priopćenju. (H)

You may also read!

Informiranje

Posjetitelji trgovačkih centara u Zagrebu informirali se o svojim potrošačkim pravima

Građani i posjetitelji Zagreba koji su tijekom današnjeg dana, u vremenu od 10:00 do 14:00 sati posjetili trgovačke centre

Read More...
Tokic

Tokić otvorio nove poslovnice – u Križevcima i Zagrebu

Tvrtka TOKIĆ kontinuirano raste. Od prve poslovnice otvorene davne 1990. do danas broj poslovnica koje je TOKIĆ otvorio sam

Read More...
EXPO TROPHY

Na Jadranskom sajmu dodijeljene nagrade EXPO TROPHY

AD Jadranski sajam u cilju podsticanja tržišnog komuniciranja, edukacije potrošača, marketinškog i propagandnog prezentiranja proizvoda, dodjeljuje najuspješnijim izlagačima priznanje

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.