Neto dobit Kraš Grupe uvećana gotovo 40 posto, na 8,2 milijuna kuna

kras

Kraš Grupa je u prvih devet mjeseci ostvarila dobit prije oporezivanja od 10,3 milijuna kuna, što je za 26,3 posto više nego u istom razdoblju lani te neto dobit od 8,2 milijuna kuna ili 37,5 posto višu, pokazuje financijsko izvješće te grupe objavljeno u utorak.

U prvih devet mjeseci Grupa je ostvarila konsolidirane ukupne prihode u iznosu od 689,3 milijuna kuna, što je za 0,95 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju, pokazuje izvješće.

U ukupnim prihodima, prihodi od prodaje iznosili su 680,7 milijuna kuna, pri čemu su prihodi od prodaje na domaćem tržištu ostvareni u iznosu 372,4 milijuna kuna, i viši su za pet milijuna kuna. Prihodi od prodaje u inozemstvu iznosili su 308,3 milijuna kuna.

Ukupni konsolidirani rashodi u tom su razdoblju bili su 679 milijuna kuna, odnosno za 1,3 posto manji.

EBITDA (dobit prije poreza, kamata i amortizacije) dosegnula je 59,1 milijun kuna, dok je EBITDA marža bila 8,59 posto.

Iz Kraša navode kako je tijekom ove godine došlo do smanjenja tečaja eura i dolara u odnosu na kunu, što se zbog visokog udjela izvoza u ukupnoj prodaji nepovoljno odrazilo na ostvarene prihode od izvoza i kretanje negativnih tečajnih razlika.

U prvih devet mjeseci ove godine značajan rast izvoza ostvaren je na tržištima SAD-a, Češke, Nizozemske, Velike Britanije, Palestine i Kosova. Rast izvoza ostvaren je i putem povezanih poduzeća na tržištima Bosne i Hercegovine i Makedonije, navodi se u izvješću.

Također se napominje i kako su pozitivnim trendovima prodaje novi i inovirani proizvodi. Naročit naglasak je na dobrim rezultatima co-brandinga Kraševih jakih brendova, prije svega čokolade Dorina i keksa Domaćica te vafla Jadro, dječjeg brenda Ki-Ki i vafla Frondi. (H)

Pročitajte još vijesti!

Burilović, Radoš

Digitalna Komora štedi vrijeme poduzetnicima

Predstavljena prva e-usluga Gospodarska mreža Hrvatska gospodarska komora predstavila je novi projekt – Digitalna komora. Riječ je o informacijsko-komunikacijskoj

Read More...
Drilo

Hrvatska je spremna za digitalizaciju

Hrvatska udruga poslodavaca, HUP- Udruga informatičke i komunikacijske djelatnosti predstavila je danas analizu razvoja digitalizacije Hrvatske te rezultate poslovanja

Read More...
Coolinarika

Pola milijuna Facebook fanova Coolinarike potvrdilo da je najveća kulinarska društvena mreža u regiji zaista cool

„Coolinariko hvala ti što postojiš i što unosiš veselje u moj život. Čast mi je biti članom ovog prekrasnog

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake