Neto dobit Vira 5,5 milijuna kuna

In Tvrtke i tržišta
viro

Viro tvornica šećera u prvom tromjesečju ostvarila je neto dobit od 5,5 milijuna kuna, što je pad u odnosu na isto razdoblje lani kada je iznosila 18,89 milijuna kuna, pokazuju podaci iz financijskog izvješća tvrtke objavljenog na Zagrebačkoj burzi.

Ukupni su prihodi iznosili 100,76 milijun kuna i smanjeni su 56 posto u odnosu na prvo tromjesečje lani. Glavninu prihoda činili su prihodi od prodaje koji su smanjeni 55 posto, na 88,6 milijuna kuna.

Viro tvornica šećera u prvom je tromjesečju smanjila i ukupne rashode, za 54,9 posto, na 95,2 milijun kuna. Pritom su materijalni troškovi smanjeni 44 posto, na 61,56 milijuna kuna, što je, kako navode iz tvrtke, dijelom rezultat smanjenog prometa trgovačkom robom.

Pad bilježe i troškovi amortizacije, za 27,5 posto, na 4,61 milijun kuna. “Do smanjenja troškova amortizacije je došlo zbog prestanka amortiziranja dijela opreme za koju je tijekom zakonskog roka izvršen 100 postotni otpis”, navodi se u izvješću.

Troškovi osoblja su povećani za 1,6 posto, na 5,5 milijuna kuna.

U izvješću se navodi i kako je u prvom tromjesečju realizacija gotovih proizvoda (šećera) prema istom razdoblju lani smanjena za 64 posto, na 20,5 milijuna kilograma, s tim da je realizacija na domaćem tržištu smanjena za sedam posto, na 12,87 milijuna kilograma, dok je izvoz smanjen za 82 posto.

Viro grupa poslovala dobiti od 2,76 milijuna kuna

Viro grupa je u prvom tromjesečju ostvarila dobit od 2,76 milijuna kuna, što je pad dobiti u odnosu na isto razdoblje lani kada je iznosila 7,9 milijuna kuna.

Grupa je u prvom tromjesečju ostvarila ukupne konsolidirane prihode od 122,18 milijuna kuna, što je pad od 50,7 posto, a smanjeni su i ukupni rashodi, za 50,2 posto, na 119,4 milijuna kuna. (H)

You may also read!

dalmatia

U Segetu Donjem otvoren prvi Dalmatia Boat Show

U Marini Baotić​ u Segetu Donjem, nedaleko Trogira u četvrtak je otvoren prvi ​međunarodni sajam nautike Dalmatia Boat Show,

Read More...
Valamar

Valamar i SeekandHit osvojili nagradu za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj

Valamar i agencija za digitalni marketing SeekandHit osvojili su nagradu za najbolju digitalnu kampanju, Best in Show, na dodjeli

Read More...
JANAF

Konferencija Janafa: Uložit će se 500 milijuna eura u velike baterijske spremnike

Država će utrošiti oko pola milijarde eura za velike baterijske spremnike za pohranu struje, koje će koristiti proizvođači električne

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design