Niske temperature smanjile tromjesečnu dobit H&M-a

In Tvrtke i tržišta
h&m

Švedski lanac trgovina odjećom Hennes i Mauritz (H&M) izvijestio je u utorak o osjetno manjoj dobiti u prvom fiskalnom tromjesečju zbog slabije prodaje proljetnih kolekcija na ključnim europskim tržištima pod utjecajem neuobičajeno niskih temperatura.

U tromjesečnom razdoblju zaključno s veljačom neto dobit švedske kompanije smanjila se 44 posto, na 1,37 milijardi švedskih kruna (135 milijuna eura).

U Njemačkoj, glavnom H&M-ovom tržištu, prodaja je pala šest posto, a još je veći pad – za 10 posto – zabilježen u Francuskoj, četvrtom tržištu giganta ulične mode.

“Početak godine bio je težak”, zaključuje izvršni direktor H&M-a Karl-Johan Persson. “Rasprodaje u kombinaciji s neuobičajeno hladnim zimskim vremenom negativno su utjecale na prodaju proljetne odjeće”, pojasnio je.

Švedsku tvrtku posebno je teško pogodio razvoj online kupovine, koja je po tvrdnjama pojedinih analitičara izazvala pravu “apokalipsu u maloprodaji”. Sada pokušavaju pronaći formulu za uspješno poslovanje u takvom okruženju.

“Za grupu H&M 2018. je prijelazna godina u kojoj ubrzavamo transformaciju kako bismo iskoristili mogućnosti otvorene brzom digitalizacijom”, tumači Persson.

Grupa se tako odlučila povezati s divovima u segmentu društvenih medija kako bi poboljšala prisutnost u digitalnom svijetu. Očekuju tako da će ove godine njihova internetska prodaja porasti više od 25 posto.

“Naše je dugoročno stajalište da će nam to zajedno s našim znanjem i iskustvom omogućiti da uspješnije prebrodimo ovakva razdoblja”, dodao je čelnik švedske tvrtke. (H)

You may also read!

Osječajnik

Osječajnik u Supercaffeu nezaobilazno mjesto zagrebačkog Adventa

Franck je na terasi zagrebačkog kafića Story Supercaffé uz božićnu čajanku predstavio još jednu atraktivnu lokaciju ovogodišnjeg zagrebačkog Adventa

Read More...
dm

Tisuće građana podržalo dm-ovu donaciju namijenjenu za istraživanje raka prostate

U utorak, 11. prosinca dm je predao donaciju od 64.700 kuna Institutu Ruđer Bošković za istraživanje raka prostate. Donaciju

Read More...
agrokor

Agrokor – Realizirano gotovo 20 milijardi kuna prihoda i 1,7 milijardi kuna EBITDA

Objavljeno je 20. mjesečno izvješće o poslovanju 16 kompanija iz tri poslovna segmenta Agrokora - Maloprodaje i veleprodaje, Prehrane

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.