Njemačke kompanije zanemaruju inovacije

In Istraživanja
inovacije

Mnoge njemačke kompanije ne stavljaju dovoljan naglasak na inovacije, zaključak je istraživanja državne razvojne banke KfW.

Sve više malih i srednjih njemačkih poduzeća ulaže u inovacije, ali je udio onih koja bi se mogla smatrati inovativnima kliznuo na 27 posto, sa 42 posto koliko je iznosio u razdoblju od 2004. do 2006. godine., pokazalo je istraživanje bazirano na podacima iz 2017. godine.

U KfW-u definiraju inovacije kao rad na novim industrijskim procesima ili proizvodima.

“To nije dobra vijest za njemačka poduzeća i njihovu međunarodnu konkurentnost. Inovacije su važne za produktivnost, prihode, prinose i zapošljavanje”, upozorio je glavni ekonomist banke Joerg Zeuner u četvrtak prilikom predstavljanja izvješća.

U razdoblju od 2014. do 2016. godine broj malih i srednjih poduzeća fokusiranih na inovacije porastao je na milijun i veći je za petinu nego u razdoblju od 2013. do 2015. godine.

Njihova su nastojanja pritom u 2016. godini generirala 12,3 posto manje prihode nego u godini ranije, od ukupno 32,2 milijarde eura.

Među poduzećima koja su svrstana u skupinu neinovativnih njih 54 posto navelo je da ne vide potrebu za razvojem novih proizvoda zbog manjka potražnje. Dodatnih 20 posto navelo je da u trenutku provedbe istraživanja nemaju novih ideja.

Prema definiciji KfW-a, srednja i mala poduzeća su ona čiji godišnji prihodi ne premašuju 500 milijuna eura. (H)

You may also read!

kaufland

Kaufland svečano otvorio prvi Solar Carport – nadstrešnice za automobile s ugrađenim solarnim panelima

Kaufland je na lokaciji svoje poslovnice Blato u Zagrebu službeno obilježio puštanje solarnih panela u pogon. Ovaj projekt pametnih

Read More...
nekretnine

Zagreb privlači pažnju svih sudionika na tržištu nekretnina

Cushman & Wakefield, vodeća svjetska tvrtka za pružanje usluga na tržištu nekretnina koja je prošli tjedan priopćila da je

Read More...
jagode

Vrgorac počastio Zagrepčane jagodama

Na zagrebačkom Cvjetnom trgu protekle je subote mirisalo po jagodama, pršutu i vinu, prepoznatljivim aromama i mirisima vrgorskog kraja

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.