Novi proizvodi poduprli rezultate British American Tobaccoa u 2020.

In Tvrtke i tržišta
bat

British American Tobacco izvijestio je da je povećao dobit u 2020. godini zahvaljujući podignutim cijenama cigareta i većoj potražnji za e-cigaretama i proizvodima baziranim na grijanom duhanu tijekom pandemije covida 19.

Prilagođena dobit po dionici (EPS) porasla je prošle godine 5,5 posto, na 3,32 funte, pokazuje izvješće vlasnika Tvornice duhana Rovinj, objavljeno u utorak.

Prihodi su se zadržali na razini 2019. godine i iznosili su 25,78 milijardi funti (29,52 milijarde eura). Kada se isključe promjene valutnih tečajeva, porasli su 3,3 posto.

Odjel novih kategorija proizvoda bilježio je 15-postotni rast prihoda, uz 52-postotni skok prodaje proizvoda baziranih na grijanju duhana, uključujući marke Vuse i Vype.

U BAT-u procjenjuju da je prošle godine tri milijuna potrošača prihvatilo nove proizvode, čime je njihov broj poskočio na 13,5 milijuna, uz posebno snažan tempo širenja e-cigareta i grijalica za duhan među pušačima u drugoj polovini godine.

Obujam prodaje standardnih cigareta pao je blagih 0,9 posto, a prihodi su u tom dijelu BAT-ova poslovanja porasli 7,2 posto, na 1,16 milijardi funti, zahvaljujući 9-postotnom povećanju cijena.

Prodaja se pokazala elastičnom tijekom pandemije, konstatiraju u kompaniji, unatoč upozorenjima Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) i Američkog centra za kontrolu i prevenciju bolesti (CDC) da pušenje otežava borbu protiv koronavirusa.

Druga po veličini duhanska kompanija u svijetu očekuje ove godine tri do pet posto veće prihode, kada se isključi utjecaj valutnih tečajeva. Dobit po dionici trebala bi joj porasti pet posto. Očekuju i da će obujam prodaje u svjetskoj duhanskoj industriji ove godine pasti oko tri posto. (H)

You may also read!

dalmatia

U Segetu Donjem otvoren prvi Dalmatia Boat Show

U Marini Baotić​ u Segetu Donjem, nedaleko Trogira u četvrtak je otvoren prvi ​međunarodni sajam nautike Dalmatia Boat Show,

Read More...
Valamar

Valamar i SeekandHit osvojili nagradu za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj

Valamar i agencija za digitalni marketing SeekandHit osvojili su nagradu za najbolju digitalnu kampanju, Best in Show, na dodjeli

Read More...
JANAF

Konferencija Janafa: Uložit će se 500 milijuna eura u velike baterijske spremnike

Država će utrošiti oko pola milijarde eura za velike baterijske spremnike za pohranu struje, koje će koristiti proizvođači električne

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design