Nužno je revidirati pravilnik o zabrani prometovanja javnim cestama i olakšati poslovanje prijevoznika

In Logistika
prijevoznici

Obrtnici prijevoznici ukazali su na probleme u zakonskoj regulativi, zbog čega je nužno zajednički s nadležnim institucijama poraditi na pronalasku rješenja.

Ovogodišnji, 11. Susret prijevoznika Hrvatske obrtničke komore, opet je bio prilika da se na jednom mjestu okupe domaći prijevoznici kako bi razmijenili iskustva i istaknuli probleme na koje nailaze u poslovanju. Oko 200 prijevoznika, u okviru radnih sastanaka, izlaganja, prezentacija i panela, raspravljali su o mogućnostima unaprjeđenja struke.

U svom uvodnom obraćanju predsjednik Hrvatske obrtničke komore, Dragutin Ranogajec je istaknuo: „Nažalost, nedavno stupanje na snagu Pravilnika o ograničavanju uporabe pojedinih javnih cesta za promet teretnih vozila (čija najveća dopuštena masa premašuje 7,5 tona), potaklo nas je na hitnu reakciju organizacijom sastanka s ministrom mora, prometa i infrastrukture. Trudimo se iznaći rješenje koje će našim obrtnicima ipak donekle ublažiti troškove nastale donošenjem pravilnika. Vjerujemo da će ministar mora, prometa i infrastrukture, gospodin Butković, nakon ovog Susreta, sjesti s predstavnicima Hrvatske obrtničke komore i Ceha prijevoznika HOK-a kako bi zajedno pronašli adekvatno rješenje“.

Ulaskom u EU, domaći prijevoznici dobili su snažnu konkurenciju na europskom tržištu prijevozničkih usluga pa je kvalitetan zakonodavni okvir ono što im može i mora maksimalno olakšati poslovanje. Međutim, postojeća regulativa vezana uz prijevozničku struku to ne čini, već otežava poslovanje domaćim prijevoznicima.

Predsjednik Ceha prijevoznika HOK-a Emilijo Bajlo također je izrazio nezadovoljstvo Pravilnikom o zabrani prometovanja javnim cestama za vozila nosivosti veće od 7,5 tona te apelirao na predstavnike Ministarstva mora, prometa i infrastrukture da uvaže stavove prijevoznika: „Nadam se da će Ministarstvo pokazati sluha za našu argumentaciju, jer će ubuduće patiti cijelo gospodarstvo. Nema potrebe da povećavamo prevaljenu kilometražu, plaćamo autocestu i povećavamo troškove prijevoza, i ako se nastavi, bit ćemo prinuđeni poskupiti uslugu, što će naposljetku imati posljedice na cjelokupno gospodarstvo“.

U svakodnevnom poslovanju prijevoznika, koje je otežano neadekvatnim zakonskim rješenjima, čega su i institucije svjesne; traži se samo fer tržišna utakmica koja bi domaćim prijevoznicima omogućila jednake uvjete poslovanja kao i njihovim inozemnim kolegama.

Slijedom svega navedenog Susret je iznio i Zaključke koji se odnose na hitno revidiranje Pravilnika o zabrani prometovanja javnim cestama za vozila nosivosti veće od 7,5 tona, nužno utvrđivanje stvarne odgovornosti kod pretovara te revidiranje dijelova Zakona o prijevozu u cestovnom prometu, osobito onih odredbi koje se odnose na taksi prijevoz.

You may also read!

voda

Hrvatska navodnjava tek 2,5 posto poljoprivrednih površina

Hrvatska je po navodnjavanju na začelju Europske unije, jer navodnjava tek 2,5 posto poljoprivrednik površina, ističe se u analizi

Read More...
ValFresco Direkt

Valamar pokrenuo Valfresco Direkt

U okviru priprema za restart poslovanja, Valamar Riviera, najveća hrvatska turistička kompanija, je u proteklih 60 dana osmislila i

Read More...
elka

Elka pustila u rad novi pogon vrijedan 15 milijuna kuna

U zagrebačkoj tvrtki Elka u utorak je pušten u rad novi proizvodni pogon za izradu vodiča vrijedan 15 milijuna

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.