Od 2. rujna promocija seoskog turizma Zagrebačke županije putem manifestacije Idemo na selo

In Iz zemlje
turizam

Turistička manifestacija “Tjedan seoskog turizma Zagrebačke županije-Idemo na selo” od 2. do 8. rujna ponudit će usluge i proizvode seoskih gospodarstava, vinarija i druge s ciljem promocije te vrste turizma, života na selu i domaćih proizvoda, najavljeno je u srijedu na konferenciji za novinare Zagrebačke županije i županijske turističke zajednice.

Nositelj manifestacije je Udruga ruralnog turizma Hrvatske, uz podršku turističkih zajednica i same Zagrebačke županije. Neki članovi Udruge u Zagrebačkoj županiji, OPG-ovi, ponudit će određene popuste za noćenja, degustacije vina, domaće proizvode i kulinarske radionice tradicionalne žumberačke kuhinje.

Primjerice, za noćenje će s popustima trebati izdvojiti 190 do 200 kuna, za posjet vinariji i kušanje vina uz male zalogaje 50-ak kuna, kazala je na konferenciji za medije u Zagrebačkoj županiji predsjednica te udruge Aleksandra Kuratko.

To je kazao i mladi vinar s OPG-a iz Svete Ivana Zeline Karlo Kos, koji je uključen u manifestaciju.

“Cilj manifestacije je popularizirati selo i njegov način života, kao i izlete i odmore u prirodi i druženju s domaćinima u okolici Zagreba odnosno mjestima Zagrebačke županije Ivanić-Gradu, Jastrebarskom, Kloštar-Ivaniću, Samoboru, Zelini i Žumberku, uz poruku ‘rezervirajte noćenje na selu i odmorite se od gradske vreve'”, poručila je Kuratko.

S te strane, organizatori su se zahvalili i tvrtki Croatia Records te poznatom glazbeniku Darku Rundeku na ustupanju prava za korištenje pjesme grupe Haustor “Ula Ulala”, koja je u pozadini promotivnog spota, sa stihom iz te pjesme “Pođimo na selo….jer tamo ima mira..”.

Dodala je i da je Zagrebačka županija prepuna poljoprivrednih bogatstava, ali i bogate enogastro povijesti i sadašnjosti, za što je kazala da je odličan temelj za razvoj seoskog turizma u sinergiji svih subjekata na nekom području, pa i u drugim županijama u Hrvatskoj, gdje ta udruga također planira slične manifestacije.

Napominjući kako bi bilo dobro da zainteresirani posjetitelji unaprijed rezerviraju noćenja, degustacije i druge ponude, jer očekuju dobru posjećenost manifestacije iz cijele Hrvatske i susjednih zemalja, direktorica TZZŽ-a Ivana Alilović naglasila je da Zagrebačka županija ove godine bilježi dobre turističke rezultate, kojima će zasigurno pridonijeti i ta manifestacija.

Od početka ove godine do kraja srpnja Zagrebačku županiju je posjetilo više od 74 tisuće turista, koji su ostvarili gotovo 122 tisuće noćenja, što su porasti od 19 i 17 posto u odnosu na isto vrijeme prošle godinu.

“Nastavak tog trenda očekujemo i do kraja ove godine, pogotovo što je i kolovoz bio jako dobar, o čemu ćemo izvijestiti u prvom dijelu rujna”, istaknula je Alilović.

Pročelnik za poljoprivredu Zagrebačke županije Josip Kraljičković ocijenio je da će ta manifestacija pridonijeti jačem spajanju poljoprivrede i turizma, koji su već dosta razvijeni u toj županiji, ali i da uvijek može bolje.

“Imamo najviše OPG-ova u Hrvatskoj upisanih u upisnik, 14.200, a svake godine županija izdvaja i sredstva za pomoć poljoprivredi, vinarima i drugima, ove godine oko 20 milijuna kuna. I turizam se sve više razvija i vjerujemo u jaču sinergiju ta dva sektora, jer stalo nam je da se selo razvija i u njemu ostaju mladi, koji u tom spoju mogu vidjeti svoju budućnost”, zaključio je Kraljičković.


(H)

You may also read!

Horvat_Altmaier

Ministar Horvat primio njemačkog ministra gospodarstva: „Vrijeme je da vratimo povjerenje njemačkih investitora“

U službenom posjetu Republici Hrvatskoj boravi savezni ministar gospodarstva i energetike Savezne Republike Njemačke Peter Altmaier, u pratnji širokog

Read More...
bura

Zdravstveni turizam će u nacionalnoj turističkoj strategiji biti visoko pozicioniran

Zdravstveni turizam će u novoj nacionalnoj turističkoj strategiji biti visoko pozicioniran, među prva tri razvojna proizvoda, jer osim zdravstvu

Read More...
Burilović, Altmaier i Horvat

Burilović: Njemačka je motor Europe i ključni gospodarski partner Hrvatskoj

„Njemačka je četvrto najveće gospodarstvo u svijetu i naš ključni vanjskotrgovinski partner. Stoga ne iznenađuje da pomno pratimo svaki

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.