Odabrani najbolji proizvodi po izboru domaćih potrošača

In Istraživanja
OPG

U Matis Absolut Loungeu, jučer su dodijeljena priznanja za Odabrani proizvod godine, najprestižnije svjetske nagrade za inovativnost proizvoda. Nagradama za nove, poboljšane i inovativne proizvode, koje su kao najbolje na policama trgovina istaknuli sami potrošači, nagrađeno je devet proizvođača u ukupno deset kategorija.

„Iznimno mi je drago što smo i treću godinu za redom prisutni na hrvatskom tržištu, ova godina je posebna po tome što su u nju ušle i usluge iz drugih sektora, a na što su potrošači iznimno pozitivno reagirali. Vjerujem kako su hrvatski potrošači itekako u pravu kada je riječ o kvaliteti jer često znaju izaći iz okvira i komentirati neke detalje koje su od velike važnosti za proizvođače. Želim čestitati u ime naše organizacije svim pobjednicima i vjerujem kako će iduća godina biti još bolja u utrci za inovativnost“, izjavio je Gregor Gorenc, direktor Odabranog proizvoda godine.

Proizvodi koji su osvojili ovu prestižnu nagradu su: pašteta Argeta – Junior kokokrem, keksi Grancereale Cioccolato i frutta, gel za tuširanje L’angelica – Olea naturae, ulje Monini Classico squeezable, keksi Mulino bianco – Nascondini i Cioccogarno, pasta za zube Plidenta – Bio, toaletni papir Paloma – Smart Care, mobilni internet Tele2- Bezbroj GB, rukavice Vileda- Multisensitive i Multilatex te alkoholno piće Vutra.

Cijena, kvaliteta i inovativnost proizvoda, najbitniji su elementi na koje kupac gleda, a baš su ti elementi u fokusu Odabranog proizvoda godine. Više od 50 proizvoda nominirano je u predselekcijskoj kategoriji, a ovog puta, pobjedu je odnijelo njih 10 u jednako toliko kategorija. Na ishod natjecanja utjecali su isključivo kupci, kao ispitanici u transparentnom i nezavisnom istraživanju javnog mnijenja koje za Odabrani proizvod godine već godinama uspješno provodi renomirana i specijalizirana agencija AC Nielsen. Oni su ocjenjivali inovativnost i atraktivnost nominiranog proizvoda te određivali svoju namjeru za kupnju, a zanimljivo je da je, prateći svjetske trendove, Odabrani proizvod godine po prvi put u konačnu ocjenu uvrstio i Taste, u sklopu kojeg su kupci testirali nominirane proizvoda u stvarnom vremenu, putem partnera – internetskih portala.

Svi navedeni proizvodi odsad će na policama Super i Maxi Konzum trgovina biti označeni s prepoznatljivom, crveno-bijelom oznakom Odabranog proizvoda godine, koja jamči njihovu kvalitetu, inovativnost, ali i zadovoljstvo potrošača istima. Činjenicu kako ovaj pečat označava zadobiveno povjerenje potrošača, dokazuje i podatak da proizvodi s oznakom Odabranog proizvoda godine ostvaruju i preko 15 % veću prodaju.

You may also read!

kaufland

Kaufland svečano otvorio prvi Solar Carport – nadstrešnice za automobile s ugrađenim solarnim panelima

Kaufland je na lokaciji svoje poslovnice Blato u Zagrebu službeno obilježio puštanje solarnih panela u pogon. Ovaj projekt pametnih

Read More...
nekretnine

Zagreb privlači pažnju svih sudionika na tržištu nekretnina

Cushman & Wakefield, vodeća svjetska tvrtka za pružanje usluga na tržištu nekretnina koja je prošli tjedan priopćila da je

Read More...
jagode

Vrgorac počastio Zagrepčane jagodama

Na zagrebačkom Cvjetnom trgu protekle je subote mirisalo po jagodama, pršutu i vinu, prepoznatljivim aromama i mirisima vrgorskog kraja

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.