Održan najveći sajam gastronomije i slavonskih običaja u Pakracu

pakrac

Devetu godinu za redom u Pakracu – Slavonski Banovac – najsadržajniji turistički, gastro, gospodarski sajam kontinentalne Hrvatske okupio 104 izlagača iz 8 županija

2-sajamska promenada 1Očuvanje slavonskih običaja, gastronomije, rukotvorina, starih obrta i poljoprivrednih aktivnosti, kao i podsjećanje na bogatu povijest ovog dijela Hrvatske, temeljni je zadatak „Slavonskog banovca“ – najvećeg kontinentalnog turističkog i gastronomskog sajma, koji se po deveti puta održao u Pakracu. Veliko bogatstvo sajma „Slavonski banovac“ pokazalo se kroz izlagačku smotru gastro-tradicijskih sadržaja čak 104 izlagača iz osam hrvatskih županija.

„Slavonski banovac“ iznimna je manifestacija na kojoj se može u punom smislu riječi doživjeti sve sadržaje Pakraca, upoznati tradicionalnu kuhinju našeg kraja, ali i cijele Slavonije, otkriti zašto je danas Pakrac među prvim gradovima u Hrvatskoj po razvoju poduzetništva, ali i kontinentalnog turizma. Iduće godine u Pakracu ćemo obilježiti 200 godina obrtništva, što dovoljno govori koliko je duboka i sadržajna tradicija našeg kraja u razvoju vlastitih poslovnih projekata. Raduje me i činjenica da u gradu koji broji 8.400 žitelja imamo nešto manje od 400 nezaposlenih – izjavila je Anamarija Blažević, gradonačelnica Pakraca.

3-izlagaci na sajmu 1Gledajući na nedavnu prošlost, čak 4.500 stambenih objekata stradalo je u Pakracu tijekom Domovinskog rata, a 263 milijuna eura izravna je šteta zabilježena u ovom gradu. U gospodarskim djelatnostima šteta je bila viša od 63 milijuna eura. S takvih temelja Pakrac je krenuo prema izgradnji modernog grada nošen brojnim poslovnim projektima u poduzetništvu i obrtima, koji su svoje bogatstvo pokazali i na Slavonskom Banovcu.

U Pakracu, ali i Slavoniji dominiraju tradicijski obrt, veliki dio njih oslonjen je na poljoprivredu, proizvodnju hrane u prvom redu. Mi imamo plodne oranice i veliki su potencijali za razvoj i eko poljoprivrede, što je naš sajam također pokazao. Želja nam je da Slavonski Banovac postane adresa svih zainteresiranih posjetitelja u potrazi za odličnom gastro ponudom, autohtonim slavonskim proizvodima, te tradicijskim sadržajima – ocijenila je gradonačelnica Pakraca.

3-sajamska promenada 3Pakrac je danas sinonim uspješne lokalne samouprave koja se gradi i razvija na krilima mnoštva ideja uvijek marljivih i neumornih žitelja. „Slavonski banovac“ korak je više kojeg lokalna samouprava želi usmjeriti promociji kontinentalnog turizma, uronjenog u bogatu povijest Slavonije. Iz tih razloga na sajmu je radio i kovač novca iz srednjeg vijeka jer se upravo u Pakracu davne 1256. godine počeo kovati prvi hrvatski novac – Slavonski banovac, po kojemu je i sajam dobio ime.

„Slavonski banovac“ središnji je sajam kontinentalne Hrvatske na kojemu se sljubljuju beskrajni potencijali kroz promociju turističke ponude, gastro blaga, autohtonih proizvoda, starih obrta te svih tradicionalnih vrijednosti koje ovaj dio Lijepe naše čine atraktivnima za posjet, posebice u jesen.

Pročitajte još vijesti!

posao

Eurostat: Rast stope slobodnih radnih mjesta u prvom kvartalu u EU i Hrvatskoj

Stopa slobodnih radnih mjesta u prvom je ovogodišnjem kvartalu u Europskoj uniji i eurozoni uvećana prema tromjesečju ranije i

Read More...
Čedomir Momčilović, Udruga trgovaca Sjever Plus i Marko Malić, Velpro

Velpro potpisao ugovor o suradnji s Udrugom trgovaca Sjever Plus

Suradnja između najveće hrvatske veleprodajne mreže i udruge malih trgovaca donosi obostrane pogodnosti i predstavlja korak dalje u nastavku

Read More...
JDcom

Google investira 550 milijuna dolara u kineskog diva e-trgovine JD.com

Google će investirati više od pola milijarde dolara u kinesku tvrtku za e-trgovinu JD.com u sklopu nastojanja širenja maloprodajnih

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake