Održan trinaesti panel u sklopu projekta „21 put prema uspjehu V2“

In Konferencije / savjetovanja
21 put prema uspjehu V2“

Panelistice trinaestog panela „Komunikacije, kultura, kreativa – poziv, poriv, zanimacija ili zanimanje?“ bile su Boška Bahtijarević, Josipa Maras, Tina Vrdoljak Ranilović i Ana Šimunović.

U sklopu projekta „21 put prema uspjehu“, trinaesti panel naslova „Komunikacije, kultura, kreativa – poziv, poriv, zanimacija ili zanimanje?“ održao se 28. travnja putem live-streama na Entrio platformi. Ovog puta, tema se odnosila na Žene u kreativnoj industriji i kulturi. Panelistice su bile Boška Bahtijarević, Josipa Maras, Tina Vrdoljak Ranilović i Ana Šimunović, dok je panel moderirala inicijatorica projekta, Vedrana Likan.

U sklopu panela, međunarodno certificirana komunikacijska i leadership savjetnica te edukatorica i autorica metode Konverzacijska agilnost Ana Šimunović istaknula je komunikaciju kao bitan element u postizanju uspjeha. „Zasigurno je jedan od ključnih elemenata za uspjeh — komunikacija. Kako i koliko autentično i učinkovito komuniciramo o sebi, svom unutarnjem svijetu, idejama, vizijama, aspiracijama, kao i o rezultatima rada te kvaliteta razgovora koje vodimo s drugima uvelike utječu na ostvarenje vlastitih ciljeva i postizanje osjećaja zadovoljstva. Zato se i kaže da u životu ne dobijemo ono što zaslužujemo, nego ono što komuniciramo. Dobra je vijest da na svojoj komunikacijskoj kompetenciji možemo raditi, unaprijediti je i osnažiti sami sebe kako bismo uvijek bili najbolja komunikacijska verzija svojeg autentičnog “ja” koje će nam osigurati put ka uspjehu” – kazala je Ana Šimunović. Naime, osim što više od deset godina vodi svoju konzultantsku tvrtku, Ana Šimunović predaje i na Algebra MBA-u, visokom učilištu Edward Bernays te aktivno sudjeluje kao mentorica u raznim projektima koji jačaju žensko poduzetništvo i leadership, poput projekta Akademije za politički razvoj ”Women in the Lead”, čija je i jedna od osnivačica.

Panelistica Josipa Maras je slikarica u duši, grafička dizajnerica po obrazovanju te poduzetnica po zanimanju. Prije skoro 10 godina pokrenula je svoju prvu liniju ilustracija pod nazivom Marastracije i to ju je uvelo u svijet digitalnog slikarstva i interijera. Danas je vodeći izvoznik tapeta s hrvatskim potpisom te je dobitnica brojnih nagrada među kojima su nagrada Međunarodnog forma Perspektive “Stvaratelji za stoljeća” za Razvoj ideja i inovacija u poduzetništvu u srednjoj i jugoistočnoj Europi za 2020. godinu te nagrade za dizajn Archiproduct Design Award za 2021. Kada je u pitanju uspjeh, Josipa Maras objasnila je kako za nju to znači „ono što je Nebojša Glogovac lijepo rekao: ”Znaš li kako se postaje šampion? Istrčiš na teren kad je najteže i pobijediš”.

Jednako tako, svoje viđenje uspjeha podijelila je na panelu i dizajnerica Tina Vrdoljak Ranilović. „U životu sam prolazila različite faze odnosa prema vlastitom uspjehu. Od nekih, početnih, u kojima je vrednovanje vlastitog uspjeha bilo determinirano društvenim pojmom uspjeha, normama koje su opće zadane i najčešće je ispunjavanje istih tih normi dobra podloga za razvijanje frustracija. Kroz proces odrastanja (a ono još traje) došla sam do toga da je moja percepcija uspjeha isključivo vezana uz odnos prema sebi. Tako danas svojim najvećim uspjehom smatram to što mogu sve poslati k vragu ako to želim” – rekla je Tina Vrdoljak Ranilović koja je 1997. godine s Natašom Mihaljčišin osnovala Studio I-GLE. Uz modni dizajn, Tina Vrdoljak Ranilović bavi se i kostimografijom te dizajnom interijera i radnih uniformi. Između ostalog, 2019. postala je kreativna direktorica Varteksa. Kao koautorica za Studio I-GLE dobila je nagradu Hrvatskog dizajnerskog društva za najbolji modni i odjevni dizajn u profesionalnoj kategoriji, a 2014. od časopisa Elle nagradu za najboljeg modnog dizajnera.

Još jedna uspješna žena iz kreativne industrije koja je sudjelovala na panelu bila je arhitektica Boška Bahtijarević. Do 2018. Boška Bahtijarević bila je osnivačica i partnerica u arhitektonskom studiju Arhitektri, nakon čega je otvorila vlastitu tvrtku Tvoje, točnije koncept dućan u kojem osim cvjetnih aranžmana i kreacija nudi proizvode za dom. „Uspjeh je hrabrost da svaki dan iznova ugrabiš dan, da pritom voliš snažno i nikada nikome ne dozvoliš da ti to oduzme!” – zaključila je Boška Bahtijarević.

You may also read!

MAGROS 2022 - Naglasak na novim izazovima

MAGROS 2022 – Naglasak na novim izazovima

Tema ovogodišnje 34. tradicionalne konferencije trgovaca i proizvođača MAGROS 2022 bila je vrlo izazovna. Riječ je o trgovini u

Read More...
FORTENOVA

Ugovor o suradnji Fortenova grupe i EI Hrvoje Požar na izradi studije izračuna ugljikovog otiska u Fortenova grupi

Fortenova grupa i Energetski institut Hrvoje Požar potpisali su ugovor o suradnji na izradi studije izračuna ugljikovog otiska Fortenova

Read More...
Vesna Pavković (dm) Helena Nađ

Proizvodi brenda Prirodna kozmetika Helena iz Podgorača od studenog u dm-u

U ponudi dm-a od studenog 2022. godine bit će dostupni proizvodi brenda Prirodna kozmetika Helena iz Podgorača koje je

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design