Okusi svoj zavičaj: u drugi krug Lidlovog natječaja ušlo 40-ak dobavljača

Allen Halamic

Nakon završetka javnog natječaja za projekt „Okusi svoj zavičaj“, stručni žiri trgovačkog lanca Lidl Hrvatska posljednjih je mjeseci selektirao kandidate.

„Okusi svoj zavičaj“ je projekt pokrenut u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, a kojim će Lidl domaćim proizvođačima voća i povrća omogućiti da svoje proizvode plasiraju na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. U drugom krugu natječaja, odabrano je 40-ak potencijalnih dobavljača iz svih krajeva Lijepe Naše koji su se susreli s predstavnicima Lidla i pobliže upoznali s poslovnim procesima i standardima ovog trgovačkog lanca. Odabir dobavljača bit će dovršen u travnju i svibnju, nakon što se sa svim potencijalnim dobavljačima odrade detaljni razgovori.

„Okusi svoj zavičaj“ je nadogradnja Lidlovog brenda Okusi zavičaja, javnosti predstavljenog 2013. godine, a pod kojim je obuhvaćeno oko 90 autohtonih proizvoda domaćih dobavljača.

Natječaj je trajao više od mjesec dana, prijaviti su se mogla obiteljska poljoprivredna gospodarstva, ostali organizacijski oblici poljoprivrednika te proizvođačke organizacije, a zaprimljeno je nekoliko stotina prijava.

40-ak dobavljača iz različitih krajeva Hrvatske koji su prošli u drugi krug imali su priliku sudjelovati na prezentacijama u Lidlovom edukacijskom centru u Samoboru, gdje su im predstavnici Lidla govorili o poslovanju Lidla, standardima nabave voća i povrća, osiguranju kvalitete i kartonskoj ambalaži.

Imajući u vidu da je proizvodnja hrane strateški interes svake države, Lidlova je želja projektom „Okusi svoj zavičaj“ dodatno podržati poljoprivredna gospodarstva u proizvodnji domaćeg i kvalitetnog voća i povrća diljem Hrvatske, potaknuti konkurentnost obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava te svojim kupcima omogućiti još veći odabir svakodnevno svježeg voća i povrća s hrvatskih polja.

Pročitajte još vijesti!

1-dm millennium jump 2016

Što nas očekuje na 11. dm millennium jumpu?

Tri skoka za Dječji vrtić Latica i socijalnu samoposlugu u Zadru Jedanaesti dm millennium jump održat će se u

Read More...
hup drilo balen

Digitalnom transformacijom ICT industrija može multiplicirati ukupni gospodarski rast

Hrvatska udruga poslodavaca, HUP- Udruga informatičke i komunikacijske djelatnosti predstavila je danas u prostorijama HUB385 rezultate analize hrvatskog ICT

Read More...
mediteran

HGK: Hrvatski turizam raste, ali je najnekonkurentniji na Mediteranu

Hrvatski turizam i ove godine ostvaruje izvrsne rezultate sa svih tržišta i povećanje gotovo svih segmenta poslovanja, no i

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!