Opstanak na tržištu nemoguć bez fer odnosa prema potrošaču

In Potrošači
1-Tomislava Ravlić

Sutra se obilježava Svjetski dan potrošača

Ako ste kao potrošač ikada nešto kupili i niste bili zadovoljni te ste kupljenu robu bili prisiljeni vratiti, tada ste iskoristili prava potrošača. Kako bi se osvjestila važnost ove problematike Svjetskim danom prava potrošača obilježava se svake godine 15. ožujka.

HGK, kao jedan od nositelja politike zaštite potrošača u Hrvatskoj svojim se aktivnostima zalaže za razvoja sustava zaštite potrošača kroz kontinuiranu edukaciju trgovaca i potrošača, praćenje implementacije propisa vezanih uz zaštitu potrošača te jačanje izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kroz mehanizme Suda časti i Centra za mirenje koji djeluju u okviru HGK.

‘Zaštita interesa ekonomski slabije strane u poslovnim transakcijama jedna je od osnovnih zadaća članica EU. Bolji položaj potrošača kao ključnog čimbenika funkcioniranja utječe i na gospodarski razvoj same države. HGK stoga savjetovanjem i edukacijama osigurati informiranost potrošača o njihovim pravima” rekla je direktorica Sektora za trgovinu Tomislava Ravlić.

”I trgovci su danas osvješteniji da samo fer odnos trgovca i potrošača osigurava win – win situaciju, te se uglavnom drže dobre trgovačke prakse. Sve je više onih koji njeguju korektan odnos prema potrošaču kako bi ga zadržali, te u konačnici kako bi opstali na tržištu” komentira Ravlić.

Koji su najčešći propusti u informiranju potrošača o njihovim ključnim pravima i obvezama, koje zakonom propisane informacije službene web-stranice trgovaca moraju sadržavati i koje su predviđene sankcije ako ih ne sadrže, pitanja su na koje će dati odgovor stručnjakinja Emilia Mišćenić, na besplatnom seminaru koji HGK organizira 15. ožujka u Rijeci.

U svrhu bolje informiranosti potrošača korisnika javnih usluga najnovije izmjene Zakon o zaštiti potrošača propisuju Hrvatskoj gospodarskoj komori objavu popisa povjerenstva za reklamaciju potrošača osnovanih za potrebe trgovaca koji imaju do pet zaposlenika – pružatelja javnih usluga u pojedinim djelatnostima.

You may also read!

volonteri

PBZ volonteri educiraju učenike o financijskoj pismenosti i sigurnosti na internetu

Inicijativa Intese Sanpaolo Umjetnost štednje (The Art of Saving) koja je osmišljena u torinskom Muzeju štednje (Museo del Risparmio)

Read More...
Održivi razvoj nije trend, već obveza za budućnost

Održivi razvoj nije trend, već obveza za budućnost

„Hrvatsku u srpnju čeka veliki test za naše društvo na kojem možemo izabrati da budemo aktivni kreatori promjena, a

Read More...
Pevec

Pevec ulaže u Slavoniju

Tvrtka Pevec potpisala je ugovor o izgradnji prodajnog centra u Vukovaru s tvrtkom iz Slavonskog broda, Projektgradnjom, članicom Fortenova

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.