Osnovana Zajednica poslovnog turizma HGK

In Karijere
1-Jasmina Bilać

Poslovni turizam postaje sve zanimljiviji domaćoj struci jer liječi našu najveću boljku – sezonalnost. Stoga je u Hrvatskoj gospodarskoj komori osnovana Zajednica poslovnog turizma čiji je cilj jačanje i razvoj upravo tog segmenta turističke ponude. Jasmina Bilać, vlasnica putničke agencije ProConventa, izabrana je za predsjednicu novoosnovane Zajednice poslovnog turizma Hrvatske gospodarske komore, a njen će zamjenik biti Pavle Marković iz Ban toursa.

Bilać je pozvala da se članovi Zajednice što više aktiviraju u realizaciji svojih potreba, ali i educiranju stručnjaka kako bi se standard struke još više podigao. „Želim da budemo što prepoznatljiviji u svijetu, ne samo kao destinacija sunca i mora nego i po kvalitetnoj kongresnoj ponudi. Dakle, promocija i edukacija su nam prioriteti, a veliki naglasak ćemo staviti i na suradnju s drugim institucijama poput nadležnog ministarstva i HTZ-a“, istaknula je Bilać.

Pomoćnik ministra turizma Robert Pende naglasio je da se proizvod poslovnih skupova prema Strategiji razvoja turizma do 2020. godine smatra jednim od potencijalno važnijih turističkih proizvoda Hrvatske. „Unatoč povremenim oscilacijama, tržišni trendovi upućuju na globalno stabilan rast ovog proizvoda, što se reflektira i na performanse u Hrvatskoj. Percipira nas se kao atraktivnu i poželjnu destinaciju poslovnih skupova, a oni su idealni za produljenje sezone, bolju iskorištenost hotelskih kapaciteta i povećanje turističke potrošnje. Ne smijemo zanemariti niti prilike za generiranje nove odmorišne potražnje konvertiranjem poslovnih gostiju“, istaknuo je Pende. Voditeljica Kongresnog odjela HTZ-a Karla Brnobić Vojvodić pozdravila je osnivanje Zajednice poslovnog turizma HGK i najavila kvalitetnu buduću suradnju. „HTZ od svog osnutka sustavno podržava kongresni turizam, a posljednjih godina sve intenzivnije ulažemo u taj segment“, kazala je Brnobić Vojvodić pa najavila planove za 2020. godinu koji obuhvaćaju širok spektar aktivnosti – od sudjelovanja na svjetskim kongresnim burzama, preko organizacije radionica i prezentacija stranim kupcima, do organizacije studijskih i inspekcijskih putovanja i marketinških aktivnosti.

Hrvatska trenutno predsjeda Vijećem EU, a kako se organizacija predsjedanja u velikom dijelu vrti oko kvalitetne ponude kongresnog i srodnog sadržaja, HTZ u suradnji s MVEP-om koristi priliku za dodatno brendiranje naše zemlje kao sigurne i kvalitetne kongresne destinacije.

You may also read!

belje

Započela berba rajčica u stakleniku Belja

U stakleniku Belja u Mitrovcu, u Baranji, prošlog tjedna su ubrane prve ovogodišnje rajčice. Ukupno 50 tona zrelih rajčica

Read More...
MAGROS-2020

Dobrodošli na 32. MAGROS! Glavna je tema: Povratak u budućnost – Nova maloprodajna revolucija

Zadovoljstvo nam je pozvati Vas na 32. tradicionalnu, najveću konferenciju za proizvođače i trgovce MAGROS 2020. Ovogodišnja tema je:

Read More...
METRO zaposlenici

METRO prodajni centri neće raditi na Uskrs i Uskršnji ponedjeljak

METRO prodajni centri neće raditi na Uskrs i Uskršnji ponedjeljak, 12. i 13. travnja 2020. Vrata svojih 10 prodajnih

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.