Ostvareni rezultati Sensimar Kalamota Island Resort dokaz kvalitete poslovanja KHA Grupacije

skir

Sensimar Kalamota Island Resort prošlu je godinu, sukladno nerevidiranom godišnjem izvješću, završio s iznimnim rezultatima, potvrđujući svoje mjesto na turističkoj karti Hrvatske, ali i kvalitetno upravljanje hotelom.

Poslovanje tijekom 12 mjeseci 2016. godine potvrdilo je stabilan i stalan rast gostiju. Konkretno, resort je radio 182 dana uz popunjenost od 90 posto, odnosno čak više od 46.850 noćenja, najviše iz Velike Britanije i Belgije. Ukupna neto dobit iznosila je 387.323 eura, a rezultat je uspješne provedbe financijskog i operativnog restrukturiranja hotela KHA grupacije. Ukupni prihodi u navedenom periodu iznosili su 3.841.216 eura. Zabilježen je i rast broja zaposlenih osoba na godišnjoj razini za cca 5 posto.

Iznimno visoku popunjenost hotela jamči kvalitetna suradnja s turoperatorom TUI, koji u Hrvatsku većinom dovodi goste iz Ujedinjenog kraljevstva, Njemačke i skandinavskih zemalja. U pravilu, riječ je o novim gostima koji do sada nisu boravili u Hrvatskoj.

Podsjetimo, kada je grupacija Karisma Adriatic Hotels d.o.o. u lipnju 2013. godine preuzela većinski udio Hotela Koločep d.d., planovi KHA grupacije bili su vrlo ambiciozn. Tijekom 2014. i 2015. realizirane su investicije veće od 29 milijuna kuna. Na zalasku 2016. jasno je kako se ambicija pretvorila u stvarnost. Hoteli kojima je prijetio stečaj dobili su vlasnika koji je od Koločepa stvorio iznimno vrijedan turistički projekt.

Sensimar Kalamota Island Resort danas ima ukupno 144 sobe, standarda 4 zvjezdice. Gostima su na raspolaganju tri restorana (glavni restoran i dva a la carte restorana) te četiri bara: glavni bar, caffe bar, lounge bar i pool bar. Uz to, u hotelskoj ponudi nalazi se bazen s jacuzzijem te spa&wellnes centar, u sklopu kojega se nalaze teretana, sobe za masažu, saune i relax prostor. Hotel je marketinški pozicioniran pod TUI-jevim brandom „Sensimar” te je primarno usmjeren na tržište Velike Britanije i namijenjen osobama starijim od 16 godina. Sensimar brand karakteriziraju vrlo strogi i visoki standardi usluge. Upravo zbog toga, u Karismi su posebno ponosni što ankete pokazuju iznimne rezultate temeljene na zadovoljstvu korisnika – ocjene su veće od 90 na ljestvici do 100.

KHA grupacija veliku pažnju posvećuje i suradnji s lokalnom zajednicom i zaštiti okoliša. Suradnja s lokalnom zajednicom je vrlo aktivna, organiziraju se razna druženja, a brod u vlasništvu Hotela Koločep na raspolaganju je i građanima u slučajevima hitnih potreba. 2015. godine instaliran je i novi moderan pročišćivač otpadnih voda, s ciljem eliminiranja bilo kakve mogućnosti zagađenja okoliša.

Karisma Adriatic Hotels i nadalje će, kroz akvizicije ili upravljanje hotelima, nastaviti širiti svoje poslovanje i to prije svega u području koje gravitira zračnim lukama Dubrovnika, Splita i Pule te na taj način sudjelovati u unapređenju hrvatske turističke ponude.

Pročitajte još vijesti!

metro

METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina

Mario Mihelj i Duje Kanajet kuhali za kolege i vlasnike zagrebačkih restorana U utorak 19. lipnja, METRO Cash &

Read More...
podravka

Održan Dan polja pšenice

Podravka planira otkupiti 40.000 tona pšenice Podravka je i ove godine obilježila početak žetve pšenice organizacijom stručnog skupa „Dan

Read More...
podravka

Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018. godine

Na svečanoj ceremoniji dodjele Regionalne nagrade Biznis partner 2018, koja je održana u Hotelu Crowne Plaza u Beogradu u

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake