Otvoren HoReCa Adria – Sajam za pripremu nove turističke sezone

HOreca

Riječ je o trodnevnom sajmu koji na kraju sezone u Opatiju dovodi vodeće dobavljače opreme za sve turističke djelatnosti. Upravo se ovaj jesenski period pokazao optimalnim terminom kako bi se poduzetnici u turizmu na vrijeme mogli upoznati s najnovijim trendovima, odnosno kako bi se što kvalitetnije i pravovremeno pripremili za sezonu 2017.

Uz dvjestotinjak uzvanika, otvorenju sajma su nazočili zamjenica gradonačelnika Grada Opatije Marina Gašparić, direktorica Turističke zajednice Primorsko-goranske Irena Peršić Živadinov, direktorica Turističke zajednice Grada Opatije Suzi Petričić, Marko Boras Mandić, zamjenik župana Primorsko-goranske županije te Perica Šolić, savjetnik predsjednika Hrvatske gospodarske komore Županijske komore Rijeka.

Na sajmu HoReCa Adria ove godine nastupa 74 izlagača iz Hrvatske, Italije, Slovenije, Austrije i Srbije, koji će predstaviti više od 5,000 proizvoda i usluga. Takvim asortimanom zastupljena je oprema za sve turističke djelatnosti, pa će tako poduzetnici u turizmu na jednom mjestu pronaći sve što im je potrebno za pripremu sljedeće turističke sezone.

Izlagači su upravo sajam HoReCa Adria odabrali kao mjesto gdje po prvi puta predstavljaju neke od svojih najnovijih proizvoda, pa se tako u Opatiji 15 proizvoda može vidjeti čak premijera. Izdvojimo nove linije profesionanih čaša za ugostiteljstvo Air i Air Sense njemačkog proizvođača Schott Zwiesel, inovativna tehnologija pranja restoranskog suđa švedskog brenda GRANULDISK, minibar s mjeračem potrošnje Dometic HiPro, nove linije Icematic ledomata i parnokonvekcijskih peći XS, te najnovije linije porculana Bauscher i RAK.

Bogat izlagački program prate i brojne prezentacije, show cooking i degustacije, a sva prezentacija opreme osmišljena je po prinicpu “hands-on” gdje će posjetitelji direktno od chefova koji koriste pojedine uređaje moći vidjeti kako oni funkcioniraju i koje su im prednosti.

S prvim danom Sajma, u poslijepodnevnim satima počinju i predavanja namijenjena turističkim djelatnicima. Predavači su istaknuti stručnjaci iz prakse, koji će govoriti o aktualnim temama poput online marketinga i oglašavanja, on-line plaćanja za privatne iznajmljivače, poboljšanju komunikacije s gostom, softverskim rješenjima, kreditiranju za pripremu sezone, novoj poreznoj reformi za ugostiteljstvo i drugim temama.

Sajam je otvoren do subote, 12. studenog. Radno vrijeme sajma je svakim danom od 10:00 do 19:00 sati. Ulaz na sajam je besplatan uz prethodnu prijavu na www.horeca-adria.com.

Pročitajte još vijesti!

1-SOS mama, Zoran Relić(direktor SOS Dječjeg sela Ladimirevci) i Marija Franić(glasnogovornica Kauflanda)

Kaufland Hrvatska pomogao u opremanju SOS kuće Dunja

Kaufland Hrvatska još je jednom potvrdio svoju vjernost te donacijom od 20.000 kuna pomogao u opremanju SOS kuće Dunja.

Read More...
Franck Cappuccino

Okusi i mirisi ljeta u šalici ledenog Franck cappuccina

Kao dugogodišnji sponzor i partner turnira, Franck je i ove godine službena kava Plava laguna Croatia Opena u Umagu.

Read More...
1-Hrvoje Stojic, Zdenko Adrovic

HUB Izgledi: Agrokor neće ugroziti rast, ali veliki problemi ostaju

Glavni ekonomisti banaka objavili prosječna gospodarska očekivanja za 2017. Ekonomisti navode da ćemo zaostajati u rastu za drugim SIE

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!