Otvoren natječaj Indeks DOP-a

In DOP
hgk

HR PSOR i HGK po dvanaesti put provode natječaj za ocjenjivanje društveno odgovornih praksi hrvatskih poduzeća – Indeks DOP-a. Ovogodišnji natječaj otvoren je do 21. listopada, a nagrade najuspješnijim poduzećima bit će uručene na 11. konferenciji o DOP-u, 19. i 20. studenoga u Hotelu Esplanade Zagreb.

U poduzećima koja ispunjavaju indeks DOP-a prosječna plaća je i do 23 posto viša u odnosu na hrvatski prosjek, a zaposlenici u 92 posto poduzeća ostvaruju neke od beneficija koje su veće od zakonom propisanih. U 2017. godini 42 posto tih poduzeća imalo je osobu zaduženu za održivi razvoj i/ili društveno odgovorno poslovanje, 20 posto imalo je radnu skupinu ili odbor, a 24 posto odjel.

Dok su nekoć isključivo dobri poslovni rezultati bili mjerilo uspješnosti, danas je uspjeh teško postići bez uključivanja društveno odgovornih praksi u poslovne strategije. Uspješno poduzeće je ono koje vodi računa o svom ekonomskom, društvenom i okolišnom utjecaju, njime aktivno upravlja i o tome izvještava.

Metodologiju Indeksa DOP-a razvili su Zajednica za društveno odgovorno poslovanje HGK i Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, a sudjelovanjem u natječaju poduzeća imaju mogućnost dobiti objektivnu procjenu vlastitih dobrovoljnih praksi i usporediti ih s praksama drugih hrvatskih poduzeća.

Nagrade Indeks DOP-a dodjeljuju se u četiri kategorije: za velika, srednja, mala i javna poduzeća. Posebna nagrada za najveći napredak dodjeljuje se poduzeću koje je ostvarilo najveću razliku u ukupnim bodovima u odnosu na prethodnu godinu.

Poduzećima koja ostvare najbolji rezultat u pojedinim područjima upitnika dodijelit će se posebne nagrade za odgovorne politike i prakse u radnoj okolini, odgovorne politike i prakse upravljanja okolišem, društveno odgovorne odnose sa zajednicom te odgovorne politike raznolikosti i zaštite ljudskih prava. Mogućnost sudjelovanja u ocjenjivanju imaju sva poduzeća koja su u protekloj, 2018. godini, zadovoljila kriterije poslovne solventnosti.

You may also read!

Čarteraši u prvih deset mjeseci potrošili 4,8 milijardi kuna

Čarteraši u prvih deset mjeseci potrošili 4,8 milijardi kuna

„Čarter biznis čini najvažniji segment nautičkog turizma u Hrvatskoj, a i u ovoj sezoni je to dokazao prevladavši sve

Read More...
TEFAL Quickmix HT3105 Brzo & lako priprema kolače

TEFAL Quickmix HT3105 brzo & lako priprema kolače

Božič samo što nije stigao i pripremanje ukusnih deserta i ostalih ukusnih prazničnih jela je tu. Sve to je

Read More...
McDonalds

Otvoren McDonald’s Buzin

McDonald's je u zagrebačkom Buzinu otvorio svoj 31. restoran u Hrvatskoj, a među prvima ga je posjetio veleposlanik Sjedinjenih

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.