Ozbiljna igra za poslovne ljude

lego

Prvi je put u Hrvatskoj održana promocija jedinstvene LEGO® SERIOUS PLAY® radionice u opuštenim prostorima poznatog trešnjevačkog centra kreativnosti i inovacija, HUB-a 385, u Zagrebu. U petak 12. 5. 2017. HalPet, vodeći centar poslovne edukacije u Hrvatskoj, predstavio je veliki novitet u bogatoj paleti edukacijskih mogućnosti. HalPet se može pohvaliti titulom prve hrvatske kompanije certificirane za facilitaciju LEGO® SERIOUS PLAY® radionica.

U stotinjak minuta demo-radionice odabrani su klijenti imali priliku osjetiti tek dio doživljaja stvaranja 3D modela koji je postao popularan u korporativnom svijetu. Brend LEGO® SERIOUS PLAY® vlasništvo je Lego grupe koja razvija i distribuira koncept još od 2001. godine. Metoda je dokazano uspješna već više od 15 godina.

Ova impresivna tehnika potiče na razmišljanje rukama, na komunikaciju, razumijevanje i suradnju. Omogućava dublje i značajnije razumijevanje smisla i mogućnosti organizacije, kolega, kao i vlastitih sposobnosti, temelji se na uvjerenju da svatko može pridonijeti raspravi, donošenju odluka i rezultatu.

LEGO® SERIOUS PLAY® jedinstvena je radionica koja potiče razvoj, kreativnost i inovativnost svake kompanije, tima i pojedinca. Ova ozbiljna radionica koristi se za rješavanje stvarnih problema u poslovnom svijetu, razvoj strategija i povećanje poslovne učinkovitosti. Rješenja jasnije vidimo kada probleme sagledamo iz druge perspektive!

Više o tome na https://www.halpet.hr/naucite-razmisljati-rukama-rjesenja-jasnije-vidimo-kada-probleme-sagledamo-iz-druge-perspektive/

Pročitajte još vijesti!

podravka

Akcija “Kupujmo hrvatsko” slavi 20 rođendan

Na zagrebačkom Trgu bana Josipa Jelačića i Europskom trgu u četvrtak i petak se održava akcija Hrvatske gospodarske komore

Read More...
ppk

Ministar Tolušić obišao novi pogon PPK karlovačke mesne industrije

Ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić sa svojim suradnicima te župan Karlovačke županije Damir Jelić i gradonačelnik Karlovca Damir Mandić danas

Read More...
expo

Na Jadranskom sajmu u Budvi dodijeljene nagrade EXPO TROPHY

AD Jadranski sajam u cilju poticanja tržišnog komuniciranja, edukacije potrošača, marketinškog i propagandnog prezentiranja proizvoda, dodjeljuje najuspješnijim izlagačima priznanje

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!