Ožujsko pivo lansira kampanju “Što bi dao?”

In Brandovi
zuja

Nogometna kampanja “Što bi dao?” omogućuje svim navijačima reprezentacije i ljubiteljima nogometa da na internetskoj stranici www.stobidao.ozujsko.com predaju prijavu u obliku fotografije i teksta.

One najbolje bit će zauvijek zabilježene u knjizi koja će biti svečano uručena našim reprezentativcima prije odlaska u Rusiju. Navijači svoje prijave mogu predati do 23. svibnja 2018. godine, a vjerujemo kako će te priče našim nogometnim reprezentativcima dati snažan vjetar u leđa i kako će sigurno osvojiti naslov.

U kampanju su se uključila i poznata lica, pa smo tako čuli da bi Ćiro dao život, a Slavko Goluža olimpijsku medalju. Što su rekli Ivan Šarić, Robert Knjaz i Rene Bitorajac možete pogledati u videu.

Ovime želimo pokazati našim igračima da smo spremni dati uistinu mnogo kako bismo ih potaknuli da ostave srce na terenu. Ako osvoje naslov, Hrvatska će biti bogatija za titulu i ”SVE ŠTO BISMO DALI”.

You may also read!

kesic

Bez inovacija nema konkurentnosti gospodarstva

„Iako se inovacijski sustav Hrvatske u proteklih deset godina razvijao, još uvijek pokazuje rezultate koji su ispod stvarnih potencijala.

Read More...
Norman Mueller

Mate 20 Pro službeno predstavljen u Zagrebu

Hrvatska premijera: Vrhunski uređaj koji se temelji na tehnologiji umjetne inteligencije dostupan i u Hrvatskoj U zagrebačkom Jazz & Cabaret

Read More...
potpore

200 milijuna kuna bespovratnih sredstava za male i srednje poduzetnike

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta objavilo je natječaj „Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti MSP-a kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT2)“. Ovim

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.