Ožujsko pivo lansira kampanju “Što bi dao?”

In Brandovi
zuja

Nogometna kampanja “Što bi dao?” omogućuje svim navijačima reprezentacije i ljubiteljima nogometa da na internetskoj stranici www.stobidao.ozujsko.com predaju prijavu u obliku fotografije i teksta.

One najbolje bit će zauvijek zabilježene u knjizi koja će biti svečano uručena našim reprezentativcima prije odlaska u Rusiju. Navijači svoje prijave mogu predati do 23. svibnja 2018. godine, a vjerujemo kako će te priče našim nogometnim reprezentativcima dati snažan vjetar u leđa i kako će sigurno osvojiti naslov.

U kampanju su se uključila i poznata lica, pa smo tako čuli da bi Ćiro dao život, a Slavko Goluža olimpijsku medalju. Što su rekli Ivan Šarić, Robert Knjaz i Rene Bitorajac možete pogledati u videu.

Ovime želimo pokazati našim igračima da smo spremni dati uistinu mnogo kako bismo ih potaknuli da ostave srce na terenu. Ako osvoje naslov, Hrvatska će biti bogatija za titulu i ”SVE ŠTO BISMO DALI”.

You may also read!

cola

Započinje drugi krug radionica Coca-Colina podrška mladima

Radionice Coca-Coline podrške mladima posjetit će po peti put naš glavni grad i pružiti mladim Zagrepčanima priliku za stjecanje

Read More...
Informiranje

Posjetitelji trgovačkih centara u Zagrebu informirali se o svojim potrošačkim pravima

Građani i posjetitelji Zagreba koji su tijekom današnjeg dana, u vremenu od 10:00 do 14:00 sati posjetili trgovačke centre

Read More...
Tokic

Tokić otvorio nove poslovnice – u Križevcima i Zagrebu

Tvrtka TOKIĆ kontinuirano raste. Od prve poslovnice otvorene davne 1990. do danas broj poslovnica koje je TOKIĆ otvorio sam

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.