Ožujsko pivo lansira kampanju “Što bi dao?”

zuja

Nogometna kampanja “Što bi dao?” omogućuje svim navijačima reprezentacije i ljubiteljima nogometa da na internetskoj stranici www.stobidao.ozujsko.com predaju prijavu u obliku fotografije i teksta.

One najbolje bit će zauvijek zabilježene u knjizi koja će biti svečano uručena našim reprezentativcima prije odlaska u Rusiju. Navijači svoje prijave mogu predati do 23. svibnja 2018. godine, a vjerujemo kako će te priče našim nogometnim reprezentativcima dati snažan vjetar u leđa i kako će sigurno osvojiti naslov.

U kampanju su se uključila i poznata lica, pa smo tako čuli da bi Ćiro dao život, a Slavko Goluža olimpijsku medalju. Što su rekli Ivan Šarić, Robert Knjaz i Rene Bitorajac možete pogledati u videu.

Ovime želimo pokazati našim igračima da smo spremni dati uistinu mnogo kako bismo ih potaknuli da ostave srce na terenu. Ako osvoje naslov, Hrvatska će biti bogatija za titulu i ”SVE ŠTO BISMO DALI”.

Pročitajte još vijesti!

Poslovni aspekti trgovine

Izašla nova knjiga – “Poslovni aspekti trgovine”

Iz tiska je izašla knjiga “Poslovni aspekti trgovine” u izdanju Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Knjigu su uredili članovi Katedre

Read More...
Adrovic

Novih kredita na hrvatskom tržištu ove godine više od 60 mlrd kuna

Za razliku od 2017. godine, kada je zbog izbijanja krize u Agrokoru tržište kredita “malo zaškripalo”, u 2018. kreditni

Read More...
crikva

PBZ CO i Erste službeno preuzeli crikvenički Jadran

Mirovinski fondovi PBZ CO i Erste preuzeli su i službeno u utorak 70,74 posto udjela u crikveničkom Jadranu, a

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake