Ožujsko pivo lansira kampanju “Što bi dao?”

zuja

Nogometna kampanja “Što bi dao?” omogućuje svim navijačima reprezentacije i ljubiteljima nogometa da na internetskoj stranici www.stobidao.ozujsko.com predaju prijavu u obliku fotografije i teksta.

One najbolje bit će zauvijek zabilježene u knjizi koja će biti svečano uručena našim reprezentativcima prije odlaska u Rusiju. Navijači svoje prijave mogu predati do 23. svibnja 2018. godine, a vjerujemo kako će te priče našim nogometnim reprezentativcima dati snažan vjetar u leđa i kako će sigurno osvojiti naslov.

U kampanju su se uključila i poznata lica, pa smo tako čuli da bi Ćiro dao život, a Slavko Goluža olimpijsku medalju. Što su rekli Ivan Šarić, Robert Knjaz i Rene Bitorajac možete pogledati u videu.

Ovime želimo pokazati našim igračima da smo spremni dati uistinu mnogo kako bismo ih potaknuli da ostave srce na terenu. Ako osvoje naslov, Hrvatska će biti bogatija za titulu i ”SVE ŠTO BISMO DALI”.

Pročitajte još vijesti!

jana

Jamnica lani s gubitkom od 3,5 milijardi kuna, Ledo 2,8 milijardi kuna

Jamnica za prošlu godinu iskazuje gubitak prije oporezivanja od 3,5 milijardi kuna, Ledo 2,8 milijardi kuna, a Zvijezda 694

Read More...
avioni

U svibnju u zračnim lukama 16,3 posto putnika više nego lani

Kroz hrvatske zračne luke u svibnju je prošlo ukupno 1,044 milijuna putnika ili 16,3 posto više nego u istom

Read More...
alternativna-goriva

Hrvatska treba iskoristiti domaće izvore alternativnih goriva

„U tranzicijskom razdoblju Hrvatska treba iskoristiti svoje domaće izvore alternativnih goriva poput autoplina i prirodnog plina. Kako to ne

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake