Ožujsko pivo lansira kampanju “Što bi dao?”

In Brandovi
zuja

Nogometna kampanja “Što bi dao?” omogućuje svim navijačima reprezentacije i ljubiteljima nogometa da na internetskoj stranici www.stobidao.ozujsko.com predaju prijavu u obliku fotografije i teksta.

One najbolje bit će zauvijek zabilježene u knjizi koja će biti svečano uručena našim reprezentativcima prije odlaska u Rusiju. Navijači svoje prijave mogu predati do 23. svibnja 2018. godine, a vjerujemo kako će te priče našim nogometnim reprezentativcima dati snažan vjetar u leđa i kako će sigurno osvojiti naslov.

U kampanju su se uključila i poznata lica, pa smo tako čuli da bi Ćiro dao život, a Slavko Goluža olimpijsku medalju. Što su rekli Ivan Šarić, Robert Knjaz i Rene Bitorajac možete pogledati u videu.

Ovime želimo pokazati našim igračima da smo spremni dati uistinu mnogo kako bismo ih potaknuli da ostave srce na terenu. Ako osvoje naslov, Hrvatska će biti bogatija za titulu i ”SVE ŠTO BISMO DALI”.

You may also read!

vina croatia vina mosaica

HGK predstavila vina najuglednijim ugostiteljima Berlina

S ciljem brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje HGK je organizirala promotivnu večeru u berlinskom restoranu Oxymoron, u kojemu su

Read More...
Konzum

Konzum i Mastercard donirali 350.000 kuna obiteljima slabijeg imovinskog stanja

Mastercard i Konzum jučer su uručili 350.000 kuna Udruženju Djeca prva za pružanje pomoći socijalno ugroženim obiteljima u Hrvatskoj

Read More...
-D-Marin Dalmacija

Hrvatske D-Marin marine na najvećem međunarodnom sajmu nautike Boot Düsseldorf

D-Marin grupa sudjelovat će na vodećem međunarodnom sajmu nautike, brodica i vodenih sportova Boot Düsseldorf, koji se ove godine

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.