Ožujsko pivo i ove godine vodeće na Danima komunikacija

1-Tim Ozujskog piva osvojilo najprestiznije nagrade Dana komunikacija

Dva zlatna Effija, zlatna nagrada MIXX, zlatna Ideja X i Grand Prix za najbolju i najuspješniju kampanju u rukama Ožujskog piva

Ožujsko pivo i ove godine je ponovilo prošlogodišnji uspjeh i osvojilo najprestižnije nagrade Dana komunikacija – najvećeg nacionalnog festivala tržišnih komunikacija.

Na Danima komunikacija dodijeljene su nagrade Effie i MIXX za najučinkovitije i najbolje digitalne projekte i kampanje u Hrvatskoj u protekloj godini. Zagrebačka pivovara i agencije BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian i Pragma komunikacije osvojili su dva zlatna Effija, prestižnu nagradu za izvanredno i učinkovito tržišno komuniciranje u kategoriji pića za kampanje „Naša mjesta su zakon“ i „Počeši s razlogom“, dok su zlatnu nagradu MIXX osvojili Zagrebačka pivovara i agencija Degordian za najbolju digitalnu kampanju i digitalni alat/platformu u području tržišnih komunikacija. Isto tako, Zagrabačka pivovara i agencija BBDO osvojili su zlatnu Ideju X u kategoriji pića, za najkreativniju kampanju.

Kampanja „Počeši s razlogom“ za rano otkrivanje raka testisa odnijela je i najprestižniju nagradu Dana komunikacija – Grand Prix u kategoriji Neprofitabilne/ pro-bono, humanitarne kampanje za najbolju i najuspješniju kampanju u protekloj godini.

Osvojene nagrade na Danima komunikacija samo su jedne u nizu priznanja koje je Ožujsko pivo dobilo ove godine za svoje kampanje, a koje su pravi primjer timskog rada i kreativnosti Ožujskog piva i njegovih agencija. Ovim nagradama Zagrebačka pivovara je još jednom potvrdila svoj status komunikacijskog lidera na domaćem tržištu.

Pročitajte još vijesti!

viroexpo

Otvoren Viroexpo na kojem se predstavlja više od 800 izlagača

Na prostor Visoke škole u Virovitici u petak je otvoren 23. međunarodni sajam gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede Viroexpo, na

Read More...
wallstreet

Wall Street skočio više od 1 posto, prinosi pali

Na Wall Streetu su u petak cijene dionica skočile više od 1 posto, što se zahvaljuje jačanju tehnološkog sektora

Read More...
dukat

Neto dobit Dukata 40,3 milijuna kuna

Neto dobit Dukata u 2017. godini iznosila je 40,3 milijuna kuna i bila je 71,9 posto manja nego u

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja