Perilice rublja BOSCH – novi EcoSilence Drive motor

bosch

Motor koji radi i radi i radi i to s 10 godina jamstva*

Jedinstveni inverterski motor EcoSilence Drive odlikuje se dugim radnim vijekom i iznimno tihim i štedljivim radom. Sve to zahvaljujući inovativnom trajnom magnetu.

U svim novim perilicama rublja serija 4,6 i 8 ugrađen je ECO SILENCE DRIVE motor. Motor novih perilica rublja BOSCH osiguran je jamstvom u trajanju od 10 godina*.

boschSnažan
Za perilice rublja razvijen je jedan od najučinkovitijih motora: EcoSilence Drive™. Umjesto ugljenim četkicama koje okretljivi rotor motora opskrbljuju električnom energijom rotor je opremljen iznimno snažnim trajnim magnetom.

Štedljiv
Perilice rublja s motorom EcoSilence Drive™ zaslužile su novu najbolju oznaku na području energije učinkovitosti: A+++. To znači da su do 32%** štedljivije od uređaja koji spadaju u razred energetske učinkovitosti A. Bez ugljenih četkica konačno ni u motoru nema više usporavajućeg trenja. Tako motor EcoSilence Drive™ može svu svoju energiju bez gubitaka upotrijebiti za pogon perilice rublja.

Izdržljiv
Trenje uzrokuje stvaranje topline, što loše utječe na motor. Budući da nema ugljenih četkica, inverterski motor EcoSilence Drive™ ne može se pregrijati ni istrošiti. Proizvođač svoje tvrdnje potvrđuje i jamči s deset godina garancije.

Tih
Tamo gdje ugljene četkice više ne uzrokuju trenje, nema ni suvišne buke motora. To motor EcoSilence Drive™ čini jednim od najtiših motora u njegovu razredu.

* Za 10-godišnje jamstvo na motor perilica rublja potrebna je registracija na internetskoj stranici u roku od 8 tjedana od dostave uređaja.

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!