Petrokov slavi 25 godina uspješnog poslovanja

Simona Zavrtnik i Goran Vdovic, voditelj marketinga i novih medija

Točno je 25 godina prošlo od kako je Kruno Petrokov 1991. godine osnovao tvrtku Petrokov koja se bavi prodajom opreme za grijanje, hlađenje, vodovod i sanitarije, a koja se danas ubraja u 250 najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj te je druga u svojoj branši na hrvatskom tržištu.

Godina koja je na izmaku za Petrokov je bila iznimno uspješna. Ostvaren je prihod od 210 mlijuna kuna, 17 posto veći promet u odnosu na 2015. godinu i otvorene su tri nove poslovnice u Zagrebu, Čakovcu i Zadru. U ovoj je godini zaposleno 20 novih djelatnika čime se ukupan broj zaposlenih popeo na 135 djelatnika.

Od 2012. godine Petrokov djeluje na tržištu zajedno s poznatom austrijskom tvrtkom ODÖRFER s kojom se zajednički usmjerava prema kvaliteti, dizajnu i najnovijim trendovima u svijetu kupaonica. Osim osnovne djelatnosti, Petrokov posebnu pažnju polaže i na područje obnovljivih izvora energije što pokazuje primjer najveće solarne elektrane u Hrvatskoj koja je postavljena na krovovima skladišta u sjedištu firme u Zagrebu u Sv. Klari.

U 25 godina stabilnog i dobrog poslovanja postali smo tvrtka na samom vrhu. Iza nas je još jedna vrlo uspješna godina, što planiramo nastaviti i u 2017. Naša vizija je kupcima osigurati zadovoljstvo kupnje, a našim dobavljačima biti pouzdan partner te pružati najbolju uslugu na tržištu.“, rekla je Simona Zavratnik, direktorica Petrokova.

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!