PIK Pečena šunka – novi proizvod iz PIK-a

pecena_sunka_pik

Investicijom od 2,6 milijuna kuna u novu tehnologiju pečenja, PIK Vrbovec lansira nove proizvode i širi kategoriju gotovih i polugotovih proizvoda.

PIK Vrbovec je svoje poslovanje proširio na još jednu, na tržištu sve traženiju kategoriju gotovih i polugotovih proizvoda, uvođenjem novog proizvoda – PIK Pečene šunke. PIK Pečena šunka specifična je zbog svog jedinstvenog izgleda i domaćeg okusa kojeg karakterizira i fina zapečena korica koja ju izdvaja od ostalih šunki na tržištu.

Stvorena je od najkvalitetnijih komada svinjskog buta i zapečena u završnoj fazi proizvodnje te je odmah spremna za konzumaciju. Radi se o proizvodu čija je proizvodnja omogućena uz korištenje nove tehnologije pečenja, prve takve vrste u Hrvatskoj i regiji u koju je PIK Vrbovec investirao 2,6 milijuna kuna.

Ova tehnologija se temelji na brzoprotočnoj pećnici s podesivom temperaturom pečenja, koja omogućuje pečenje proizvoda kao završnu fazu proizvodnog procesa čime se dobiva tipičan i bogat okus pečenog mesa. Proizvod se na prodajnim mjestima može pronaći na odjelu delikatese. PIK Pečena šunka idealan je sastojak gurmanskih plata i salata, ali i ukusnih sendviča. Kao i ostatak PIK Šunki, ne sadrži pojačivače okusa, umjetna bojila, gluten, ni soju, a ima i smanjen udio soli.

Povodom lansiranja nove PIK Pečene šunke, Ines Bertinovec, direktorica Razvoja i tehnoloških inovacija je izjavila: „Zahvaljujući ovoj novoj tehnologiji, kao i znanjima naših kolega, njihovoj inovativnosti i stručnosti te intenzivnoj suradnji odjela Razvoja, Marketinga, Proizvodnje i Kontrole kvalitete, PIK Vrbovec će u domove potrošača donijeti visoko kvalitetne, domaće proizvode, bogatog okusa i mirisa.

Zanimljivo je naglasiti i da se prema istraživanjima o životnim navikama sve više smanjuje vrijeme koje se troši na pripremu hrane te potrošači traže upravo hranu koju je moguće brzo i lako pripremiti. Čak 20 posto potrošača na pripremu večere troši do 15 minuta, dok 39 posto potrošača priprema ručak u manje od 15 minuta. PIK Vrbovec novom tehnologijom pečenja svojim potrošačima nudi gotov obrok za cijelu obitelj, krati vrijeme potrebno za pripremu obroka te produžuje vrijeme za uživanje i odmor u krugu najmilijih. Ono što je najvažnije, na stol potrošača ponovo donosi visoko kvalitetne i autentične, domaće proizvode, bogatog okusa i mirisa.“

PIK Vrbovec kompanija je koja neprestano ulaže veliki trud u inovacije, razvoj, osmišljavanje novih mesnih delicija te unapređenje tehnologija proizvodnje. Kod posljednje investicije u novu tehnologiju, vodili smo se trendovima, ali i konkretnim istraživanjima tržišta koja nam govore da je glavni razlog za kupovanje polugotovih i gotovih jela nedostatak vremena. Činjenica je da danas imamo sve više potrošača kojima odgovara brza i jednostavna priprema jela, što vidimo i po rezultatima prodaje našeg asortimana PIK narezaka. Nova tehnologija pečenja kojom PIK Vrbovec planira lansirati mnogo proizvoda, odličan je odgovor na želje i potrebe ubrzanog načina života naših potrošača“, izjavila je Tihana Vujčić, direktorica marketinga PIK Vrbovca.

Prema istraživanjima vodeće agencije za istraživanje i analizu tržišta i proizvoda Mintel, u svijetu se u kategoriji polugotovih jela proizvede oko 4.000 novih proizvoda godišnje. Nastavno na navedeno, a prepoznajući potencijal ove kategorije koja bilježi kontinuirani rast, PIK Vrbovec odlučio je prvi u Hrvatskoj i regiji implementirati najnovija tehnološka dostignuća u ovom segmentu.

PIK godišnje plasira i do 30 novih proizvoda na tržište, što je znatno iznad prosjeka mesne industrije pa se kompanija opravdano pozicionira kao predvodnik trendova u svom sektoru.

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!