#PLAC je opet IN – Zagrebačke tržnice postaju dio urbane kulture

In Korisno
1-Tina Puhalo Grladinovic, Boris Trupcevic, Milan Bandic, Ana Kovacic i Ida Prester

Sinoć je na Britanskom trgu predstavljen novi projekt #PLAC – #placforma koja za cilj ima pružiti novi distribucijski kanal malim OPG-ovima ali i pokrenuti i rasplesati gradske placeve te ponuditi Zagrebu i građanima novo mjesto za druženje.

Projekt #PLAC pod organizacijom 24sata, Zdrave Krave i Hrvatskog klastera konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija, uz partnere Zagrebačku pivovaru, Pragma komunikacije i Tržnice Zagreb, nastao je idejom o revitalizaciji gradskih tržnica kao društvene platforme koja nudi najbolje od najboljeg. Predstavljanje je održano u sklopu završnice projekta Ilica: Readymade.

„Svim posjetiteljima putem ovog novog projekta #PLAC želimo omogućiti jednostavniju kupnju eko proizvoda domaće proizvodnje, prirodne kozmetike i preparata, kvalitetnu klupsku glazbu i najugodnije druženje u gradu, na zraku, a samim OPG-ovima izvrsnu priliku za predstavljanje i prodaju proizvoda. U planu nam je u sklopu ovog projekta oživjeti nekoliko lokacija u Zagrebu koje imaju potencijal da se upravo ovakvim sadržajem razviju u omiljena mjesta okupljanja i druženja.“ rekao je Boris Trupčević, direktor 24 sata.

Mnogobrojni posjetitelji koji su sinoć posjetili Britanac doživjeli su dašak nove ponude jednog od najpoznatijih gradskih trgova uz odličnu glazbu izvođača M.I.L.E., Kozmodrum i Oberkuul , zdravu hranu i domaće eko proizvode 15 zagrebačkih OPG-ova. U ponudi je bilo za svakog po nešto, od pršuta do prirodne kozmetike, a cijelo događanje posebno su uljepšali radovi 19 studenata Nastavničkog odsjeka Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu koji su izložili svoje umjetnine.

„Sam spoj umjetnosti i hrane nimalo mi nije neobičan jer hrana je također odličan medij za izražavanje kreativnosti. Zato pozdravljam ideju i želim nam puno posjećenih događanja i još više zadovoljnih kupaca“ zaključila je predstavnica OPG-ova, Ana Kovačić.

Zagrebačka pivovara pružila je veliku podršku projektu iz razloga što je usmjeren na unaprjeđenje kvalitete života građana i promociju zdravog stila života i kvalitetne prehrane. Potencijal projekta prepoznao je i Grad Zagreb, a gradonačelnik je posjetiteljima povjerio malu tajnu kupnje na placu – „Podmitim kumice kavom, a onda mi one daju da biram najbolje i najjeftinije što mogu kupiti“ našalio se Milan Bandić.

Svi prisutni, zajednički su izrazili želju da ovaj projekt bude na korist građanima, malim proizvođačima, OPG-ovima i mladim umjetnicima, a turistima koji u sve većem broju posjećuju Zagreb, još jedna zanimljiva lokacija na kojoj će uloviti šarmantni duh Zagreba.

Kada ulogu seoskih kumica zauzimaju pomno odabrani mali proizvođači i ugostitelji čiji proizvodi i usluge svojom kvalitetom i originalnošću odskaču od prosjeka, a gospodu u potrazi za namirnicama za ručak mijenjaju mlađi, urbani foodiji, plac u novom #PLAC konceptu postaje genijalno mjesto za kvalitetno provođenje slobodnog vremena.

You may also read!

1-Predstavljanje poslovnih rezultata dm

dm u Hrvatskoj ostvario više od dvije milijarde kuna prometa i time potvrdio vodeću poziciju na tržištu

U četvrtak, 18. listopada članovi Uprave dm-a predstavili su poslovne rezultate koji su pokazali kako je dm zadržao vodeću

Read More...
studenti

Ivan Gašić predstavio Hrvatsku na 5. Europskom kongresu mladih poljoprivrednika

U Europskom parlamentu u Bruxellesu održan je 5. Europski kongres mladih poljoprivrednika na kojem je Hrvatsku predstavljao najbolji mladi

Read More...
digital

Održan okrugli stol “Digitalno bez prepreka”

Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva u suradnji s Udrugom slijepih Zagreb održao je u četvrtak, 18. listopada

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.