#PLAC je opet IN – Zagrebačke tržnice postaju dio urbane kulture

1-Tina Puhalo Grladinovic, Boris Trupcevic, Milan Bandic, Ana Kovacic i Ida Prester

Sinoć je na Britanskom trgu predstavljen novi projekt #PLAC – #placforma koja za cilj ima pružiti novi distribucijski kanal malim OPG-ovima ali i pokrenuti i rasplesati gradske placeve te ponuditi Zagrebu i građanima novo mjesto za druženje.

Projekt #PLAC pod organizacijom 24sata, Zdrave Krave i Hrvatskog klastera konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija, uz partnere Zagrebačku pivovaru, Pragma komunikacije i Tržnice Zagreb, nastao je idejom o revitalizaciji gradskih tržnica kao društvene platforme koja nudi najbolje od najboljeg. Predstavljanje je održano u sklopu završnice projekta Ilica: Readymade.

„Svim posjetiteljima putem ovog novog projekta #PLAC želimo omogućiti jednostavniju kupnju eko proizvoda domaće proizvodnje, prirodne kozmetike i preparata, kvalitetnu klupsku glazbu i najugodnije druženje u gradu, na zraku, a samim OPG-ovima izvrsnu priliku za predstavljanje i prodaju proizvoda. U planu nam je u sklopu ovog projekta oživjeti nekoliko lokacija u Zagrebu koje imaju potencijal da se upravo ovakvim sadržajem razviju u omiljena mjesta okupljanja i druženja.“ rekao je Boris Trupčević, direktor 24 sata.

Mnogobrojni posjetitelji koji su sinoć posjetili Britanac doživjeli su dašak nove ponude jednog od najpoznatijih gradskih trgova uz odličnu glazbu izvođača M.I.L.E., Kozmodrum i Oberkuul , zdravu hranu i domaće eko proizvode 15 zagrebačkih OPG-ova. U ponudi je bilo za svakog po nešto, od pršuta do prirodne kozmetike, a cijelo događanje posebno su uljepšali radovi 19 studenata Nastavničkog odsjeka Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu koji su izložili svoje umjetnine.

„Sam spoj umjetnosti i hrane nimalo mi nije neobičan jer hrana je također odličan medij za izražavanje kreativnosti. Zato pozdravljam ideju i želim nam puno posjećenih događanja i još više zadovoljnih kupaca“ zaključila je predstavnica OPG-ova, Ana Kovačić.

Zagrebačka pivovara pružila je veliku podršku projektu iz razloga što je usmjeren na unaprjeđenje kvalitete života građana i promociju zdravog stila života i kvalitetne prehrane. Potencijal projekta prepoznao je i Grad Zagreb, a gradonačelnik je posjetiteljima povjerio malu tajnu kupnje na placu – „Podmitim kumice kavom, a onda mi one daju da biram najbolje i najjeftinije što mogu kupiti“ našalio se Milan Bandić.

Svi prisutni, zajednički su izrazili želju da ovaj projekt bude na korist građanima, malim proizvođačima, OPG-ovima i mladim umjetnicima, a turistima koji u sve većem broju posjećuju Zagreb, još jedna zanimljiva lokacija na kojoj će uloviti šarmantni duh Zagreba.

Kada ulogu seoskih kumica zauzimaju pomno odabrani mali proizvođači i ugostitelji čiji proizvodi i usluge svojom kvalitetom i originalnošću odskaču od prosjeka, a gospodu u potrazi za namirnicama za ručak mijenjaju mlađi, urbani foodiji, plac u novom #PLAC konceptu postaje genijalno mjesto za kvalitetno provođenje slobodnog vremena.

Pročitajte još vijesti!

martina-dalić

AGROKOR: Dalić očekuje da banke regresnu naplatu mjenica ne provode prisilno

Potpredsjednica Vlade i ministrica gospodarstva, poduzetništva i obrta Martina Dalić izjavila je u srijedu kako očekuje od banaka da

Read More...
hub

HUB: Nacionalna referentna stopa smanjena 0,09 do 0,20 postotnih bodova

Hrvatska udruga banaka (HUB) objavila je novi izračun Nacionalne referentne stope prosječnog troška financiranja hrvatskog bankovnog sektora (NRS), koju

Read More...
krug

Udruga Krug – poduzetnice godine su Milena Mičić, Slavica Grkeš i Ljiljana Vukšić

Udruga poslovnih žena Hrvatske “Krug” u srijedu je dodijelila nagrade za poduzetnice 2016. godine – poduzetnica godine je Milena

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!