Plava laguna u 2018. planira uložiti pola milijarde kuna

1-Plava_Laguna

Hotelska kompanija Plava laguna s početkom iduće godine postat će jedna od najvećih turističkih kompanija u Hrvatskoj, jer će se dovršiti spajanje s umaškim Istraturistom, a s novim brendom, organizacijom, jedinstvenim radnim procedurama i kolektivnim ugovorom planira ukupno uložiti gotovo pola milijarde kuna.

Kompanija će se i dalje zvati Plava laguna, izvijestili su u petak članovi poslovodstva na konferenciji za medije, na kojoj je član Uprave Plave lagune Neven Staver naglasio da s Novom godinom počinje novo poslovno razdoblje tvrtke.

“Plava laguna će zadržati sve temeljne vrijednosti kojima se ponosimo, poput odgovornosti, stabilnosti, partnerstva, sigurnosti te poštivanje radnika i gosta. Pred nama je i razdoblje novih ulaganja, kao i nove marketinške i strategije upravljanja ljudima”, poručio je Staver.

Od novih investicija za iduću godinu vrijednih gotovo pola milijarde kuna, najveća se planira u novi hotel, apartmane i vile Park u porečkom naselju Špadići, 245 milijuna kuna, s 309 smještajnih jedinica u hotelu, apartmanima i vilama.

U Umagu će najveća investicija biti u kamp Stella Maris i Garden Suites & Rooms Sol Umag od ukupno 121 milijun kuna.

Plava laguna u 2018. će više od 10 posto kapitalnog budžeta uložiti u uređenje i izgradnju kapaciteta za smještaj radnika, odnosno više od 50 milijuna kuna u izgradnju novih soba i nabavu novih mobilnih kućica za njihov što bolji smještaj, rečeno je na konferenciji.

Nova kompanija Plava laguna od 2018. će nakon dovršetka pripajanja Istraturista, upravljati s četiri resorta (Park, Plava i Zelena te Stella Maris) i s devet kampova koje će na tržištu pozicionirati pod brendom IstraCamping by Plava laguna.

U smještajnim kapacitetima dnevno može smjestiti više od 42 tisuća gostiju, a raspolaže i sa 360 vezova u dvije marine te nizom ugostiteljskih, sportskih i ostalih sadržaja.

Ove godine u Plavoj laguni ostvareno je gotovo 4,8 milijuna noćenja ili 7,2 posto više nego prošle godine, a najviše gostiju dolazi iz Njemačke, Austrije, Rusije, Italije, Velike Britanije, Nizozemske i Slovenije.

Turistički promet u Plavoj laguni čini gotovo 6 posto ukupnog turističkog prometa Hrvatske, odnosno 19,2 posto prometa Istre. Ove su godine poslovni prihodi premašili milijardu kuna i vjerujemo da ćemo i u 2018. nastaviti s pozitivnim trendovima i s novom jačom kompanijom, istaknuli su na konferenciji čelni ljudi Plave lagune.

Porast plaća i bolji uvjeti rada

Uz uvećanu plaću od 1. lipnja iduće godine, radnici Plave lagune mogu računati i na regres za godišnji odmor od 70 kuna bruto po danu godišnjeg odmora, jednokratne isplate od po 500 kuna bruto za lipanj i srpanj, božićnicu u visini maksimalno neoporezivog iznosa, odnosno na razmjerni dio za radnike koji su radili kraće od 12 mjeseci, a duže od 2 mjeseca, dar u naravi u maksimalno neoporezivom iznosu koji će prema najavama iduće godine iznositi 600 kuna za dar djetetu u maksimalno neoporezivom iznosu.

Plava laguna na godišnjoj razini zapošljava više od tri tisuće radnika. (H)

Pročitajte još vijesti!

jezercica

Terme Jezerčica najavljuju ulaganja od 48 milijuna kuna u tri projekta

Terme Jezerčica u idućem će razdoblju uložiti ukupno 48 milijuna kuna u tri projekta proširenja kapaciteta i ponude –

Read More...
1kuhinja

Na Danima poslova u turizmu 70-ak poslodavaca

Procjenjuje se da će ove godine za rad u turističko-ugostiteljskim zanimanjima trebati 15 do 20 tisuća radnika, istaknuto je

Read More...
Nestle

Nestle prodao američko poslovanje sa slatkišima Ferrerou

Švicarski prehrambeni div Nestle dogovorio je prodaju svog američkog poslovanja sa slatkišima talijanskom Ferrerou za 2,8 milijarde dolara, čime

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!