Podravka implementacijom nove linije udvostručila proizvodnju žitarica za doručak

In Tvrtke i tržišta
Podravka implementacijom nove linije udvostručila proizvodnju žitarica za doručak

Investicija vrijedna trideset milijuna kuna omogućit će još učinkovitiju proizvodnju i razvoj novih ukusnih Lino proizvoda.

Podravka je uspješno završila još jednu od pokrenutih investicija u modernizaciju proizvodnje. Radi se o gotovo trideset milijuna kuna vrijednom ulaganju u liniju ekstruder, odnosno stroj koji omogućuje proizvodnju popularnih Lino žitarica za doručak, i opremu za pakiranje u koprivničkoj tvornici Koktel peciva, što će udvostručiti kapacitet proizvodnje žitarica za doručak.

„Linija se sastoji od stroja za proizvodnju žitarica za doručak, stroja za pakiranje u vrećice, strojeva za pakiranje vrećica u komercijalne i transportne kutije te robota za paletizaciju“, pojasnio je direktor sektora Proizvodnja Branimir Perković, naglasivši kako je investicija dovršena i prije prvotno planiranog roka.

Realizacijom ove investicije, Podravka je dodatno modernizirala tehnološki proces proizvodnje te osigurala pretpostavke za daljnji rast prodaje, kako postojećih, tako i novih proizvoda u kategoriji žitarica za doručak. Time je uspješno dovršena još jedna investicija koja je dio snažnog investicijskog ciklusa koji je Uprava Podravke pokrenula još prošle godine, a uključivao je optimizaciju logističkih procesa, informatičku i energetsku rekonstrukciju i modernizaciju sjedišta u Koprivnici te tehnološku modernizaciju proizvodnje. Zadovoljstvo provođenjem investicije iskazala je i predsjednica Uprave Podravke Martina Dalić, prilikom posjete Tvornici koktela u kojoj se, zajedno s ostalim članovima Uprave, uvjerila u učinkovitost nove linije.

„Nova linija dvostruko je veće brzine od dosadašnje, a cijeli proces proizvodnje žitarica za doručak, uključujući i najpopularnije Lino Pillows, Lino Crunch, Lino Njammy i Lino Lada Pillows snack, sada je potpuno kontinuiran i automatiziran. Lino žitarice za djecu tako će biti još hrskavije i ukusnije, a, istovremeno, i nutritivno prilagođene potrebama zdravog i ukusnog doručka“ istaknula je Vesna Višnić, direktorica Poslovnog programa Žitarice, snack i napitci.

You may also read!

MAGROS 2022 - Naglasak na novim izazovima

MAGROS 2022 – Naglasak na novim izazovima

Tema ovogodišnje 34. tradicionalne konferencije trgovaca i proizvođača MAGROS 2022 bila je vrlo izazovna. Riječ je o trgovini u

Read More...
FORTENOVA

Ugovor o suradnji Fortenova grupe i EI Hrvoje Požar na izradi studije izračuna ugljikovog otiska u Fortenova grupi

Fortenova grupa i Energetski institut Hrvoje Požar potpisali su ugovor o suradnji na izradi studije izračuna ugljikovog otiska Fortenova

Read More...
Vesna Pavković (dm) Helena Nađ

Proizvodi brenda Prirodna kozmetika Helena iz Podgorača od studenog u dm-u

U ponudi dm-a od studenog 2022. godine bit će dostupni proizvodi brenda Prirodna kozmetika Helena iz Podgorača koje je

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design